Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuntuu että mun perhe salaa jotain

Vierailija
17.12.2015 |

Aina kun kysyn lapsuudestani tai synnytyksestäni tai jotai muuten vain elämästäni aletaan huutamaan tai vaihdetaan aihetta tai vastaus on vaa tälläne "olit normaali rauhallinen kiltti lapsi" "HEI EN MÄ NYT JAKSA JUTELLA" mielenkiinnosta vain kyselen mutta en koskaan saa sitä vastausta välillä epäilen että minulla on lapsuudessa tapahtunu jtn tai olisin adoptoitu

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae virkatodistus ja pyydä terveyskeskuksesta koko elinikäsi terveystiedot käy myös maistraatin sivuilta katsomassa tietosi näet mitä sun viralliset osoitteet on olleet ja muitakin asioita näillä pääset eteenpäin. Kerro mitä löysit maistraatin sivuilta.

Vierailija
2/37 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sinut on adoptoitu tai ehkä vain jonkunlainen huostaanotto kyseessä. Ehkä olet itsekin miettinyt miksi et ole lainkaan vanhempiesi ja sisarustesi näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap on? T vai p?

Vierailija
4/37 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä sä olet ollut karmea koliikkilapsi ja äitisi on väsyksissään yrittänyt itsemurhaa sun takia. Nyt ne yrittää säästää sua tältä tiedolta, joka ei varmaan olisi kivaa luulla, vaikka et mitenkään syyllinen olekaan vauva-aikasi sairauksiin. Mut aina kannattaa ottaa huomioon, että jos jotain ei hakuta sulle kertos, voi olla, että se onkin sun hyväksesi.

Vierailija
5/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti sinut on adoptoitu tai ehkä vain jonkunlainen huostaanotto kyseessä. Ehkä olet itsekin miettinyt miksi et ole lainkaan vanhempiesi ja sisarustesi näköinen.

Mielestäni en muistuta ollenkaan perheenjäseniäni näytän kuulemma ihan aasialaiselta minulla on vahva tunne että olisin adoptoitu välillä luulen että minut on adoptoitu jostain aasiasta

Vierailija
6/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ap on? T vai p?

15v

Vierailija
7/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta vauva valokuvia?

Vierailija
8/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkusikollani on kuva kun hän oli vastasyntynyt mutta minusta ei ole

Vierailija
9/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa todella kummalliselta... Onko teissä siskon kanssa samaa näköä?

Vierailija
10/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pikkusiskostani

Vierailija
11/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa todella kummalliselta... Onko teissä siskon kanssa samaa näköä?

Ei

Vierailija
12/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sivuilta voi nähdä omia tietojansa ja miten? :D

Vierailija
13/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi käynyt vieraissa

Vierailija
14/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, olihan aikamoista! Alaikäisenä tietojen saaminen on hankalampaa, mutta siis eiköhän ihan vaikka terkalta kysyttäessä saa tietää perus lapsuuden jutut. Sieltä selviäisi heti, jos olisit adoptoitu

Vierailija
15/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi käynyt vieraissa

Vierailija
16/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sivuilta voi nähdä omia tietojansa ja miten? :D

https://verkkopalvelu.vrk.fi/omat/Etusivu.aspx

Vierailija
17/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun kysyn lapsuudestani tai synnytyksestäni tai jotai muuten vain elämästäni aletaan huutamaan tai vaihdetaan aihetta tai vastaus on vaa tälläne "olit normaali rauhallinen kiltti lapsi" "HEI EN MÄ NYT JAKSA JUTELLA" mielenkiinnosta vain kyselen mutta en koskaan saa sitä vastausta välillä epäilen että minulla on lapsuudessa tapahtunu jtn tai olisin adoptoitu

Onpa kummallista! Nuohan ovat asioita mitä jokainen haluaa itsestään tietää. Ja vanhemmathan yleensä mielellään kertovat hauskoja lapsuusjuttuja jälkikasvulleen. Kyllähän tuossa selkeästi on jotain häikkää. Jotain mitä vanhempasi pelkäävät sinun muistavan lapsuudestasi tai saavan selville kaivelemalla asioita.

N26

Vierailija
18/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kummallista! Nuohan ovat asioita mitä jokainen haluaa itsestään tietää. Ja vanhemmathan yleensä mielellään kertovat hauskoja lapsuusjuttuja jälkikasvulleen. Kyllähän tuossa selkeästi on jotain häikkää. Jotain mitä vanhempasi pelkäävät sinun muistavan lapsuudestasi tai saavan selville kaivelemalla asioita.

N26

En ymmärrä mitä pahaa siinä on jos kysyn lapsuudestani tai synnytyksestäni saan aina rageet ja sen on ihmeellistä että hän välillä puhuu esim siskojeni syntymästä mutta kun minä kysyn "no ihan normaali synnytys" "emmä ny jaksa kaivella noita vanhoja asioita!!!' on alkanu vituttaa tää kun ei voi kysyä eikä puhua mistään

Vierailija
19/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

En ymmärrä mitä pahaa siinä on jos kysyn lapsuudestani tai synnytyksestäni saan aina rageet ja sen on ihmeellistä että hän välillä puhuu esim siskojeni syntymästä mutta kun minä kysyn "no ihan normaali synnytys" "emmä ny jaksa kaivella noita vanhoja asioita!!!' on alkanu vituttaa tää kun ei voi kysyä eikä puhua mistään

Olet jo saanut paljon neuvoja. Lopeta ulina ja toimi. Kirjaudu väestörekisteriin. Linkki aiemmin ketjussa.

Vierailija
20/37 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei onnistu koko aja "palvelun käyttö epäonnistui"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme