Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on fakta, että työssäkäyvällä pienen lapsen äidillä ei ole

Vierailija
18.12.2015 |

lähimainkaan samoja mahdollisuuksia panostaa itseensä ja ulkonäköönsä kuin muilla ihmisillä. Joten älkää saatana arvostelko heidän ulkonäköään!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö sitä vakoa jakaa, siten, että on yh??

Vierailija
2/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en ainakaan ole yh.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä tavoin panostaa?

Kyllä minä ehdin ihan samat jutut tehdä kuin ennen lapsiakin.

Vierailija
4/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en ainakaan ole yh.

Ap

-onko ukkos muka töissä 24/7??

Vierailija
5/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin onnistuu itsestä huolehtiminen. Priorisointia.

Vierailija
6/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne jutut ovat?

-jokapäiväinen ihonhoito ja meikki

- karvattomuus aina alaripsistä alaspäin

- puhdas ja laitettu tukka ja kampaus

- huoliteltu ja harkittu asu

- kynnet

- säännöllinen kosmetologi ja kampaaja

- treeniä 3-5 kertaa viikossa kropalle

Onnistuuko?

Ap

Vierailija
7/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne jutut ovat?

- kynnet

Onnistuuko?

Ap

Vaikea sanoa kun en ole ennen muksujakaan noista toteuttanut kuin kolmea kohtaa. Ja ne onnistuu edelleen.

Vierailija
8/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu, ei kiinnosta. Jos en kelpaa tällaisena kuin olen, niin ongelma on jossain muualla kuin minussa itsessäni. En voi ymmärtää, mitkä ovat ne arvot, jotka ohjaavat tuollaisia pynttääviä naisia. Pinnallisuus, kai.

Vierailija
9/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia tuollainen lista pitäisi toteuttaa, jonka ap kuvasi?

Vierailija
10/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia tuollainen lista pitäisi toteuttaa, jonka ap kuvasi?

No minkä sinä jätät pois? Ap

Vierailija
11/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu minulta. Työkaverilta onnistuu, mutta se onkin aika takakireä ja tyytymätön.

Vierailija
12/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu

Onnistuu, tosin en ole täysin karvaton, mutta siistitty

Onnistuu

Onnistuu

- kynnet

Onnistuu, en käy laitattamassa, mutta pidän huolen että kynnet pysyvät siistinä (leikattuna ja lakattuna)

Onnistuu

Onnistuu, urheilen aamupäivisin kun lapset ovat koulussa

Olen yrittäjä ja neljän lapsen äiti

Vierailija
13/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä lasta ja aina lähden töihin laitettuna. Pesen päivittäin hiukset ja laitan ponnarin tai letin, harvoin olen hiukset auki. Kynnet on kondiksessa, lakkaan joka toinen päivä, meikkaan joka aamu ja vaatteet katson illalla valmiiksi. Pienimmät lapset menevät nukkumaan klo 20 ja isommat klo 21, joten iltaisin on hyvin aikaa. Tosin en käy salilla, vaan jumppaan kotona pari kolme kertaa viikossa. Lapset tykkäävät jumpata mukana. 😊 Mutta, mulla on osallistuja mies ja helpot ja hyvin nukkuvat lapset, joten tämä onnistuu helposti. Jollain on kaikki yöt huutava lapsi ja reissutyötä tekevä mies, niin onhan nämä kaikki silloin haastavampaa. Eikä kaikki edes priorisoi ulkonäköään kovin korkealle. Kun ei tiedä taustoja, niin ei pidä arvostella.

Vierailija
14/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin työ vaatii huoliteltua olemusta, joten kyllä, pidän itsestäni huolta.. Salilla en käynyt noin usein edes ennen lapsia, mutta juoksemassa käyn 3-5krt viikossa edelleen.

Vierailija
15/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa arkisin töiden takia, ihonhoito onnistuu illalla samalla kun käyn pesulla. Viikonloppuisin (jos satun meikkaamaan) meikkaamiseen menee ehkä vartti.

En ajele kuin kainalot ja sääret ja sekin onnistuu illalla pesun yhteydessä

Hiusten pesu illalla, nuttura niskaan arkisin töiden takia. Enkä kyllä viikonloppuisinkaan ala mitään ihme väkerryksiä tekemään hiuksiini.

No töissä on työasu joten sen osalta ei tarvitse miettiä. Kotona ei joka tapauksessa tarvitse olla vimpan päälle. Jos lähden jonnekin (esim. kaupungille) niin nopeastikos vaatekaapista löytyy siistit vaatteet.

- kynnet

Lyhyet. Lakkaan viikottain värittömällä lakalla.

Kosmetologilla en ole koskaan käynyt, ei ole ollut tarvetta ja kampaajalla käyn neljän kuukauden välein siistimässä latvoja.

Pari kertaa viikossa liikuntaharrastus. Onnistuu helposti.

Vierailija
16/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi tuollaista täytyisi tehdä?! o.O Itsestään huolehtiminen, liikunta, pyrkimys positiivisiin ajatuksiin, kasvispainotteisen monipuolisen ruuan syöminen on ihan tervettä, arkijärkeä, mutta miksi tuollaiseen ihmeelliseen kohkaamiseen vaikka neuroottisesta karvattomuudesta täytyisi lähteä? Se että ihmisellä on karvoja puberteetin jälkeen on aivan luonnollista. Relatkaa nyt hyvät ihmiset :) Kannattaa säästää ne energiat järkevämpiin asioihin, juuri vaikka niiden positiivisten ajatusten luomiseen.

Vierailija
17/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään noista ei onnistu, no puhtaus ja karvojen siistiminen, mutta en muita tarvitsekaan, meikkaan silloin tällöin. Ja silti olen kuuma ja kaunis. Ha! Eikä edes tarvitsisi, en ole pinnallinen. Ei tarvitse olla, kun on tarpeeksi hyvä luonnostaan

Vierailija
18/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selvä.

-saatana

Vierailija
19/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, ihonhoito puhdistuksineen ja rasvaamisineen vie päivästäni ehkä 3 minuuttia. Aamulla pesen vedellä ja rasvaan, illalla pyyhin ensin pumpulilapulla ja misellivedellä ja suihkussa puhdistan geelillä, kasvojen kuivaamisen jälkeen taas rasvaus.

Kainalot sheivaan joka kolmas päivä, vie 30 sekuntia suihkuajasta. Sääret ja alapään kerran viikossa, menee viitisen minuuttia. Käsivarsia, vatsaa ynnä muita en sheivaa, koska en koe tarpeelliseksi etenkään talviaikana.

Hiukset pesen joka toinen päivä, shampoo + hoitoaine + suihkutettava hoitoaine vie ehkä kolmisen minuuttia. 

Kynnet pidän puhtaina ja tasamittaisina, en lakkaa kuin erityisen inspiraation iskiessä tai juhliin. Ei vie aikaa käytännössä laisinkaan.

Arkimeikki vie kellon kanssa katsottuna 8 minuuttia, sisältää meikkivoiteen, ripsivärin, kulmien muotoilun, silmänalusten peittämisen, poskipunan ja sävyttävän huulirasvan. 

Käyn kerran viikossa jumpassa ja useamman kerran viikossa lenkillä, lisäksi lapsen kanssa viikoittain perhejumpassa, mutta se nyt ei varsinaista urheilua ole itselleni.

Vaatteeni ovat pääasiassa sellaista pese ja pidä -tavaraa, muutamia silitystä kaipaavia arkipaitoja on, niitä urakoin joskus useamman kappaleen inspiraation iskiessä ja sitten on taas suoraa ja sileää tankokaappi täynnä. Ei varsinaisesti vie aikaa tuo pukeutumispuolikaan siis, sitä paitsi vaatteiden ostaminen on itselleni oikein mieluisa kotityö.

En siis allekirjoita aloittajan väitettä. 

Vierailija
20/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne jutut ovat?

- kynnet

Onnistuuko?

Ap

Mulla on 4 lasta joista 3 oli samaan aikaan pieniä (vauva-alakoululaisia). Hyvin ehdin ja vielä opiskelinkin töiden ohessa.

Olen aina ollut työssä missä on pitänyt laittautua enkä voisi kuvitellakaan meneväni töihin esim poninhännässä tai tukka laittamatta. Joka aamu heräsin 30-60 min ennen muita että ehdin laittamaan itseni kuntoon. Vaatteet vimpan päälle. Pikkujuttu.

Kynsiä en siihen aikaan laittanut koska ne ei kasvaneet eikä lyhyisiin viitsinyt laittaa lakkaa. Kosmetologiin ei ollut varaa, kampaajalla kävin 4 x vuodessa. Siihen siis meni 6h/vuosi. Harrastuksiin meni 1 ilta viikossa eli 4h, nykyisin vain 60+90 min. Karvat ajan kerran viikossa, menisköhän suihkussa 2-3 min?

Hyvin ehdin myös laittamaan itse ruuat joka päivä ja leipomaan lasten kanssa viikonloppuisin.

Onhan lapsilla myös isä joka osallistuu kodinhoitoon, kyydityksiin ja heidän harrastuksiinsa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi