Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottavaa kun tupakalta haiseva istuu viereen bussissa

Vierailija
17.12.2015 |

Hyi hitto mikä haju. En pysty hengittämään kunnolla.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se mikään kiva tuoksu ole, mutta paljon pienempi paha silti kuin joku perseeltä haiseva pullukka.

Vierailija
22/55 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse savuton, mutta ei kyllä haittaa tupakointi pätkääkään ja viereen saa  kyllä istua.

Enempi haittaa salapiereskelijät ja muut prutkuperseet jotka eivät osaa pahoja hajujansa pidätellä -- niistähän on tällä palstalla oikein pitkä ketju missä ne oikein vertailee kokemuksiaan  ja niillä oli niin heh hah "hauskaa".

Tsiisus sentään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakalta haiseva ei aivastuta.

Mutta aiheuttaa koko ajan voimistuvan päänsäryn, mitä kauemmin tupakoitsijan lähellä joutuu aikaa viettämään. Ettekö te nuijat tajua, miten teidän löyhkänne sairastuttaa kanssaihmisiä!

Niinpä, minulla saattaa laukaista sellaisen migreenikohtauksen, että oksennan ja kohtaus toipumisineen kestää päivästä n. kolmeen vuorokauteen. Mikään hajuste tms. ei tätä ole vielä tähän mennessä onnistunut yhtä tehokkaasti laukaisemaan.

Vierailija
24/55 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee migreeni siitä tupakanhajusta, kuten myös monista haju- ja partavesistä. Ei yhtään kiva juttu. Itse vältän parhaani mukaan näitä hajuja mutta jossain ruuhkabussissa se hankalaa.

Vierailija
25/55 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto mikä haju. En pysty hengittämään kunnolla.

Siis tuo täällä valittaa tupakoinnista  palstalla, missä 1 suosituimpia keskusteluja on aiheen alla nimeltä

"Noloin pierusi? Kampaamokatku...".

Vierailija
26/55 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseinta on kun viereen istuu hajuvettä ylettömästi päälleen lotrannut läskinorsu.

Vierailija
27/55 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten somalinaiset haisee jumalattoman vahvasti jollekin oudolle hajuvedelle ? Päänsärky iskee samantien jo parin metrin päässä...

Vierailija
28/55 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten somalinaiset haisee jumalattoman vahvasti jollekin oudolle hajuvedelle ? Päänsärky iskee samantien jo parin metrin päässä...

Uunsi vissiin

on muuten karsea haju johon ei koskaan totu :x

Vierailija
29/55 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee migreeni siitä tupakanhajusta, kuten myös monista haju- ja partavesistä. Ei yhtään kiva juttu. Itse vältän parhaani mukaan näitä hajuja mutta jossain ruuhkabussissa se hankalaa.

Millä tavalla sun sairautes pitäs jonkun tuntemattoman ihmisen ongelma olla?

Vierailija
30/55 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Istun kenen viereen haluan ja haisen tupakalta. Saatan jopa laittaa nuuskankin siinä vieressäsi huuleen. Kärsi pois!

Vierailija
31/55 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain mun haju tökkii, sopii suksia vittuun siitä. Tupakoinnista huolimatta maksan saman hinnan kuin tupakoimattomat ja istun ihan just siihen missä on tilaa. Mulkoile rauhassa ja vaikka niistä siihen kaulaliinaasi

Vierailija
32/55 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö busseissa muutenkin matkusta ainoastaan alemman luokan tupakoivat ihmiset.

Vierailija
33/55 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin, siis menneinä vuosikymmeninä, ihmiset polttivat enemmän ja ainoat, jotka yleensä siitä savusta silloin motkottivat, olivat kireänutturaiset täti-ihmiset, hekin vähän niinkuin viran puolesta, tyyliin kun se tupakointi on syntiä jne. 

Nyt tupakointi on vähentynyt, mutta valittajia ovat tätien lisäksi myös nuoremmat, ja aina naisia, jostain syystä.

Itse ajattelen, että he ovat näitä, joille voi hyvällä syyllä sanoa, että hankkikaa elämä,kermaperseet.

Ei joka ikisestä asiasta voi aina tehdä jumalatonta numeroa. 

Vierailija
34/55 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosi ikävää, että maailmassa on inhottavia hajuja, mutta ei kukaan voi olla vastuussa toisten hajumieltymyksistä. Hajuista valittaminen ja nenän nyrpistely on ylimielistä, elitististä ja tökeröä käytöstä eikä itselläni tulisi mieleenkään vaatia toisia muuttumaan vain omaa nokkaani miellyttääkseni. Mieluummin sitten pidättelen oksennusta tai kuljen pyörällä raikkaassa ilmassa.

Vierailija
35/55 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut kohta vuoden polttamatta ja vasta sillon tajusin miten kamalalle haisen kun lopetin polttamisen. Ihan oikeasti ei ne tupakoitsijat sitä tajua.

Vierailija
36/55 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei itsessään hajut haittaa, löyhkätköön ihmiset vaikka kakalle, mutta se ikävä puoli siinä on kun voimakkaat lemut voivat aiheuttaa migreenikohtauksen... Täälläkin on sanottu että "suksi vittuun siitä sitten", mutta aivan varmasti täällä taas maristaisiin jos joku sanoisi bussissa vaan "sori mä vaihdan paikkaa kun lemuut" :D Vaikkei sanoisi mitään, niin on se minusta jotenkin tökeröä siirtyä kun joku toinen istuu viereen. Itselle ainakin tulis sellainen olo, että oonko mä nyt oikeesti noin ällöttävä.

Eipä tähän mitään kaikkia tyydyttävää ratkaisua taida löytyä.

Vierailija
37/55 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut kohta vuoden polttamatta ja vasta sillon tajusin miten kamalalle haisen kun lopetin polttamisen. Ihan oikeasti ei ne tupakoitsijat sitä tajua.

Aloit haista, kun lopetit polttamisen. Miten nyt noin hullusti kävi?

Vierailija
38/55 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei itsessään hajut haittaa, löyhkätköön ihmiset vaikka kakalle, mutta se ikävä puoli siinä on kun voimakkaat lemut voivat aiheuttaa migreenikohtauksen... Täälläkin on sanottu että "suksi vittuun siitä sitten", mutta aivan varmasti täällä taas maristaisiin jos joku sanoisi bussissa vaan "sori mä vaihdan paikkaa kun lemuut" :D Vaikkei sanoisi mitään, niin on se minusta jotenkin tökeröä siirtyä kun joku toinen istuu viereen. Itselle ainakin tulis sellainen olo, että oonko mä nyt oikeesti noin ällöttävä.

No mä kyllä nimenomaan vaihdan paikkaa ja totean, "Anteeksi, nyt on kyllä niin kova katku että pitää vaihtaa paikkaa." Jos kaikki vierustoverin tupakankatkusta kärsivät tekisivät näin (eli työmatkaa tekevät kuulisivat tämän kahdesti päivässä), ehkä tupakointi alkaisi maistumaan vähemmän makialta haisuleille. Tai haisulit tajuaisivat edes jäädä seisomaan.

Vierailija
39/55 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö busseissa muutenkin matkusta ainoastaan alemman luokan tupakoivat ihmiset.

Juu, näin on, pikku mussukka.

Vierailija
40/55 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä kyllä nimenomaan vaihdan paikkaa ja totean, "Anteeksi, nyt on kyllä niin kova katku että pitää vaihtaa paikkaa." Jos kaikki vierustoverin tupakankatkusta kärsivät tekisivät näin (eli työmatkaa tekevät kuulisivat tämän kahdesti päivässä), ehkä tupakointi alkaisi maistumaan vähemmän makialta haisuleille. Tai haisulit tajuaisivat edes jäädä seisomaan.

Millä perusteella tupakoivien pitäisi jäädä seisomaan? Mikset jää itse niin ei ole vaaraa että joku röökimuija tunkee viereen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan