Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä mietin miksi edes yritän käyttäytyä hyvin? Minut on leimattu sukupuoleni vuoksi enkä pääse siitä leimasta mihinkään.

Vierailija
11.05.2026 |

On sama kuinka käyttäydyn, niin minut leimataan lehtien palstoilla ja muiden ihmisten toimesta sukupuoleni vuoksi rasistiksi, pahoinpitelijäksi, häiriköksi, ahdistelijaksi, raiskaajaksi, paskaksi ihmiseksi jne. 

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta. Olet aina ja iäti paska ihminen. Miksi siis yrittää olla kunnollinen

Vierailija
2/62 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijalatte käteen ja sirppi ja vasara punaiseen paitaan niin naiset alkavat kohdella sinua kuin naista sillä se ratkias

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Ei minun tuntemiani miehiä ole leimattu, eivätkä he luulekaan niin. Ehkä kaikki kirjoitukset eivät tarkoita juuri sinua, miehiäkin on niin erilaisia.

Vierailija
4/62 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marginaali incel ryhmän ongelma. Onneksi teitä on suhteellisen vähän.

Tapa itsesi Ap.

Vierailija
5/62 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Ei minun tuntemiani miehiä ole leimattu, eivätkä he luulekaan niin. Ehkä kaikki kirjoitukset eivät tarkoita juuri sinua, miehiäkin on niin erilaisia.

Jos uutisessa lukee miehet ovat tällaisia tai miehet älkää tehkö näin, niin se on yleistys. Muuten siinä lukisi osa miehistä on tällaisia tai tällaiset miehet, älkää tehkö näin.

Vierailija
6/62 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma elämä on parempaa, kun sitä elää omien arvojen mukaisesti. Jos sinun oikeat arvosi eivät ole käyttäytyä hyvin kaikkia kohtaan niin eihän sun kannatakaan niitä larpata ja teeskennellä. Mutta jos on, et kai voi elää toisin.

Eli siis: et ole oikeasti hyvin käyttäytyvä, vaan haluat vain hyötyä hyvästä käytöksestä.

Vierailija
7/62 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset leimataan tyhjäpäisiksi, seksiobjekteiksi, hyviksi kokeiksi, äidillisiksi, kaiken kaikkiaan miesten palvelijoiksi, mutta se ei estä heitä yrittämästä.

Kannattaa käyttäytyä hyvin koska huono käytös kostautuu. Joku voi antaa samalla mitalla takaisin ja lain koura tavoittaa.

Vierailija
8/62 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa itsesi Ap.

Haluatko sitä todella? Että tapan itseni? Voin tehdä sen. Oikeasti. Mieti mitä toivot... Se jää sinun omalletunnollesi.

Vierailija
9/62 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma elämä on parempaa, kun sitä elää omien arvojen mukaisesti. Jos sinun oikeat arvosi eivät ole käyttäytyä hyvin kaikkia kohtaan niin eihän sun kannatakaan niitä larpata ja teeskennellä. Mutta jos on, et kai voi elää toisin.

Eli siis: et ole oikeasti hyvin käyttäytyvä, vaan haluat vain hyötyä hyvästä käytöksestä.

Juurihan kerroin että käyttäydyn hyvin. Silti minut leimataan sukupuoleni vuoksi

Vierailija
10/62 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Tuo ei ole normaalin miehen ongelma.

Naisia vasta haukutaankin, mutta ei naiset silti luule, että  kaikki naiset on sellaisia miksi heitä haukutaan.

Minä ainakaan en luule. Tiedän mikä olen. Ja kohteliaalla käytöksellä pääsee jokainen pitkälle.

Vierailija
11/62 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole leimattu.

Vierailija
12/62 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, todistat tässä vain sen että stereotypia miehistä on totta; "jos en saa palkintoa siitä kun käyttäydyn kun "hyvä poika" niin en ala!"

Vierailija
13/62 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

Naisia vasta haukutaankin, mutta ei naiset silti luule, että  kaikki naiset on sellaisia miksi heitä haukutaan.

Minä ainakaan en luule. Tiedän mikä olen. Ja kohteliaalla käytöksellä pääsee jokainen pitkälle.

Eri. On se ongelma koska mediassa syytetään KAIKKIA miehiä. Ei yksittäisiä eikä tiettyjä ryhmiä vaan kaikkia. Ei ole sellaista otsikkoa jossa miehiä ei käsiteltäisi yhtenä ryhmänä.

Vierailija
14/62 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapa itsesi Ap.

Haluatko sitä todella? Että tapan itseni? Voin tehdä sen. Oikeasti. Mieti mitä toivot... Se jää sinun omalletunnollesi.

Minulla ei ole omaatuntoa. Tee se!

Kukaan ei jää kaipaamaan.

Vierailija
15/62 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia haukutaan enemmän. Miehiäpäs! Naisia, miehiä, naisia, miehiä. Pläp pläpplää!

Vierailija
16/62 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapa itsesi Ap.

Minulla ei ole omaatuntoa. Tee se!

Kukaan ei jää kaipaamaan.

Ikävä juttu että ajattelet noin. Mieti sitä ensi yönä. En jaksa oikeasti enää..... Elämä on ollut muutenkin täyttä p*skaa. On todellakin parempi etten enää jää tänne. Aivan sama lopettaa tämä.

Vierailija
17/62 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa itsesi Ap.

Tapa sä itsesi.

Vierailija
18/62 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos uutisessa lukee miehet ovat tällaisia tai miehet älkää tehkö näin, niin se on yleistys. Muuten siinä lukisi osa miehistä on tällaisia tai tällaiset miehet, älkää tehkö näin.

Missä uutisessa on lukenut noin?

Vierailija
19/62 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

Eri. On se ongelma koska mediassa syytetään KAIKKIA miehiä. Ei yksittäisiä eikä tiettyjä ryhmiä vaan kaikkia. Ei ole sellaista otsikkoa jossa miehiä ei käsiteltäisi yhtenä ryhmänä.

Linkkiä vaan tulemaan. Muutenhan joku voi luulla että vedät väittämäsi hatusta.

Vierailija
20/62 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kambodiassa on kaikki hyvin. Mulla on 3 sekisiorjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi