Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö kukaan täällä korsettia / waist traineria?

Vierailija
17.12.2015 |

Käytättekö kuinka säännöllisesti ja ostatteko vaatteet sen mukaan? Oletteko kertonut kellekkään että käytätte sitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käytän, en kovin säännöllisesti. Tuskin sitä tarvii kertoa, kyllä sen huomaa päälle.

Vierailija
2/6 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän korsettia noin kerran puolessa vuodessa. Jos joku kaveri on tällöin koskenut vyötärööni ja ihmetellyt sen kovuutta, olen toki sanonut että syynä on korsetti (korsetin kanssa vyötärö tuntuu kovemmalta kuin normaalisti :) ).

Mutta harvoin tulee käytettyä, olen jo valmiiksi pienikokoinen, joten korsetin tilaaminen on hankalaa ellei tilaa mittatilaustyönä (mihin en opiskelijana haluaisi laittaa montaa sataa euroa), tällä hetkellä korsettini ovat pienintä löytämääni kokoa, mutta silti liian isoja. 

Vaatteet ostan normaalin kokoni mukaan, ero korsetin ja ei-korsetin kanssa ei kohdallani ole suuri (Ilman korsettiä vyötärö noin 62cm, korsetin kanssa 60c-59m... ero lähes huomaamaton kaikille muille, paitsi itselleni :D ).

Ehkä sitten vanhempana jos tulen "löysemmäksi" alan käyttämään korsettia useammin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän korsettia aika usein kotelomekojen kanssa. En oikeastaan siksi, että se juur muotoilisi vartaloa, vaan siksi, että esim sukkahousujen painauma vyötäröllä ei näkyisi.

Vierailija
4/6 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus käytän, en kovin säännöllisesti. Tuskin sitä tarvii kertoa, kyllä sen huomaa päälle.

Ai huomaa? ei kyl mun vaatteiden läpi näy

Vierailija
5/6 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai huomaa? ei kyl mun vaatteiden läpi näy

Korsetteja on eri tyyppisiä. Jos niillä on oikeasti vartaloa muotoileva muoto, niin näkeehän sen keinotekoisen muodon kilometrin päähän. Jos taas on vain sellainen alusvaatteenmuhkuroidenestokovike niin se ehkä ei näykään vaatteiden päälle. Tai ei ole tarkoitus näkyä ainakaan.

Vierailija
6/6 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neloselle, mietin vaan kun oma korsetti puristaa jenkkakahvat niin hyvin piiloon että tuntuu että housut tippuu. Ajattelin alkaa käyttää tätä joka päivä niin paljon kuin pystyy että keho muokkautuisi oikeasti tän mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi