Vaimo käyttää vapaa-aikaansa ihan turhuuksiin.
Siis käy monesti kahviloissa kaveriensa kanssa, notkuu koneella ja katselee vanhoja sarjoja netistä. Pääasiassa vaan semmosta chillailua jos ei muuta olla keksitty.
Ihmettelen miksei voisi käyttää aikaansa fiksummin, kävis lenkillä/salilla tai tekis kotona edes jotain yleishyödyllistä. Vähän välillä rupeaa vaikuttamaan siihen mitä hänestä ajattelen :/ Muuten on hyvä vaimo ja ihan hyvä suhdekin...
Kommentit (23)
Jos vaimosi nauttii juuri näistä asioista... Ei se ole sun asias mitä hän vapaa-aikanaan puuhailee ja jos et kestä niin lähde menemään sitten ja hanki nainen jolla on sitten juuri niitä vapaa-ajan vietteitä jotka juuri sinulle sopii...
Mitä sinä teet vapaa-aikanasi, ap?
Oletko unohtanu. Että vaimolla on oikeus tehdä omalla ajallaan mitä haluaa. Et sinäkään varmaan tee aina niin että vaimo siitä kiittäisi. Anna hänen elää omaa elämää vaikka olettekin yhdessä. Ei hän ole sinun varjosi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä teet vapaa-aikanasi, ap?
Varmaan suorittaa.
Mut hei, eihän miehetkään saanu pelata pleikkaria siinä toisessa ketjussa :D kai mies sentään saa määrätä mitä harrastuksia vaimolleen hyväksyy?
Sanot sille vaan suoraan, että lopettaa ne hengailut ja kahvittelut ja alkaa tehdä jotain järkevää. Esim. voisi opetella tekemään parempaa ruokaa ja leivonnaisia, siivota ahkerammin, käydä urheilemassa ja yleensäkin elää säästeliäämmin. Meikkaamisen voisi varmaan myös lopettaa, siihen kuluu turhaa aikaa ja rahaa. Kyllä se suhde siitä vähitellen muuttuu toiseen suuntaan. Tsempit yritykseen!! Nyt joulun alla olisi hyvä ottaa asia puheeksi. Vähän niinkuin sun joululahjatoive vaimolle.
Ihme vaimo. Antaisi vaikka sulle persettä ja tekisi ruokaa sen sijaan, että notkuu koneella ja kahviloissa.
Vierailija kirjoitti:
0/5
keksit tämän äskeisestä pleikkarikeslustelusta jossa tätä aihetta käsiteltiin. Huono yritys.
Mitä ap tekee vapaa-aikanaan? Mitä ap toivoisi vaimon tekevän vapaa-aikanaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
keksit tämän äskeisestä pleikkarikeslustelusta jossa tätä aihetta käsiteltiin. Huono yritys.
En tiedä kuka mitä aloitti, mutta kyllä minuakin ihmetyttää miksi mies ei saisi päättää vaimonsa harrastuksia jos miehet ei kerran saa pelata pleikkarilla?
Oot sinä paviaani, mihin turhuuksiin käytät vitse vapaa-aikasi?
Vierailija kirjoitti:
Oot sinä paviaani, mihin turhuuksiin käytät vitse vapaa-aikasi?
Pelaan pleikkaria ja tietokonepelejä.
-ei AP
Vierailija kirjoitti:
Siis käy monesti kahviloissa kaveriensa kanssa, notkuu koneella ja katselee vanhoja sarjoja netistä. Pääasiassa vaan semmosta chillailua jos ei muuta olla keksitty.
Ihmettelen miksei voisi käyttää aikaansa fiksummin, kävis lenkillä/salilla tai tekis kotona edes jotain yleishyödyllistä. Vähän välillä rupeaa vaikuttamaan siihen mitä hänestä ajattelen :/ Muuten on hyvä vaimo ja ihan hyvä suhdekin...
Ja itse käyt av-palstalla... Just sayin'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itse käyt av-palstalla... Just sayin'.
Voihan tää olla aapeen työaikaakin...
Miksette käy yhdessä lenkillä tai salilla? Vai käytkö ap itse ollenkaan?
Oli provo tai ei, mä olen kanssa sitä mieltä, että vanhojen tv-sarjojen vahtaaminen on täyttä ajanhukkaa, samoin kuin Netflix yms.
Vierailija kirjoitti:
Oli provo tai ei, mä olen kanssa sitä mieltä, että vanhojen tv-sarjojen vahtaaminen on täyttä ajanhukkaa, samoin kuin Netflix yms.
Määrittele ajanhukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele ajanhukka.
Määrittelisin ajanhukan niin kuin aloittajakin,että tekee kaikkea sellaista mikä ei tue yleistä siisteyttä ja kodin askareita.
Kyllä se pidemmän päälle alkaa potuttaa jos toinen ei millään tavalla osallistu normaalin arkielämän hoitoon.
Eikö vapaa-ajan tarkoitus ole se, että ihminen voi tehdä itselleen mieluisia asioita?