Miksi kissan pystyy ottamaan sänkyyn nukkumaan mutta koiraa ei ikinä!?
Pentu pääsi heti meidän sänkyyn nukkumaan mutta koiraa en ottasi sinne ikinä..
olenko vaan henkeen ja vereen kissaihminen vaikka muta koitan itselleni väittää?
Kommentit (11)
Kissat haisee hyvälle ja purputtaa. Koirat pieree ja kuolaa ja tassut on kurassa.
Ja kissan annan vaikka nuolasta sormia ja purasta mutta jos mun sormet joutuu koiran suuhun ei pysty tekeen mitään ennen kunnon pesua..
Mä taas en ikinä huolisi kissaa sänkyyni (toksoplasmoosi sun muut ällöt mitä tulee sen paljaasta peräreiästä) mutta koiran milloin vaan! Koira on niin ihana ja lämmin ja rakastava ja suojeleva.
Koska se koira kävelee ulkona ties missä ja tuo sen paskan sänkyyn vaikka kuinka pyyhkisi tassut.
T. Koiraihminen
Koska kissat yleensä tykkäävät hyristä pienen välimatkan päässä ja koirat rötkäyttävät sen elopainonsa puoliksi ihmisen päälle.
Meillä sänkyyn saa tulla kissa ja pikkukoira, isot koirat ei koska ne on niin likaisia ja vievät liikaa tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Kissat haisee hyvälle ja purputtaa. Koirat pieree ja kuolaa ja tassut on kurassa.
Minulla on koira joka ei ole koskaan kuolannut pisaraakaan, ei ole koskaan haissut millekään ja joka pesee turkkiaan (pystykorva).
Ja eikä oo iästä kiinni..pentukissa on paljon suloisempi ja ihanampi ku koiranpentu..ollu koiranpenikoitakin ja en ikinä ois sänkyyn niitä ottanu..
Vierailija kirjoitti:
Koska kissat yleensä tykkäävät hyristä pienen välimatkan päässä ja koirat rötkäyttävät sen elopainonsa puoliksi ihmisen päälle.
Meillä on toisinpäin. Kissa tunkee nukkumaan jalkojen päälle tai rintalastalle tai kaulalle eikä väistä senttiäkään vaikka kuinka yrittäisit saada sitä hieman sivumpaan. Koira taas nukkuu sievästi jalkojen vieressä ja painaa päänsä jaloille kevyesti huokaisten <3
Minkään lemmikin paikka ei ole koskaan sängyssä!
Koska kissa on siisti eläin ja pesee itseään jatkuvasti. Koiran mukana saa hiekat ja sonnatkin sänkyynsä.