****MARRASMASUJEN viikko 7****
Ajattelin tässä nyt pistää uutta pinoa kun tuo edellinen on jo melkosen pitkä ketju( hyvä niin =D).
Karkasi äskeinen aloitus, joten aamupöppöröisenä vielä ollaan.
Muksut(2 ja 5v.) herättivät jo hitusen ennen kuutta ja koululainen lähti juuri opintielle ja nuo nuorimmat seurailee lastenohjelmia telkusta. :) Nyt siis rauhallista...hetken aikaa.
Omaa napaa: Nyt on meneillään kp 12/25 ja ovistikkuun näyttää syntyneen Lh-huippu!?
Luulin oviksen jo olleen ja menneen sillä kun testailut aloitin niin heti ekalla tikulla sain viimeviikolla plussaa(tässä välissä viiva katosi)*eh*. Nooh, nyt on sitten puuhailtu kumpaisellakin kertaa ja vielä varuiksi jatketaan. =P
Toisaalta kun ajattelen niin nytkin olis ihan selkeitä oireita...toisaalta nää liippaa melko läheltä raskausoireita.
Olen ruvennut päkäilemään, että pitääköhän nuo ovistestit nyt ihan satavarma paikkaansa? Kaiketi niihinkin joku virhemarginaali löytyy ja mikä niiden herkkyyserot on eli jos on sitä " ei herkintä" niin nouseeko jokaisella lh-taso sille korkeudelle ovuloidakseen? Kun eihän kaikkien hormoonitaso riitä raskaustesteissäkään saamaan plussaa ns. viiteaikana eli menkkojen poisjäätyä ja riippuu paljon testistä ja silti kaikki on ok.
Hmmm.....tää nyt on vaan spekulointia, mutta kun mietin tuota ANZQU79:kin tilannetta.
Ja mulle kävi viimeksi melkoisen samalla tavalla kun raskauduin. ;)
En muista ihan tarkkaan kertoa, mutta olimme pupuilleet ja olin tilannut ovistestejä. Tuntui kuin olisi ollut ovis ja kun testit saapui niin kokeiltuani se näytti vain haileeta viivaa.Jatkoin testailua ja viiva katosi, palaten haileena vkon kuluttua oviksesta eli Lh-huippu oli kaiketi ollut siis jo ennen kuin edes ensimmäistä kertaa testasin(kp8) ja kp19 sain raskaustestillä plussan(Pregent). Oireet alkoi samantien oviksesta ja lämmöt oli ylhäällä.
Mulla ei ollut varsinaista vuotoa silloin, mutta sellaista hieman rusehtavan sekaista valkkaria ja kunnon " ovisoireet" juuri kinnittymisen hetkillä eli ns. normaalin ovisajan aikoihin eli just joskus kp14-16. Lämmötkin kävi mulla alhaalla eli teki ns. dipin kiinnittymisen aikoihin, nousten jälleen siitä ylös.
Olikohan tuosta sepustuksesta nyt kenellekään hyötyä. =0
Niin ja ihan pakko tuosta ovistestistä on vielä kommentoida sen verran, että kuten tuossa nyt kerroin, että se haalea lh:ta osoittava testiviiva palasi takaisin(silloin kun raskauduin) niin se vissiin reagoi HcG:hen, vaikka toisin luvataan, eikä pitäisi niin käydä.
Muuta vaan en keksi ja kyseessä oli tuolloin muistaakseni kotitestejen ovistestit.
Juu, kyllä mä nyt taidan mennä hörppäsemään kaffetta ja petailemaan petejä. Mies kun tuolta kömpii ylös niin katsotaan jos jaksettais lähteä huonekalukaupoille. =)
Ollaan kuiteskin kummatkin flunssassa, mutta mies kun harvoin päivisin kotosalla kun melki aina töissä niin ois kiva päästä yhdessä liikenteeseen ettei tartteis yksinään sohvia valita. :)
Kaikille nyt pirtsakkaa viikon alkua ja palalillaan!!!
Only1
Kommentit (96)
Tervetuloa minunkin puolestani kaikki uudet marrasmasut mukaan :o)
Töötsi: peukut pystyssä, että oireet olisivat raskaudesta johtuvia!
kuulostavat minustakin ihan oikeanlaisilta.
Marrastoive: samoin sulle, plussausonnea!!
Anzq79: pieni tauko on tosiaan aina paikallaan. Itse olen huomannut, että pari päivää kun on poissa täältä vauva-sivuilta niin laantuu vähän tämä vauvakuume :o) Olispa sunkin rinta-oireilu nyt plussaan viittaavaa :o)
Omaa napaa: kp21/27-38, olotila on kaikinpuolin ihan ok. Mitä nyt alavatsaa vihloo, rinnat aristaa, väsyttää, alaselkää jomottaa = PMS?
Noista oireista, molemmissa loppuun asti kestäneissä raskauksissa on ollut ihan samat oireilut kuin ennen menkkojen alkua eli alaselkää jomotti, vatsaa vihloi ja rinnat tulivat ääreisaroiksi, samoin väsymys on mulla pms-oireena. Mutta sitten lisäksi oli molemmissa: veren makua suussa, hajuaisti parani ja kahvi alkoi ällöttämään. Lämmöistä en esikoisesta osaa sanoa, mutta kakkosesta mulla ei nousseet lämmöt. Yleensä mulla nousee oviksen jälkeen reilusti yli 37, mutta kakkosesta aamulämpö oli vielä plussauspäivänäkin 36,8. Mutta sitten toisaalta aavistelin raskautta kun oli tuttu verenmaku suussa. Viime kierrossa, jossa siis tuli ilmeisesti se alkur. km mulla oli myös tuota verenmakua suussa ja kahvinhaju ällötti.
Olen samaa mieltä Töötsin kanssa tuosta kropan kuuntelusta. Ennen esikoista mulla ei ollut hajuakaan esim ovislimoista. Mutta kakkosta kun alettiin tosissaan kuumeilla eksyin tänne vauvan sivuille ja täältä sitä kummasti oppi kaikenlaista. Silloin oli vielä ne vanhan malliset sivut käytössä - 4 vuotta sitten...Mutta muutenkin sitä jotenkin eri tavalla " kuuntelee" kehoaan ja tuntemuksiaan..
Hassunhauskaa keskiviikkoa kaikille
Viltsu ¤puhaltelee plussakuplia¤
en ole käynyt pitkään aikaan Yourdays:iä kurkkimassa. Äsken kävin katsomassa, että missä mennään. Hurjaa: sen mukaan meillä olis ollut ovis 10.2. ja kuinkas sattuikaan meidän yksi harvoista pupuilu kerroista osui juuri tuon päivän illalle :o) Mietityttää vain vaikuttaako alkuraskauden km jotenkin esim. ovulaatioon tai kiertoon muutenkaan? Tietääkö kukaan? Voiko heti km jälkeen tärpätä uudestaan?
En kylläkään haluaisi lietsoa itseeni toivoa kun juuri olen toipunut edellsestä pettymyksestä...
Höh - ettten vaan taas alkais vouhottaa :o)
Onnea teille matkaan, jotka lauantaina meinaatte testata! +++bd+++
Saataispa plussajuna liikkeelle! =) *peukut pysytyssä*
Täällä se välivuoto loppui eilen, muuttui rusehtavaksi ja nyt sit on loppunu. Sitä kesti maanantaina koko päivän ja sit hiipui. =/ Olikohan se ovisvuotoa...? Yourdaysin mukaan oli ovis käsillä 11-15.2, mut mun kierto on pitempi kuin 28, joten en nyt tuohonkaan ihan luota.
Nooh, ei auta kuin seuraavaksi odotella kuun vaihteeseen ja katsoa tuleeko oikea täti vai ei. =/
Mukavaa keskiviikkoa kaikile!
KJ25 kp 18/30-34
Kyllähän noi töötsin oireet kuulostaa hyvältä toivotaan parasta:)
Itselläni on eilen illasta asti ollut nipistelyä kohdun kohdalla ja ihan menkkamaista kipua mutta ei ole ainakaan vielä ole alkanut menkat alkanut muistelisin että samantapasta tunnetta oli myös noissa
raskauksissakin ollut mutta kun ne oireet on niin samantapasia mulla ollut kun menkat on alkanut tai jos olen raskaana ollut että ei noista kyllä selkoa oikee ota ja mietin että jos mun kp olisi se 20 nyt niin ei luulisi vielä menkkojen alkavan mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Harmi sinänsä että mulla tota huonoa oloa ei ole olleenkaan raskauksissa ollut joskus 3kk tienoilla on alkanut hieman etova olo mutta ei muuta niin ei voi senkään perusteella mitään arvailla.
Niin ja sitten huomasin toissa päivänä kun te olette tuosta oviksesta puhunut niin toissa päivänä tuli pari kertaa sellaista venyvää vuotoa ja tänään tuli aika urakalla sellaista mutta se oli liukkaampaa ihan ku olisi räkä taudissa siis samantapaista se oli sori inhottavat ilmaisut:)
Ei kai mulla nyt vasta tulis ovis??tai voisko toi edes sellaista olla jos kp on 20?kun en oikee ymmärrä noista ovis jutuista mitään niin ne kummatkin on ollut värittömiä vuotoja kun jostain taisin lukea että ovis vuoto olis vähän kellertävää vai muistanko väärin??
Keskiviikon jatkoja kaikille!
Äsken tuli ykköseltä Ruotsinkielinen dokkari: Vi vill ha barn. Pari oli lapsettomuushoidoissa ja sitten lopulta saivat kauan kaivatun pienokaisen! Kun saivat raskaustestistä plussa, niin minä vollasin. Se vauva oli niin ihana ja imetystä katsoessa tuli omat muistot mieleen... TAHTOO VAUVAN!
Nyt töihin.
kp 22/22-28
[b] Tari:[/b] tervatuloa mukaan!!!
[b] Vilijonkka: [ b] kiitos peukutuksesta :o)! Km:n vaikutuksesta ovikseen kyselit: mulla oli km viikoilla 6+2 marraskuussa, ja sen vaikutuksesta ovis tuli viikkoa odotettua myohemmin. PeSun sivulla loytyy lisatietoa, jos haluat kurkata: http://metku.net/~pesu/keskenmeno.html .
[b] Carita: [ b] hauska toi " ihan kuin olisi rakataudissa" :oD. Paivan naurut :o). Itellani tuo " rakatautinen" vaihe tulee vasta oviksen jalkeen. Tuolla PeSun sivulla kerrotaan myos hyvin oviksesta : http://metku.net/~pesu/ovulaationtunnistaminen.html .
Tulin pikaisesti lukasemaan muiden kuulumisia.Alkaa olla monella jännät paikat. :)
Montakohan plussaa lauantaina pamahtaa? Toivottavasti monta. :)
Oma napa: minä täällä ihmettelen tätä olotilaani. Aamulla heräsin jälleen oksettavaan oloon ja kovaan nälkään. Olen kyllä kovasti touhunnut tänään kaikenlaista taas ja syöminen on ollut vähän toisella sijalla, kuitenkaan en syömättä ole ollut. Oksettava olo yllättää heti kun iskee vähänkään nälkä. Niin ja jano on yhtenään ja vettä onkin tullut juotua paljon ja sen seurauksena tietysti ravattu veskissä.
Mutta tuo aamuinen ellotus on jotain aivan uutta, enkä muista olisiko sellaista ollut muissa raskauksissa jos se siihe viittaa.
Yksi juttu tässä nyt vaan ei täsmää eli se ovistesti. Nää oireet voisin laittaa heti raskauden piikkiin jos se ovis tosiaan oli jo kp8, mutta kun se toinen kerta kun viiva ilmaantu testiin. Silloin oviksesta olisi vasta korkeintaan 3 päivää. Tää ei mene mun jakeluun.
Toinen juttu on nuo lämmöt. En niitä alkukierrossa mitannut, mutta siis tiedän suunnilleen mitkä ne on kun olen sen suhteen jo melkoisen kokenut(lapsia kun yritetty puolitoistavuotta/pää). Kun siis silloin enne kp8 ne laski tuonne 35,2 asteeseen ja olleet sen jälkeen 35.9 ja 36 ja silloin kun ovistesti näytti uudelleen viivaa romahti lämmöt hetkellisesti ja nyt olleet 36.3 ....en tajua. Kiinnittymisenkin aikoihin voi olla ns. dippi kuten itsellä viimeksi, mutta se oli sellainen selkeä tilanne silloin...eikä ovistestikään kahteen otteeseen viivoja antanut.
Argh. Ehkäpä mun ei pitäisi pähkäillä, mutta kummastuttaa vaan. Mulla on varmaan kaikki hormonit menneet heti sekaisin kun vähänkään toivoo tulevansa raskaaksi, muutoin ollut aina tasaista ja selkeää. =0
Kun en uskalla toivoa, että kyseessä nyt olisi mikään dippi kun se ei nyt vaan mene yksiin noiden ovisplussien kanssa. Nyt olis kp 14/25 ja siis juuri viikon verran tuosta " ekasta oviksesta" =D *sekaisin*
Tässä taas on tullut mietittyä kaikkea mahdollista näitten oireitten takia tuli vaan mieleen että onko teillä muilla menkkojen tienoilla alkanut maha kamalasti turpoomaan kun mulla tämä pömppö maha on kyllä jo muutamia viikkoja ollut mutta mietin vain että johtuisiko se vaan siitä jos menkat on alkamassa ja sitten huomasin että rinnoissa näkyy verisuonet oikein kunnolla jotenkin ne vaan on ihan siihen pintaan tullut onkohan tämäkin joku menkkoihin liittyvää jos joku sattuisi näistä enemmän tietämään??:)
En ole ennen pahemmin tutkinut näin itseeni että mitä millonkin on ollut niin täytyy sitten kysellä tälläsiä koko ajan toivottavasti ei ketään haittaa??:)
Sitten kuin luin uudestaan näitä tämän viikon juttuja niin huomasin kun effica kertoi että sai esikoisestaan tietää vasta rv 13+5 niin mielenkiintoni vaan heräsi että näyttikö sinulle sitten testit negaa sitä ennen vai tuliko menkat kuitenkin kun vasta noin myöhään se selvisi jos saa kysellä??:)
Mutta hyviä illan jatkoja!
Voi vitsit kun on taas tilanne. Eilen iltapäivällä (kun kahvitauolla kahvinhaju yökötti niin että meinasin oksentaa kahvikuppiini ja kun hengästytti ja pyörrytti noin 10 metrin kävelymatkan jälkeen...) sain sitten päähäni, että menen töistä apteekin kautta. Vaikka olin pyhästi luvannut testata vasta lauantaina. Juu ja menin ja tein Apteekin oman testin. Negahan se oli, tietysti. Ja heitin roskiin. Ja n. 1,5h päästä " ihan huvikseen" kävin katsomassa, niin kappas, siinähän olikin 2 viivaa. Siis ihan selkeästi, ei mitään haamua vaan yhtä vahva testiviiva kuin esikoisella aikanaan. No tokikaan en riemusta kiljunut, kun kerran testiaika oli ylitetty reilusti, mutta jotenkin taas toivo heräsi... Että jos kuitenkin. No, kävin vielä hakemassa illalla toisen testin (ja saakelin päivystävässä apteekissa ei ollut kuin tuota samaa Apteekin omaa!!!) ja tein sen nyt aamulla aamupissasta. Ja puhdas nega. Että silleen. Sitä en nyt sitten tiedä, että onko siihenkin testiin jotain myöhemmin ilmestynyt, testi on kotona ja minä töissä.
Mutta voitte uskoa, että harmittaa ja ärsyttää ja vaikka mitä!!! Alkais nyt vaan se vuoto niin pääsisi tästä turhasta toivosta eroon. Toisaalta tuntuu tyhmältä olla näin kärsimätön, mutta en paljoa voi muutakaan... Esikoisesta apteekin oma näytti selvän plussan kp 26/25-27, joten luulisi että olisi näyttänyt tänä aamuna EDES JOTAIN kp 26/24(-31) etenkin kun ovisoireiden perusteella veikkaisin että oviksesta on jo 15-16 vrk. Ja toivoa toki nosti tuo roskishaamu, mutta kai olisi pitänyt malttaa odottaa pari päivää ennen uutta testiä. Vaan sitä malttia ei ole. Nyt en kyllä testaa enää ikinä!!!
Tällainen omaan napaan painottuva aamu tänään, mutta koittakaa ymmärtää...
Marrastoive kp 26/24(-31) ja ei menkkoja, muttei mitään muutakaan.
Marrastoive: Voihan nenä, noi testit on sitten ärsyttäviä, olen itsekin onnistunut muutamankin kerran saamaan apteekin omaan plussaviivan testiajan umpeutumisen jälkeen. Aina sitä ei kuitenkaan tule.. joskus testi on ja pysyy negana. Mistähän moinen mahtanee sitten johtua, olisko joku kemiallinen reaktio? No joka tapauksessa toivotaan, että plussa vielä plumpsahtaa testiin :o) Niin kauan on toivoa kun täti pysyy poissa!
Carita: Mulla turpoaa vatsa ennen menkkoja ja näytän ihan siltä, että olisin hyvinkin raskaana 3nnella kuulla. Joulunaikaan äitini taputteli masuani, että onkos täällä vauva, eipä ollut ei. Rinnoista en osaa sanoa noista verisuonista, mutta molemmissa raskauksissa ovat tulleet todella aroiksi. Ennen menkkojakin aristavat, mutta eivät kuitenkaan niin paljon kuin mitä raskaana ollessa.
Omanapa: kp22/27-38. Viikko vielä pitäisi sitä tätiä odotella.. vielä tämä ja huominen työpäivä, sitten tämä kuumeilija laukkaa talvilomalle :o)
Toiveikasta torstain jatkoa kaikille!!
CARITA: Testasin esikoiselta negan kotona, kin täti myöhässä ja tyydyin siihen. Täti ei sitten ikinä tullut ja menin sitten noilla viikoilla 13+5 gynelle selvittelemään tilannetta. Kysyivät, että oletko tehnyt testin TOISTETUSTI? En ollut moisesta kuullutkaan ja sillä samalla reissulla tekivät pissasta testin, joka oli plussa! Kuopulsella " tiesin" olevani raskaana, kun täti myähässä ja menin samantien samaiseen neuvolaan testiin ja plussa tuli. Eli kuten aiemmin olen sanonut, niin en ole koskaan plussannut kotitesteillä.
Omaa (.): Mitään oireita ei mielestäni ole. Toisaalta taas tuntuu maha vähän ehkä kovemmalta ja eilen pupuilu vähän sattui.
KP 23/22-28
Marrastoive tosi kurjaa tollainen että testit näyttää ihan erinlailla jännää että miten siihen sitten voi se plussa edes tulla jos ei ole raskaana??
Mulla kun olen tässä nyt testaillut myös sillä apteekin omalla testillä niin ei ole kyllä koskaan tullut sillä plussaa tai edes haamun haamua vaikka olen myöhemminkin yrittänyt sitä testiä katsella no toivotaan että se sinun plussa nyt meinaisi oikeaa tulosta!
Effica Kiitos vastauksestasi aika jännästi myös sinun tilanteessasi kävi:)
Itselläni on edelleen aika sama tilanne kuin tässä muinakin päivinä ei ole pahemmin muuttuneet suuntaa tai toiseen hyvä niin kunhan ei menkat vaan ala!
Aamun jatkoja kaikille!
Hain haulla juttuja roskishaamuista ja aika monella roskishaamu apteekin omalla oli tarkoittanut raskautta kuitenkin. On tää ihmisen mieli kumma, koko ajan on pakko etsiä tietoa, joka vahvistaa omaa toivetta... Olihan noissa joukossa sellaisiakin, joilla roskishaamu oli kuitenkin nega myöhemmin.
Tilasin taas aconin herkkiä testejä, että jos lauantaina taas testailis... Niin jos ne nyt huomenna jo tulee. Nyt lupaan pysyä joukossa enkä lipsu aikaisemmin ;) Oon mä kansa yhden sortin ryhmäpetturi...
Tissejäkin kokeilen täällä koko ajan, että oisko yhtään kipeät. Ehkä vähän ;) Tuosta kovakouraisesta koittelusta nimittäin ;)
Hip hei ja töihin taas...
MARRASTOIVE: Kuulostaa nuo roskishaamut kuitenkin lupaavilta, joten varovaiset onnisttelut. En ole minäkään niihin saanut edes roskishaamua kun on ollut nega. Eli bd bd bd. =)
CARITA: Mulla on aina paukahtanut suonet rintakehässä esiin kun olen ollut raskaana eli hyvältä kuulostaapi sullakin. =)
Oma napa: Lämmöt vaan nousee nyt ja nälätys pahan olon kera jatkuu. Iho on kuivahtanut kovin ja kutisee. En tie mihin liittynee, mutta ilkee vaiva. Rasvaillut olen, mutta ei tunnu auttavan *raaps*.
Sisustuskärpänen on persauksissa kiinni edelleen tiukassa. ;) Eli touhuttua tulee pitkin päivää kaikenlaista.
Kumpa nyt vaan malttaisin minäkin noiden testejen kanssa etten ihan liian aikaisin ryhtyisi kokeilemaan. Nyt siis meneillään kp15/25 eli kymmenisen päivää pitäisi vielä jaksaa malttaa. =0
Carita: Mulla on sama vaiva kun sulla ja näkyy meitä muitakin kohtalotovereita olevan! Eli maha on niin pömppö että ei paljoa jää arvailujen varaan (ainut vaan että se vauva puuttuu) Ärsyttää kun monet tutut katsoo vihjailevasti mahaa! Oon joskus lukenut jostain että se tietää kuulemma huonoja vatsalihaksia (Ai minullako!? bd!)
En malttanut enää odotella että menkat olisi myöhässä ja testasin ja negahan se oli. NYYH!! Tuntuu että en varmaan koskaan tule enää raskaaksi! Meillä mies ei ole moksiskaan vaikka kuukaudesta toiseen minä kärsin menkoista ja niiden oireista, mulla on siis nykysin aika kivuliaat menkat ja pidemmät kuin ennen ja ne myös tulee aina myöhässä. Tarkkaa ovista en myöskään tiedä koska mulla alkaa aikamoiset kivut pari päivää menkkojen loppumisen jälkeen ja kestää enemmän ja välillä vähemmän kivuliaina 2-3 vkoa.
Taisi tulla aika paljon omaa napaa=(
Töötsi: Saanko udella onko sulla ranskalainen mies? ei ole siis pakko vastata jos et tahdo..
Mutta nyt esikoiselle antamaan evästä! Toivotan kaikille muille parempaa onnea plussarintamalla!
Enaa yksi aamu ja sitten testailun vuoro, iiks, alkaa jo jannittamaan :o). Liityn vatsa pompottaa -kerhoon, ja yha vaan vahan huonoa oloa havaittavissa.
Carita: mullakin oli viime raksuadessa rinnoissa verisuonet tosi nakyvilla. Hyvia merkkeja sulla tuntuu olevan, no kylla se tulos plussaksi muuttuu lauantaina!!
Marrastoive: toivotaan etta tuo roskisplussa tarkoittaa oikeata plussaa bdbdbd
Only1: sullakin hyvia merkkeja!!!!
Julitta: saa udella, no problem :o). Mieheni on ranskalainen, mutta syntynyt Bangokissa :o).
Effica: toivotaan etta paaset tanaan iltavuorossa testailemaan bdbdbd ja ++++++++
:o) Töötsi kp 25/27
Hitsi, täälähän on muutamilla jännät paikat! Toivottavasti tulee monta plussaa!!
Itse saan vielä malttamattomana odotella, nyt vasta kp16/27-30
muutama testi mullakin varattuna kaappiin, toivottavasti maltan olla testailematta liian aikaisin..tuskin ees tästä kierrosta nyt heti on tärpänny, kun yritykset jääny niin vähälle kun mies yömyöhään töissä ja väsynyt.
Miten muuten, onko muilla kovat oviskivut? Mulla oli nyt taas ihan järkyt.
Marrastoive:Toivottavasti se nyt olis sitä sitten :) itsellä on jonkun verran kokemusta apteekin omasta testistä, et haamut on ollut plussia molemmilla kerroilla (olen aikas hätähousu tuon testaamisen suhteen ollut) sit oli yks kerta tolla samaisella testillä et mitä kauemmin testiajasta kului, sitä vahvemmin viiva näkyi, mut se raskaus meni kesken.
voi että kun itseäkin ihan jännittää teidän puolesta. Kyllä nyt on jo aika aukaista plussahanat marrasmasuille!!
Itsellä ei mitään ihmeempiä oireita... plääh, menossa on 23/28 ja odottelen menkkoja tuonne ensi viikon keskiviikolle. Olen nykyään kuumeilussa asettanut menkkapäivän tavoittelupäiväksi ja jos menkat tulee ennen niin sittenpähän taas pääsee nopeammin yrittämään. Ja jos ei tule, niin sitten pääsee testailemaan!!
vauvaksi
Minä pönttö kiirehdin tänään testaamaan ja puhdas negahan sieltä paukahti. Kp siis tänään 23/28. Potuttaa. Testinä apteekin oma testi. Piristän itseäni sillä, että testissä sanotaan, että voi näyttää plussaa JO seuraavana päivänä kun menkat myöhässä, joten toivoa vielä on. Samoinpissasin pikaisesti päiväpissasta, joka ei ollut rakossa kuin hetken...Seli, seli... Masentaa! Ihan samoin tuntuu kuin JULITTA sinustakin = (. Lauantaina en siis lähde testauskimppaan vaan aikaisintaan ensi viikon torstaina. Keskiviikkona siis pitäisi tädin tulla.
Vieläkö sopii mukaan? Eli täällä olen ollut nettipimennossa ja nyt vasta pääsen ilmoittautumaan listalle mukaan. Kp on jo mukavasti 15/28 eli ovis ilmeisesti oli jo eilen.Tällä kertaa en aio toivoa ihmeitä nyt on jo niin monasti korkealta tiputtu ja kovaa. Tämäkin kierto alkoi vajaan viikon myöhässä ja vuotokin oli ihan minimaalista joten edellisessä kierrossa tuskin oli ovulaatiota edes tapahtunut,nyt sitten teroluutit apuna etiäpäin.