Mies ehdotti treffejä
Ja minä mietin suostunko, kun häpeän kehoani. Olen lihonut niin paljon. Olen jo 50-v. Eli mistään nuorten jutusta ei ole kyse. Mies on minusta komea ja sopusuhtainen.
Mies on nähnyt kuvat ja kokovartalokuvan. Mutta silti mietin että mies pettyy kun näkee minut ja mitä sitten siitä seuraakaan..
Kaikille vielä tiedoksi että olen tehnyt päätöksen elämänmuutoksesta ja menen sitä kohti. Mietin, että onko epäeettistä edes olla deittisivulla kun olen ylipainoinen? Olisiko se paikka vaan hyville ja kauniille?
Mitä teen????
Kommentit (18)
Jos ehdottaisin naiselle treffejä, en kyllä antaisi ihan heti pakkeja. Teen nimitäin hyvin tarkan taustatyön.
Vierailija kirjoitti:
Jos ehdottaisin naiselle treffejä, en kyllä antaisi ihan heti pakkeja. Teen nimitäin hyvin tarkan taustatyön.
Millainen taustatyö sinulla on? Kiinnostaa.
Ap
No ei kait se enää pety jos kuvan jo nähnyt, ellet ole sitten vielä lihonnut reilusti niistä kuvista. Ei kannata turhaa miettiä noita juttuja. Yrität alitajuisesti sabotoida mahdollisuuden parisuhteeseen.
Joo kuva on nykyajasta. Ajattelin, että poistuisim vähin äänin laihduttamaan itseni... kääk, mitä teen.
Mitä kannattaisi pukea päälle? Jos siis menen treffille?
Riippuu vähän mitä teette, jos ootte nyt lähiaikoina menossa niin esim. joku sievä sun päällä hyvältä näyttävä kesämekko käy tosi moneen aktiviteettiin ja oot samaan aikaan sen näköinen että oot nähnyt vaivaa mutta et kuitenkaan ylipukeutunut :)
Mietin itsekin kesämekkoa. Mutta näytän niin superlihavalta kaikissa mun vaatteissa.
Olen antanut armon aikaa itselleni ensi kesäkuuhun että pitää olla 40kg laihempi.
Onhan se mentävä. 40kg vuodessa kuulostaa aika kovalta. Mies saattaa myös tykätä muodokkaasta.
Tämä on enemmän mahdollisuus kuin uhka, ellet ole ollut rehellinen profiilikuviesi kanssa. Itse pyyhkäisen vasemmalle kaikki profiilit, joissa näkyy pelkkä kasvokuva, kuvassa on pelkkiä mustia koltyuja tai ei ole ilmoitettuna pituutta ja painoa. Monta asiaa hyväksyn kumppaniltani, mutten lihavuutta, lävistykisä tai isoja, näkyviä tatskoja.
Pitäisikö minun saada vihjattua miehelle että en ole bikinibimbo lookissa niinkuin 5v sitten olin?
Ap
Kuvat on siis tältä kesältä. Kokovartalokuva ja kaksi kasvokuvaa, ja kaksari näkyy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mietin itsekin kesämekkoa. Mutta näytän niin superlihavalta kaikissa mun vaatteissa.
Olen antanut armon aikaa itselleni ensi kesäkuuhun että pitää olla 40kg laihempi.
Et sinä laihdu vuodessa 40 kiloa. 4 voi olla mahdollinen. 10 vuodessa voit laihtua 40 kiloa. Laihduttaminen on pitkä työ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen taustatyö sinulla on? Kiinnostaa.
Ap
1. Selvittäisin naisen statuksen ohella vapaa-ajan harrastukset ja missä liikkuu
2. Työn ja koulutuksen, tosin en ala seurustelemaan minkään oppilaitoksen, tehtaan tai hyvinvointialueen kanssa
3. Mahdolliset yhteiset tutut tai tuttujen tutut, mutta en tietenkään hiiskuisi heille mitään
Jos treffikutsu on esitetty, niin kyllä kolmannet tai neljännet treffit pitää käydä ennen kuin alkaisin edes harkitsemaan pakkeja. Lähinnä miettisin onko eriävyydet sovitettavissa miltä osin yhteen ja voidaanko yhteensovittamattomien kanssa elää.
Kiitos. Minä selvitän miehestä vaan sen että onko hän kalju. En vaan syty kaljusta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä laihdu vuodessa 40 kiloa. 4 voi olla mahdollinen. 10 vuodessa voit laihtua 40 kiloa. Laihduttaminen on pitkä työ.
Höpö höpö. Varmasti laihdun!
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kellään kivaa kommenttia?
Reikä se on rinkelilläkin.
Up