Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****MARRASMASUJEN viikko 7****

13.02.2006 |

Ajattelin tässä nyt pistää uutta pinoa kun tuo edellinen on jo melkosen pitkä ketju( hyvä niin =D).

Karkasi äskeinen aloitus, joten aamupöppöröisenä vielä ollaan.

Muksut(2 ja 5v.) herättivät jo hitusen ennen kuutta ja koululainen lähti juuri opintielle ja nuo nuorimmat seurailee lastenohjelmia telkusta. :) Nyt siis rauhallista...hetken aikaa.

Omaa napaa: Nyt on meneillään kp 12/25 ja ovistikkuun näyttää syntyneen Lh-huippu!?

Luulin oviksen jo olleen ja menneen sillä kun testailut aloitin niin heti ekalla tikulla sain viimeviikolla plussaa(tässä välissä viiva katosi)*eh*. Nooh, nyt on sitten puuhailtu kumpaisellakin kertaa ja vielä varuiksi jatketaan. =P

Toisaalta kun ajattelen niin nytkin olis ihan selkeitä oireita...toisaalta nää liippaa melko läheltä raskausoireita.

Olen ruvennut päkäilemään, että pitääköhän nuo ovistestit nyt ihan satavarma paikkaansa? Kaiketi niihinkin joku virhemarginaali löytyy ja mikä niiden herkkyyserot on eli jos on sitä " ei herkintä" niin nouseeko jokaisella lh-taso sille korkeudelle ovuloidakseen? Kun eihän kaikkien hormoonitaso riitä raskaustesteissäkään saamaan plussaa ns. viiteaikana eli menkkojen poisjäätyä ja riippuu paljon testistä ja silti kaikki on ok.

Hmmm.....tää nyt on vaan spekulointia, mutta kun mietin tuota ANZQU79:kin tilannetta.

Ja mulle kävi viimeksi melkoisen samalla tavalla kun raskauduin. ;)

En muista ihan tarkkaan kertoa, mutta olimme pupuilleet ja olin tilannut ovistestejä. Tuntui kuin olisi ollut ovis ja kun testit saapui niin kokeiltuani se näytti vain haileeta viivaa.Jatkoin testailua ja viiva katosi, palaten haileena vkon kuluttua oviksesta eli Lh-huippu oli kaiketi ollut siis jo ennen kuin edes ensimmäistä kertaa testasin(kp8) ja kp19 sain raskaustestillä plussan(Pregent). Oireet alkoi samantien oviksesta ja lämmöt oli ylhäällä.

Mulla ei ollut varsinaista vuotoa silloin, mutta sellaista hieman rusehtavan sekaista valkkaria ja kunnon " ovisoireet" juuri kinnittymisen hetkillä eli ns. normaalin ovisajan aikoihin eli just joskus kp14-16. Lämmötkin kävi mulla alhaalla eli teki ns. dipin kiinnittymisen aikoihin, nousten jälleen siitä ylös.

Olikohan tuosta sepustuksesta nyt kenellekään hyötyä. =0

Niin ja ihan pakko tuosta ovistestistä on vielä kommentoida sen verran, että kuten tuossa nyt kerroin, että se haalea lh:ta osoittava testiviiva palasi takaisin(silloin kun raskauduin) niin se vissiin reagoi HcG:hen, vaikka toisin luvataan, eikä pitäisi niin käydä.

Muuta vaan en keksi ja kyseessä oli tuolloin muistaakseni kotitestejen ovistestit.

Juu, kyllä mä nyt taidan mennä hörppäsemään kaffetta ja petailemaan petejä. Mies kun tuolta kömpii ylös niin katsotaan jos jaksettais lähteä huonekalukaupoille. =)

Ollaan kuiteskin kummatkin flunssassa, mutta mies kun harvoin päivisin kotosalla kun melki aina töissä niin ois kiva päästä yhdessä liikenteeseen ettei tartteis yksinään sohvia valita. :)

Kaikille nyt pirtsakkaa viikon alkua ja palalillaan!!!

Only1

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä odotellaan taas työpäivän päättymistä, aamulla olisi taas väsyttänyt ihan hirveästi. Hassua ettei sitten kuitenkaan illalla väsytä ollenkaan :o)

Omanapa: kp20/27-38. Musta tuntuu, että pitäisi vain itse suosiolla siirtyä jo pitämään pinoa joulutonttua toivovien pinoon, tosin sellaista ei taida vielä olla...Yritystä hyvin vähän, km ja omat vouhkaamiset sekoittivat varmaan pään lisäksi myös kropan. Että turha kai tässä on toivoa elätellä marrasvauvasta...

Mutta muuten, kohta varmaankin alkaa plussia sadella tähänkin pinoon :o)

Mukavaa päivänjatkoa tältä laiskamasulta :o)

Vierailija
22/96 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli, toki mahdut mukaan! Eiköhän meitä ole täällä sekä aktiivisempia että vähemmän aktiivisia ja kaikki saavat kirjoitella :)

Omassa navassa ei muutoksia, huomista ja menkkoja odotellaan... Jos huomenna alkaisi niin uudeksi marrasvauvan lasketuksi ajaksi tulisi (tärpillä...) 22.11.06. Toivottavasti nyt ei kierto yhtään pitenisi siitä 24 päivästä, mikä on ollut viime aikoina! Kivaa että saan pysyä vielä seuraavankin yrityskierron samassa pinossa :) Toki vielä epärealistinen toive on, että mekat ei alkaiskaan ja plussaa tulisi, mutta kuten jo eilen totesin, aika lailla toivottomalta näyttää sen suhteen.

Toivotaan että lauantain kimppatestissä tulee paljon plussia!!! Ja joku meinasi kai jo sitä ennen testata, en nyt vaan muista että kuka. Mutta toivotaan parasta... Jännittää, kuka teistä saa kunnian olla eka plussannut marrasmasu!

Marrastoive kp 24/24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=E066FF][size=6]♥[/size][/color][color=E066FF][size=6]♥[/size][/color][color=E066FF][size=6]♥[/size][/color][color=E066FF][size=6]♥[/size][/color][color=E066FF][size=6]♥[/size][/color][color=E066FF][size=6]♥[/size][/color]

[color=E066FF]Piti tulla toivottelemaan teille hyvää ystävänpäivää :) Oma romanttinen ystävänpäivä menee työn merkeissä :(

Oletan ovikseni olleen...mutta mitä ihmettä *pyörittelee silmiään* olen alilämpöinen. hädin tuskin sain 36 mittariin. Yöllä piti kahden peiton kanssa nukkua, kun palelti niin kauhesti. No kaippa se siitä nousee vielä.[/color]

[color=E066FF][size=6]♥[/size][/color][color=E066FF][size=6]♥[/size][/color][color=E066FF][size=6]♥[/size][/color][color=E066FF][size=6]♥[/size][/color][color=E066FF][size=6]♥[/size][/color][color=E066FF][size=6]♥[/size][/color]

[color=E066FF][size=1]anzq kp18/30-34[/size][/color]

Vierailija
24/96 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai päivähän se kohta alkaa olemaan jo. Kirjoittelin eilen paleluista sun muista ihmeellisyyksistä mutta sitten illasta alkoi sellaiset menkkamaiset jomotukset että ei taida marrasvauvasta olla toiveita. Yritän tässä kierrossa testata vasta jos menkat on oikeasti myöhässä mutta vaikeeta se on ja tulee olemaan. Mulla on kanssa tosi vaikeeta olla testaamatta jos testi oottaa kaapissa. >malttamaton<

Täytyy myöntää että olen ihan kateellinen teille joilla on lyhyt kierto! Jos tässä kierrossa ei oo tärpännyt niin todennäkösintä on että meille ei tule vauvaa 2006 vuonna. (täytyy ottaa huomioon n.2,5 vkn yliaikaisuus kuten esikoiselta kävi)

Äh! Pitäisi varmaan ajatella välillä muutakin kun sitä että onko täti tulossa vai ei =Z Ja kait se on pyykkiä alettava pesemään...kohta huomaan taas istuvani koneella!!

Hyvät ystävänpäivät kaikille!!! ja lauantaitestaajille plussia!

Vierailija
25/96 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Kyllä se hitsi vieköön on kallista mutta toisaalta kyl ehkä kannattais testailla ovista joka päivä (ja nettitestit todella huokeampia jos haluu kokeilla). Nimittäin itselläin on käyny molemmmilla ekoilla testikerroilla niin että kun testasin ekan niin puhdas viivaton oli lappu, pidin päivän väliä ja seuraavaksi oli jo vahva plussa ja seuraavana päivänä nega/haalea. Eli mun kohdalla se lh-huippu tosi lyhyt ja jäi sellanen olo että olisko se plussa tullu jo eilen ku ois testannu... sillä oon vielä jatkanu tikutusta kun monet sanoo että positiivinen voi pysyy monta päivää, mulla kyllä ei. Oon vaan halunnu nähä miten toimii. Eipä sillä tietty oo väliä kunhan vaan plussan saa.

Toki näyttää myös olevan heitä joilla sitä haaleeta viivaa pukkaa pitkin kiertoa, rassaavaaa varmaan sellanen. Mutta se ovis voi todella olla millon vaan, mulla aiemmin ku luulinkaan. Tsemppiä siis ja kierto pari kanstii kyllä tikuttaa kunnolla ja jos sitte ehkä huomais liman vaihtuvuudenki, pidä vaikka päiväkirjaa " mälleistä" (yaks, hih) Mää en kyllä huomaa juuri sitä mutta mahakipu kertoo yleensä...

Tsemppiä siis bongailuun, meitä pähkäilijöitä kyllä riittää samaan junaan...

Ystävänpäivätoivotukset <3

Vierailija
26/96 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jäänyt kirjoittelu taas vähemmälle, kun töissä ei aina ehdi ja kotona harvoin koneen aukaisen.

Joku (oliko se Lynette) ihmetteli sitä, että voiko ovulaatio tapahtua muulloin, kuin sinä maagisena n 14. päivä. Mä olen miettinyt ihan samaa, enkä ole varma tunnistaisinko itsekään ovulaatiota, vaikka se purisi mua pehvaan... :) Kaksi aikaisempaa raskauttani ovat alkaneet ilman, että mulla/meillä on ollut aavistustakaan otollisesta ajasta. Rakasteltiin silloin, kun halutti. Nyt tämän kolmannen kanssa on mies kehoittanut mua (!!) laskemaan " hedelmällisiä päiviä" . No, jos mun laskuni pitävät paikkansa, niin nyt mulla on kp n 20/28-30. Ja kyllä me suurinpiirtein " hedelmällisinä päivinä" peuhailtiin. Kohta voi kai alkaa piinailemaan?

Onkohan vain mielikuvituksen tuotetta, mutta aivan niinkuin olisi rinnat olleet " herkemmät muutaman viime päivän" . Samanlainen tunne, kuin olisi pakkautunut maitoa rintoihin imetysaikana (sen tunteen tietävät taatusti kaikki, jotka ovat imettäneet). Vielä ei ole ainakaan suurentuneet, vaikka se olisi erittäin toivottavaa ;)

Miten voi aikuinen ihminen olla näin lapsellinen? Kyllähän se vauva olisi taas ihana, mutta ei väkisin. Mihinkään hoitoihin ei todennäköisesti lähdetä, jos ei luomusti raskaus ala.

Olimitäoli, plussatuulia kaikille! Marraskuussa olisi ihana saada vauva!

Vierailija
27/96 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muuten tuntuu ihan samanlailla noitten rintojen suhteen kun sulla Amanita eli herkentyneet ovat myös ja se että tuntuu kuin maito olisi pakkautunut rintoihin mutta mulla myös ne ovat turvonneet tuntuu jotenkin painavimmilta tai sitten vain kuvittelen muuten täällä päin on suht sama tilanne kuin aikaisemminkin eli oireita löytyy tänään alkoi taas alaselkä särkemään toivottavasti ei tarkottaisi mitään menkkoihin liittyvää!

Tosta mun kp:tä en nyt ole varma mikä se olisi jos ei lasketa sitä niukkaa vuotoa mukaan niin kp olisi jo 43 sitten jos sekin lasketaan niin kp olisi 19 mutta eiköhän tähänkin tule kohta puolin selvennys kun joko plussa tulee tai menkat alkaa.

Tuntuu tuohon lauantaihin vielä olevan piiitkä aika kun olen niin malttamaton aina noitten testejen kanssa toisaaltaan jos kp olisi toi 19 niin eihän se raskaus vielä varmaan lauantaina testissä näkyisikään mutta toivossa on hyvä elää!:)

Plussa onnea kaikille toivottavasti monella tässä kuussa tärppäisi:)

Vierailija
28/96 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerinnyt eilen kirjoittelemaan, ja nyt on jo niin paljon viesteja etten muista puoliakaan mita piti kommentoida, sorry...

[b]Effica: [/b] testasitkos eilen toissa? bdbdbd toivottavasti naytti plussaa jos testasit!!

[b]Carita: [/b] olen samaa mielta, lauantaihin on piiitka aika... Onneksi ostin mammaksi-sivulta testeja, jotka ilmeisesti eivat ole kauhean herkkia, joten on pakko odottaa. No, nelja aamua enaa sitten testailemaan!

[b]marratoive: [/b] toivotaan etta saat sen marrasvauvan, joko nyt tasta kierrosta tai sitten heti seuraavasta!!

Onko joku muu ajatellut testata lauantaina? Mukaan vain!

[b]Omaa ).(: [/b] eilen taas nippaili illalla kohdussa, ja silloin talloin on vahan etovahko olo. Toiveet alkavat olla aika korkealla... :o)

Mukavaa loppupaivaa kaikille!

:o) Töötsi kp 23/27

Vierailija
29/96 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs pino kasvaa mukavaa tahtia. :)

Me tultiin juuri miehen kanssa huonekaluostoksilta ja sain lapset päikyille.

Miten voikaan olla näin kamalan vaikeaa tällä kertaa päättää miten sisustaisi!

Olemme tässä siis asuneet nyt 2vkoa ja mieli muuttuu harvasepäivä.

Yhdet uudet matot jo ostin olkkariinkin ja mielessä oli valmis idea sisustamisesta...noh, mieli muuttu kun Hobbarin kuvasto saapui ja silmiin pisti aivan iki-ihana matto josta myös mies tykkää. Niitähän me sitten tilattiin taas 2 kappaletta ja tyylimuutos tapahtui ennenkö kerkis toteutumaankaan. *nolo*

Ja nyt olen kieltämättä vähän hukassa näiden mattojen ja huonekalujen kanssa. Ajan kanssahan se ois parasta, mutta kun olkku on melko tyhjä nyt ja tooosi iso eli kaikuu jne. Ja kun se on toisaalta yhtenäistä tilaa ala-aulan ja keittiön kanssa ja toisaalta ei.Heh, on mullakin onkelmat. =0

Mutta näiden pähkäilyjen parissa aika kieltämättä kuluu hyvin eikä vauvaa kerkine koko ihan koko ajan miettimään (muuten vaan... =D).

Lämmöt on nousseet eli ovis on ainakin nyt takuuvarmasti ohi ja nyt voikin sitten odottelu ja piinailu alkaa. :)

Päätä särkee, liekö johtuu siitä, että koko aamupäivä kierrelty tosiaan kaupoilla...niin ja kumma kyllä oksettaa.(!)

Aamulla oli niin kamala nälkä, että kurni mahassa tavalla joka on myös melko lähellä oksetusoloa.Tuo olo on ollut jo muutamana aamuna(3:na).

En tiedä, että mitä nuo oireet on eli onko kyseessä ovisoireet(ei ole kyllä aiemmin tehneet moista) vai mitkä kun tuskinpa ne nyt näin pian raskausoireiden piikkiin voisi laittaa.Vai voiko? =)

Ja sellainen hötky olo ja tosiaan jatkuva hiki päivisin ja illalla kylmä.

Mut palaan taas kohta, mies tulossa koneelle. :)

Vierailija
30/96 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on myös ollut samanlaisia " rintatuntemuksia" , tänään viimeksi. Mun tuntemukset ovat sellaista: maito nousee rintoihin -tunnetta...

Aiemmissakin kierroissa tämä tuntemus on tullut oviksen jälkeen.

Mulla on ollut tässä reilun vuoden yrityksessä 4 alkuraskauden keskenmenoa, mutten osaa nyt päättää että ovatko nämä tuntemukset olleet myös raskaudettomissa kierroissa vaiko myös silloin kun en olekaan ollut raskaana.

Viimeisin km tuli tammikuun lopussa, joten oviksesta en oikein osaa sanoa oliko sitä vai eikö, viime viikolla ihan kuin olisin ovisoireita bongannut. Mutta tammikuussa mulla oli rinnat ja nännit todella arat kierron loppuvaiheessa. Voipi olla että mulla rintaoireilut liittyvät normaalikierrossa pms-oireisiin, kun en itselleni uskalla antaa lupaa toivoa, että olisi heti keskenmenon jälkeen taas tärpännyt..

Toivottavasti sinulla nuo tuntemukset tarkoittaisivat sitä, että marrasmasua saat kohta kasvatella :O) Pidän peukkuja!!

Vierailija
31/96 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miehellä joku elämää tärkeämpi juttu koneella ja kiirus. :)

Niin, kummastelen tosiaan sitä kun nää oireet on melkolailla samantapaisia kuin raskausoireet ja nyt en ole laisinkaan varma tuosta oviksesta, että tapahtuiko se juuri nyt vaiko jo viimeviikolla. Kp:t on vasta 13/25 ja siis plussaa ovistesti näytti kp 6 tai 7 ja nyt 2 päivää sitten oli viiva jälleen.

AMANITA ja CARITA Kuulostaa lupaavalta. :) bd

LYNETTE: kuten tuossa joku jo vastailikin niin kyllä ihmeessä kannattaa testata ensimmäisenä kiertona ihan perättäisinä päivinä ja muutenkin. Lh-huippu kun on kovin yksilöllistä ja joillakin voi mennä ohi todella pian...ja silloin ne testit ainakin menee hukkaan ja sitä myöten rahat. Ennemmin siis pelaa varman päälle ja löytää sen huipun kun, että tikuttaa ja se jää huomaamatta. =0

Juu ja tosiaan netistä saa kys. testejä huokealla hinnalla. :)

Ovissäteitä! :)

MARRASTOIVE: Hurjasti plussasäteitä sulle sinne! Oletpas maltillinen kun et ole jo livistänyt testin tekoon! :)

VILJONKALLE jaksuja ja älähän nyt vielä heitä toivoa menemään...eihän sitä koskaan tiedä....

ANZQU79: Hih.Kiitokset, toivon tosiaan, että nää ois just niitä oireita. ;)

Ja edelleen ole ihan varma, että plussa sulle paukahtaa, ainakin hurjasti peukutan sen puolesta.En voi olla päivittelemättä kuinka tutulta tuo sun juttu kuulostaa. =D

Hmmm...kaiketi pitää mennä jatkamaan hommeloita, olisi tuolien päällystämistä luvassa ja verhojen ompelua.Kivaa sekin, mutta toisaalta tää palsta vetää puoleensa kuin magneetti!

Kaikille nyt peukutuksia, runsaasti lupaavia oireita!

Vierailija
32/96 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ystävänpäivää koko poppoolle!

En ehtinyt töissä testailla, kun on niin kirusta ollut eikä sopivaa tilannetta ole tullut, että olisin saanut keltään labrahoitajalta salaisesti kysäistyä... Huomenna taas iltavuoro, että katsotaan... = )

Sen verran vielä teille kaikille oireita odottaville/tunnusteleville, että minähän olin siis esikoisesta raskaana 13+5, ennenkuin sain tämän selville. Eli voisin kuvitella, että tuntemuksia on, jos niitä " kuuntelee" . Mutta toisaalta taas ei välttämättä ole mitään tuntemuksia. Tai jotain, seli, seli!

Testiä en oöe vielä ostanut edes lauantaita odottamaan. Tädin tulo pelottaa, kun kaksi ekaa kiertoa pillereiden jälkeen oli sen 22 ja viimeisin 28. Huomenna siis se 22 kasassa... Pelottaa =(. Toisaalta taas voisi kuvitella, että 28 on mun normaali kierto kutenaina pillereidenkin kanssa. Ei jaksaisi enää odottaa...

Mies pelaa lasten kanssa jotain yläkerrassa. Kohta lapset nukkumaan ja me saunaan. Nyt minä sohvalle " levyksi" .

Vierailija
33/96 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mikä päivä takana, lasten kanssa kyläilty mummoloissa koko päivä.

Inhottavasti maha kipee näin oviksen aikaan, en oo mitään testaillu mut luulisin et sitä se on. Harmi vaan kun mies iltavuoroviikossa nytten ja on yöllä vasta kotona, en eilen jaksanut valvoa niin myöhään, ehkä tänään sitten kun on kerta nää otolliset päivät käsillä, raskautumisen suhteen.

Meillä mies ei usko noihin oviksiin ym ja on ihan varma et tärppää nyt heti, et se on kerta laaki ja sillä selvä...oon koittanu selittää et ei se nyt ihan niin oo vaikka neiti saikin alkunsa ennenku ees kunnolla yritettiin. No sitteppä sen näkee.

Eipä tässä kai kummempia, kun plussasäteitä kaikille oikein rutkasti ;)

Vierailija
34/96 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 19/ 26-28 ja eka kierto km:n jälkeen. Ovis oli 14 päivää keskenmenosta ja se oli kamalin mitä olen kokenut. Yleensä tiedän personan monitorista ja kivuista ja tietty limoista. Mut nyt se kipu oli sietämätön. Tuli mieleen et olisko tulehdusta tai jotain? Kipu oli koko päivän ja iltaa kohden paheni. Illalla vietin kontallaan ulisten sohvaa vasten kivuissani. Empä halua toista samanlaista kokea! Nyt sitten odotellaan ja ensiviikolla piinaillaan. Rinnat on taas pinkeät ja kipeät. Illalla kun ottaa rintsikat pois alkaa pakottamaan oikein kunnolla. Muita oireita ei oikein ole. No aikaakin on vasta niin vähän siitä oviksesta. Mut nyt tuntuu taas et ovis olis??? Voiko kierrossa tapahtua kaksi?? Kaikki oireet täsmää. Ovis testiä en ole tehny.

Kävin tänään muuten labrassa sen km takia tekemässä veri raskaustestin ja puhdas nega oli.

Vierailija
35/96 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli myös täällä on sellaista " maito pakkautuu rintaan" -tunne. Mutta niin vaan on ikäväkseni sanottava, että on ollut samallaista kahdella viimeiselläkin kierrolla. Lämmöt on edelleen alhaalla... mutta muista merkeistä päätellen ovis on ollut. Tissit paukahtaa yleensä kipeeksi juuri oviksen jälkeen. Tänään töissäkin palelti ihan älyttömästi. Oli pakko mitata töissä lämpö, kun epäilin oman luotettavuutta. 36.2 oli tulos, joten melkein samoissa kun aamullakin oli. Yleensä nousee 36.8-37.4 oviksen jälkee.

Mulla on myös ollu kaiken näkösiä raskausoireita muissa kierroissa, joten miten mä sit tunnistan ne aidot :P Kai mä olen sit oireeton, niin ku esikoiseltakin :)

mut nyt taidan painua myöhäiselle iltapalalle...

Vierailija
36/96 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÖÖTSI: Sun oireet vaikuttaa todella lupaavilta :) Taidat olla eka plussaaja meistä... Pidetään peukut pystyssä!!!

ANZQ79: Noihin lämpöihinhän voi vaikuttaa niin moni muukin, joten luottaisin sinuna muihib oireisiin siitä, että ovis on jo ollut... Ja sitten vain odottamaan ;)

TUULI: Meillä mies ajatteli samalla tavalla esikoisen yritysaikaan... Ja oli ihan 100% varma, että TOTTA KAI ekalla yrityksellä tärppää, miksi ei tärppäisi... Hänet oli kai niin hyvin saatu uskomaan, että raskaus alkaa aina jos ehkäisy unohtuu. Esikoinen tärppäsikin ekalla yrityskierrolla, mutta kyllä silloinkin minun vaatimuksestani puuhailtiin juuri niinä oikeina päivinä.

ONLY1: Kyllä minulla raskausoireet alkoi esikoisesta noin viikko oviksesta... Että voipi olla sitä itseään ;)

Itselläni ei mitään suuntaan tai toiseen. Ei vielä menkkoja, mutta ei mitään raskauteenkaan viittaavaa. Rinnoissa ei mitään outoa. Mistään ei nippaa. Minulla ei ole ikinä ollut mitään kuukautiskipuja, joten niistäkään ei ole apua arviointiin, kun niitä ei siis oo eikä tuu. Mutta katsellaan... Alkais nyt vaan se vuoto mahdollisimman pian, niin pääsisi uuteen yritykseen!!! Minulla kuitenkin tuo kierto on voinut hormonaalisen ehkäisyn pois jättämisen (n.10kk) jälkeen heittää päivällä sinne ja toisella tänne, joten mitään radikaalia tämä menkattomuus ei vielä ole. Tyypillisin kierto on ollut tuo 24, mutta löysinpä eilen " tarkistuslaskennalla" 2 23 päivän kiertoa, yhden 26 päivän ja yhden 25 päivän. Niin ja sitten sen yhden pitkän...

Marrastoive kp 25/24(-31)

Vierailija
37/96 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna olisisi sitten reissuun lähtö, joten pinoudun vasta su tai ma seuraavan kerran...ellen sitten illalla vielä tule kurkkimaan mitä on tänään turistu :)

[B]marrastoive, effica, carita ja töötsi[/B]+muut jotka testailee: niin toivottavasti plussaatte bdbdbdbd

Olisi kiva laittaa jo plussia, kun päivittelen listaa seuraavan kerran :)

Omaa napaa taas sen verran, että tissit on julmetun kipeät. Mahallaan nukkuminen tuotti tuskaa yöllä. Muuten mahan nippailut on vähentynyt huomattavasti ja limat muuttuneet tahmeaksi. Eli nyt sitten vain odotellaan. Mietiskelin, että uskaltaisiko ottaa muutaman siiderin reissussa... ei kai muutamasta haittaa ole,jos ei tiedä onko raskaana. Ihanaa päästä tulettamaan ajatuksiaan muualle saa siirrettyä vauvakuumettaan pariksi päiväksi pois.

anzq kp 19/30-34

Vierailija
38/96 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taalla sataa vetta ja tuulee, oikea myrsky tuntuu olevan. Tylsaa ei taideta paasta ulos paivalla. Mika tarkoittaa etta kaikki kolme, mina, poika ja koira hypitaan seinille :o). No, taytyy keksia jotain kivaa.

[b]Anzq79: [/b] oikein kivaa laskettelumatkaa sulle!

[b]marrastoive: [/b] testasitko jo?

[b]nipsu: [/b] ensinnakin osanottoni keskenmenosta. Oltiin yhdessa syyskeijujen loppupaan pinossa, muistan sut sielta. Kuulostaapa kauhealta tuo kipu :o(

[b]Omaa napaa: [/b] taas vahan huonhko olo, ei siis kauhean huono, muttei ihan normaali kumminkaan. Vasyttaa kylla, joten voi taas johtua siitakin.

Tuli muuten mieleen, etta oletteko te muut, jotka jo olette olleet raskaana, huomanneet samaa, etta raskauden jalkeen sita kuuntelee kroppaansa aivan eri tavalla? Itse en esimerkiksi ole tuntenut ovista koskaan ennen, vaan vasta nyt synnytyksen jalkeen.

No niin, tallaisia mietteita keskelta viikkoa. Mukavaa paivaa taas kaikille!

:o) Töötsi kp 24/27

Vierailija
39/96 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun oireet on kyllä hyvät :)

Vierailija
40/96 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva jos testaat launtaina :o). Toivotaan etta sulla olis talla kertaa oireeton alkuraskaus kaynnissa, makaan en esikoista odottaessa muista tunteneeni minkaannakoisia merkkeja raskuatumisesta. En kylla etsinytkaan, silla en ollut loutanyt naille Vauvan sivuille silloin viela :o).

Mun odotukset alkaa joo olla jo aika korkealla, yritan viela ottaa vahan realistisesti, etta huono olo voi johtua vasymyksesta :o). Pari paivaa enaa niin sitten pitaisi selvita! Toivottavasti mammaksi testi nayttaa jo kp 27:na, kun kierto viimeksi 27 ja nyt ovis pari paivaa aiemmin, joten kierroksi tulisi 25.