Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti treffejä

Vierailija
02.08.2024 |

Ja minä mietin suostunko, kun häpeän kehoani. Olen lihonut niin paljon. Olen jo 50-v. Eli mistään nuorten jutusta ei ole kyse. Mies on minusta komea ja sopusuhtainen.

Mies on nähnyt kuvat ja kokovartalokuvan. Mutta silti mietin että mies pettyy kun näkee minut ja mitä sitten  siitä seuraakaan.. 

Kaikille vielä tiedoksi että olen tehnyt päätöksen elämänmuutoksesta ja menen sitä kohti. Mietin, että onko epäeettistä edes olla deittisivulla kun olen ylipainoinen? Olisiko se paikka vaan hyville ja kauniille?

Mitä teen????

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kellään kivaa kommenttia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehdottaisin naiselle treffejä, en kyllä antaisi ihan heti pakkeja. Teen nimitäin hyvin tarkan taustatyön.

Vierailija
4/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ehdottaisin naiselle treffejä, en kyllä antaisi ihan heti pakkeja. Teen nimitäin hyvin tarkan taustatyön.

Millainen taustatyö sinulla on? Kiinnostaa.

Ap

Vierailija
5/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kait se enää pety jos kuvan jo nähnyt, ellet ole sitten vielä lihonnut reilusti niistä kuvista. Ei kannata turhaa miettiä noita juttuja. Yrität alitajuisesti sabotoida mahdollisuuden parisuhteeseen.

Vierailija
6/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai lähdet!

Vierailija
7/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuva on nykyajasta. Ajattelin, että poistuisim vähin äänin laihduttamaan itseni... kääk, mitä teen. 

Mitä kannattaisi pukea päälle? Jos siis menen treffille?

Vierailija
8/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mitä teette, jos ootte nyt lähiaikoina menossa niin esim. joku sievä sun päällä hyvältä näyttävä kesämekko käy tosi moneen aktiviteettiin ja oot samaan aikaan sen näköinen että oot nähnyt vaivaa mutta et kuitenkaan ylipukeutunut :)

Vierailija
9/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itsekin kesämekkoa. Mutta näytän niin superlihavalta kaikissa mun vaatteissa. 

Olen antanut armon aikaa itselleni ensi kesäkuuhun että pitää olla 40kg laihempi.

Vierailija
10/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mentävä. 40kg vuodessa kuulostaa aika kovalta. Mies saattaa myös tykätä muodokkaasta.

Vierailija
11/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on enemmän mahdollisuus kuin uhka, ellet ole ollut rehellinen profiilikuviesi kanssa. Itse pyyhkäisen vasemmalle kaikki profiilit, joissa näkyy pelkkä kasvokuva, kuvassa on pelkkiä mustia koltyuja tai ei ole ilmoitettuna pituutta ja painoa. Monta asiaa hyväksyn kumppaniltani, mutten lihavuutta, lävistykisä tai isoja, näkyviä tatskoja.

Vierailija
12/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minun saada vihjattua miehelle että en ole bikinibimbo lookissa niinkuin 5v sitten olin?

Ap

Vierailija
13/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat on siis tältä kesältä. Kokovartalokuva ja kaksi kasvokuvaa, ja kaksari näkyy.

Ap

Vierailija
14/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin itsekin kesämekkoa. Mutta näytän niin superlihavalta kaikissa mun vaatteissa. 

Olen antanut armon aikaa itselleni ensi kesäkuuhun että pitää olla 40kg laihempi.

Et sinä laihdu vuodessa 40 kiloa. 4 voi olla mahdollinen. 10 vuodessa voit laihtua 40 kiloa. Laihduttaminen on pitkä työ.

Vierailija
15/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen taustatyö sinulla on? Kiinnostaa.

Ap

1. Selvittäisin naisen statuksen ohella vapaa-ajan harrastukset ja missä liikkuu

2. Työn ja koulutuksen, tosin en ala seurustelemaan minkään oppilaitoksen, tehtaan tai hyvinvointialueen kanssa

3. Mahdolliset yhteiset tutut tai tuttujen tutut, mutta en tietenkään hiiskuisi heille mitään

Jos treffikutsu on esitetty, niin kyllä kolmannet tai neljännet treffit pitää käydä ennen kuin alkaisin edes harkitsemaan pakkeja. Lähinnä miettisin onko eriävyydet sovitettavissa miltä osin yhteen ja voidaanko yhteensovittamattomien kanssa elää.

Vierailija
16/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Minä selvitän miehestä vaan sen että onko hän kalju. En vaan syty kaljusta 

Ap

Vierailija
17/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä laihdu vuodessa 40 kiloa. 4 voi olla mahdollinen. 10 vuodessa voit laihtua 40 kiloa. Laihduttaminen on pitkä työ.

Höpö höpö. Varmasti laihdun! 

Vierailija
18/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kellään kivaa kommenttia?

Reikä se on rinkelilläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän