Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fjällräven Winter parka w kokemuksia?

Vierailija
18.12.2015 |

Onko kellään ko. takkia hallussaan? Jos on niin mitä olet tykännyt? Onko sopusuhtainen? Siis kun joissain takeissa tuntuu, että ylä- ja alaosat ovat aivan eriparia. Kokemuksia tulemaan! Risuja ja ruusuja! :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmesta asiasta en elämässä luovu. Nimittäin kolmesta Canada Goosen talvitakista.

Kun laittaa ne päällekkäin niin johan tarkenee äkäsessäkin pakkasessa.

Eli piraattitakit kyseessä jos niitä tarvitsee kolme kpl päällekäin. Aitoja tarvitsee vain yhden.

Kyllä maar ne kaikki kolome ovat aitoja.

Vierailija
22/30 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä palasi raportoimaan. Nyt pakkasta päälle 20 ja takki todettu erittäin hyväksi lämpimäksi ostokseksi! :) Eli nyt kun tosi tilanteessa testattu ko. takki niin voin suositella lämpimästi :D Mukavaa talven jatkoa kaikille!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap:lle kokemuksesta. Itseäni kiinnostaa myös juuri tuo malli, mutta mietin kokoasiaa kun olen normaalisti xs...googlatakin voin, mutta onko noilla lasten kokoja?

Vierailija
24/30 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä palasi raportoimaan. Nyt pakkasta päälle 20 ja takki todettu erittäin hyväksi lämpimäksi ostokseksi! :) Eli nyt kun tosi tilanteessa testattu ko. takki niin voin suositella lämpimästi :D Mukavaa talven jatkoa kaikille!

Ap

Kiva kuulla, että olet tyytyväinen ja että takilla pärjää myös kovilla pakkasilla :)

Vierailija
25/30 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ap:lle kokemuksesta. Itseäni kiinnostaa myös juuri tuo malli, mutta mietin kokoasiaa kun olen normaalisti xs...googlatakin voin, mutta onko noilla lasten kokoja?

hmm.. hankala, kannattaa varmaan käydä katsastamassa tosiaan se lastenosasto jostain partioaitasta tms putiikista. Mulla normaalisti takeissa s-m mutta fjällräven winter parkassa xs.

Vierailija
26/30 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hmm.. hankala, kannattaa varmaan käydä katsastamassa tosiaan se lastenosasto jostain partioaitasta tms putiikista. Mulla normaalisti takeissa s-m mutta fjällräven winter parkassa xs.

Kävin eilen kokeilemassa ja xxs oli passeli. Hihat ois voineet olla pari senttiä lyhyemmät, mutta ei se tuollaisessa takissa niin paljon haittaa. Nyt pitäisi vielä päättää väri...

Vierailija
27/30 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canada goosea ja kaupasta saa. Kaikki muut takit on halpoja kopioita.

Vierailija
28/30 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suski79 kirjoitti:

Canada goosea ja kaupasta saa. Kaikki muut takit on halpoja kopioita.

Eikö CG ollut taannoin kohun keskellä eläinrääkkäyksestä? o.O Itse en sellaista päälleni pukisi. Kyllä eettisyyskin painaa vaatteita ostaessa. En pysty toimimaan omaa moraalia vastaan.

Vierailija
29/30 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin Greenland No. 1 Down -takin viikko sitten ja hyvin pärjäsin Oulussa -30C pakkasissa kun oli alla paksu villapaita. 

T: Mies 28

Vierailija
30/30 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin Greenland No. 1 Down -takin viikko sitten ja hyvin pärjäsin Oulussa -30C pakkasissa kun oli alla paksu villapaita. 

T: Mies 28

Hienoa kuulla! :) Kyllä on hyvä takki. Ja hyvännäköinen mallikin, sekä tuo sinun, että ap.n investoima :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän