Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***TOUKOtoiveet ma-ti***

13.02.2006 |

=)

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moro kaikille !

kun nyt seurustelujoista oli kyse niin me ollaan miehen kanssa oltu kimpassa jotain 15-vuotta. apua ! en ole enää laskenut yhdessäolovuosia. me tavattiin alle kaksikymppisinä ja ollaan siis nyt minä 34 v. ja mies 36 v. naimisiin mentiin esikoista odotaessa noin 5-vuotta sitten. taas on tämäkin päivä hurahtanut. kävin siskon kanssa ikeassa ja jotain pientä tarttui mukaan. taidan sittenkin ostaa meille uuden pinnasängyn, kun esikoisen vanha muurame on niin iso ja rohjo. ikeassa oli sellainen söpö pieni valkoinen pinnasänky. huomenna pääsen vihdoin neuvolaan. olen vähän pettynyt nykyiseen neuvolatouhuun.esikoista odottaessa mulla oli mukava vanhempi nainen jolla tuntui olevan aikaa. nyt koko homma tuntuu liukuhihnameiningiltä. aion kuitenkin huomenna jutella kaikista mieltäni painavista asioista. yritin tänään varata akupunktioaikaa, mutta eivät suostuneet hoitamaan raskaana olevaa ;(. liitoskivut vie mun yöunet. nyt olen viime yöt syönyt parasetamolia ja se vähän auttaa. yöunet on muutenkin rikkonaisia, vessassa täytyy ravata vähän väliä ja asentoa vaihtaa. viime yönä sentään nukuin kohtalaisesti, mutta aamulla olin kuitenkin ihan poikki. eipä raskauteen mitään uuttaa. edelleen odotan kovasti, että aika menisi nopeaan ja pääsisi tästä valaskalan olomuodosta. joku kyseli tupakasta. itse olen ollut sellainen humalassa sauhuttelija vrmaan raskauden jälkeenkin tupakka voi maistua viinilasin jälkeen:) lähden tästä kohta hakemaan poikaa päiväkodista ja kirjastoon. varasin synnytä rentoutuneena cd:n ja kantamisen kausi nimisen raskautta käsittelevän kirjan. onko täällä muuten muita toukokuisia sairaslomalla olevia ?!

Vierailija
22/59 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille toukokuisille!

Käyn muutaman kerran viikossa lukemassa kuulumisia, on kiva lukea kuinka muut samoilla raskausviikoilla olevat jaksavat. Aikalailla samanlaisia ajatuksia ja tuntemuksia on itselläkin. Itse en ole kovin aktiivinen kirjoittelija, töissä ei tahdo ehtiä ja kotona illalla en jaksa kovin kauan istua enää koneen ääressä.

Äitiyspakkaus saatiin viikko sitten ja sitä on pitänyt hypistellä. Ne on niin ihania nuo pienen vauvan vaatteet. :ob Masu on jo tosi iso eikä oma toppatakki enää mene masun kohdalta kiinni..toistaiseksi olen iltakävelylle lainannut miehen toppatakkia :o) En tiedä pitääkö kevättalvi kulkea lenkillä villakangastakissa :-O Flunssa, oikeastaan pitkittynyt nuha kääntyi sitten poskiontelotulehdukseksi ja jouduin lääkekuurille. Vieläkin on tukkoinen olo.. Muutoin vointi on ok. Shoppailu käy voimille ja pitkään jalkeilla olo painaa ikävästi häpyluuhun..liekkö paikat alkavat löystyä. Supistuksiakin on jo ollut ja rasitus selvästi lisää niitä. Närästys on alkanut vaivata myös minua :o( Kai sitä rennietä on haettava. Yöt kuluvat vaihtelevasti, viimeyönä en herännyt kartaakaan..ja menin nukkumaan joskus 23 jälkeen.

Vaavi liikkuu kovasti ja välillä näkyy ulospäinkin kuinka vatsa pomppii :o) Sisarukset ja iskä ovat tunteneet jo vauvan liikkeet jonkin aikaa. Viikonpäästä ois lääkärineuvola. Aika erikoista tuo neuvolakäytäntö eri paikkakunnilla..luulisi, että jotkut perusohjeet on annettu kaikille. (yleinen neuvolakäytäntö lienee tuo kerran kuussa tiettyyn viikkomäärään asti ja sitten joka toinen viikko+lääkärineuvolat 3 kertaa raskauden aikana). Kuka ottaa vastuun, jos jotain poikkeavaa ilmaantuukin??? Galluppejakin oli.. en tupakoi ja yhdessä miehen kans on oltu ikuisuus, naimisissakin jo 14,5 vuotta. Edelleen rakastetaan toisiamme ja viihdytään yhdessä.. ja nautitaan tästä yllätysvauvan ja iltatähden odotuksesta.

Tulevana viikonloppuna raahataan lapset mummolaan ja nautitaan olostamme aivan kahdestaan...ja touhutaan yhdessä. Ihanaa! Muistakaa muutkin hoitaa parisuhdettanne! Parisuhde tarvitsee hoitoa ja yhteistä aikaa on löydettävä aina aikaajoin. Tiedän, se ei ole aina niin helppoa, mutta varmasti kannattaa. Kun vanhempien parisuhde on kunnossa, koko perhe voi hyvin ja niistä rankoistakin ajoista selvitään yhdessä.

Mukavaa Ystävänpäivää 14.2 kaikille toukomasuille t. Liz rv 25+6 (?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

=/ meni nyt vähän mieli maahan...

Ensin äsken lueskelin tuota vauva-puolta ja siellä yhden lokakuisen äidin mies oli eilen kuollut keuhkokuumeeseen. Kyllä vetää hiljaiseksi. Äiti ja pieni vauva jäivät kaksin =/

No... vartti siitä eteenpäin miehen äiti soitti mulle. Kyseli sopisiko ensi viikolla mennä syömään pienten vauvakutsujen merkeissä siten, että mukaan lähtisi hän, minä ja miehen isoveljen vaimo ja pikkuveljen tyttöystävä. Isoveljen vaimo on siis myös raskaana. Oli ollut kuulemma tarkoitus järjestää vähän myöhemmin vauvakutsuja, mutta piti aikaistaa... miehen äiti on sairastanut non-hodginin lymfoomaa (joka siis on imusolmukesyöpä) vuodesta 2000. Nyt on jo pitkään tilanne ollut hyvä, mutta äsken juuri hän kertoi, että nyt epäillään taudin levinneen toiseen keuhkoon. =/ Jos nyt suoraan sanon niin voi vittu, mihin tää päivä kääntyi...

nyt vaan vielä odotellaan tietoa siitä asunnosta jota todennäköisesti ei saatu kun mitään ei oo vielä kuulunut.

p-m & paco

Vierailija
24/59 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. toivotaan ettei päivä muutu enää pahemmaks.

m_s

Vierailija
25/59 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se onki että kun joku päivä alkaa huonosti se myös sitten loppuun asti menee huonosti? Tosi ikäviä uutisia pikku-milli kuulit. Koita jaksaa. Toivottavasti siitä asunnosta kuuluisi jotain.

dolosa, täällä on myös yksi edelleenkin savullinen lahopää. Huono omatunto ja kyllä toivoisi ettei ikinä olisi niitä ekoja savuja koskaan edes vetänyt. Vähentänyt olen minäki reilusti.

Meillä neuvolakäynnit on ollut kerran kuussa ja 2 kertaa ollut lääkärikin jo. Nyt onkin jo seuraava neuvola ensi viikolla ja viikko sitten vasta kävin. Maha alkaa olla jo edessä. Huomaa siitäkin kun pojat pyörivät jaloissa eikä edes itse tajua että hups! pökkäsinpä pienemmän kumoon joko takapuolella tai mahalla...

Me ollaan miehen kanssa oltu yhdessä reilut 5v, niistä vuosi naimisissa. Pojat ovat 3,5v ja 1,5v.

Tänään toivottavasti oli viimenen kerta kelalla kun muutaman kerran jo saanu siellä istua pitkään... Päätökset melkein kaikki jo tulleet äitiysavustuksista ja -rahasta mutta vielä noi että saanko kotihoidontukea enää pojista on vielä auki.

Taidanpa kysästä uudelleen vielä tässä pinossa että pyöriikö täällä muita Joutsenolaisia?

Kyllä alkaa ramasemaan kun kumpikin poika valvotti viime yönä yskimällä, päivisin taas ei ole oikeastaan mitään vaivaa. Viime kuussa oli miehen siskon poika sairaalassa hengenahdistuksen takia ja nyt ollut taas perjantaista. Allergioita löytyi ja nyt epäilevät astmaa. Ei oo niilläkään ollu helppoa kun tää on nyt varmaan jo 4 kerta kun poika on sairaalassa joutunut olemaan pitempään. 1v3kk ikäinen.

Taidanpa siirtyä sohvalle kun tuli tänään taas siivottua.

Viikkoja kasassa 28+jotain

Vierailija
26/59 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-Millille jaksamista, olipa todella ikäviä uutisia :(, voimia myös olemaan miehesi tukena!

Neuvolakäytäntö taitaa sitten vaihdella eri paikoissa. Nyt on meillä olo helpottunut.. Kävin äitipolilla supistelun takia ja onneksi kaikki oli hyvin ja kohdunsuu kiinni. Kohdunkaulaakin reilusti jäljellä, vähän oli lyhentynyt. Nyt vaan tuli sitten kielto tehdä mitään isompia siivouksia ja painavat kassit myös jätettävä muiden kannettavaksi. Täytyy nyt totella, ettei sitten joudu osastolle tarkkailuun.. Meillä kun pienetkin ostokset painavat helposti 5kg ja isommat ostokset sitten varmaan yli 10kg. Ja tietysti siivottavaakin riittäisi, mutta eihän ne sotkut mihinkään karkaa ;) Vauva voi hyvin, liikkui paljon ja syke oli siinä 130-150 välillä. Painoarvioksi tuli ultrassa 1,3kg, voi kun on vielä pikkuinen :)

Galluppiin: Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä pian 13 vuotta, ohhoh! Ja siitä naimisissa 11 ja puoli vuotta. Niin se aika rientää ja yhteisiä lapsia on siis neljä, viides tuloillaan :)

Alfiina+masuvauva 28+0

Vierailija
27/59 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikin tässä pitkästä aikaa mahdollisuus lukea kaikki viestit ajatuksen kanssa:). Täytyypä siis kommentteja pistää:

Alfiina: Onpa teillä kurja neuvola, kun ei tuon useammin ole päässyt siellä käymään:(. Meillä on neuvola toiminut onneksi hyvin ja aikoja saa helposti.

Kaarin@78: Meillä oli esikoiselle rintareppu olemassa, mutta hyvin vähän sitä tarvittiin. Tutuilla on paljon noita kantoliinoja ja itsekin olisin kiinnostunut semmoisesta. He ovat niitä paljon kehuneet. En kyllä siis osaa oikein mitään sanoa puoleen tai toiseen koko asiasta. Toiset pitää tarpeellisena ja toiset ei.

Mulla ei ainakaan ole rinnat kasvaneet yhtään raskauden aikana. Viime raskaudessakaan ei kasvaneet yhtään ja samoin varmaan käy nytkin. Sitä ns. esimaitoakaan ei itsestään tule, ei kastele vaatteita.

Pikku-Milli: Ikäviä uutisia sulle tullut:(. Jaksamista!

Ja hyvää kylpylämatkaa! Koittakaa unohtaa murheet siellä ja rentoutua!

Galluppeihin vastauksia: En polta.

Parisuhteen kestosta: Pian ollaan oltu 5 vuotta yhdessä. Ei olla kihloissa eikä naimisissakaan. Esikko muutaman viikon päästä 2v.

Meillä on tässä ihan mukavasti mennyt. Asuntoasioita ollaan pähkäilty ja huomenna mennäänkin katsomaan yhtä asuntoa. Voi kunpa se olisi hyvä ja onni suosisi meitä!

Äitiyspakkaus otettiin rahana ja ne rahat tulee torstaina tilille. Tuplia ollaan etitty, mutta ajattelin ruveta niitä katselemaan kunnolla vasta kun tuo raha on tilillä. Käytettynä koitetaan rattaat löytää, mutta ei mitään huonokuntoisia kuitenkaan. Jos ei käytettynä löydy sellaisia kuin haluan, niin täytyy sit ostaa uutena.

Äitiysrahapäätöskin tuli viime viikolla ja saankin ihan kivasti rahaa. Äitiysloma alkaa mulla muistaakseeni 21.4.

-äiskä-04 rv 25+1

Vierailija
28/59 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aminan supparit palautti mut maanpinnalle. kohta alkaa tulla enemmän näitä viestejä kun viikot kasvaa. Aminalle tsemppiä!

Taas herätty hyvissä ajoin. pitää ehtiä vähäsen korjaa lelut ja tavarat pois kun tulee vieraita jo heti aamulla.

Vaunut haettiin eilen postista. ihania ovat. kasattiin niitä heti ja kokeilin vähäsen ennen kuin siirsin niitä vaatehuoneeseen odottamaan matkustajaa. =) kivaa kun alkaa olla kaikki tavarat jos valmiit. vielä puuttuu muutama pieni body ja jotain hienoja kotiintulo-vaatteita ja hygieniajuttuja sit ollaan valmiit.

nyt aamupalalle (ollaan oltu menossa jo kauan)

voikaa hyvin,

my_selene ja Frööken rv 25+

Vierailija
29/59 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytettiin kantoliinaa jo esikoisen kanssa ja nyt niitä onkin jo muutama kappale odottamassa. Minulla on Pemmikaanin trikooliina (ihan ykkönen), Kanga-liina sekä Ergo -kantoreppu. Ergossa kannetaan vielä esikoistakin. Pienellä tykkäsin itse käyttää tuota trikooliinaa, helppo käyttää aloittelijankin ja mukava päällä. Kotimaiset PikkuRuu ja Pemmikaani on hinnaltaan ihan eri tasoa kuin ulkomaiset vastineensa ja ainkin meillä toimi hienosti. Itsekin olisi helppo tehdä jos ei peukalo vain olisi ihan keskellä kämmentä :-( Netistä muuten löytää paljon TSI -kantoliinaohjeita. Paljon pitempiaikainen ilo on kantoliinasta kuin kantorepusta ja kantoasento vauvalle (ja kantajalle) parempi. Ergo sitten onkin kallis mutta käyttöaika on hurjan pitkä ja reppu laadukas ja kestävä.

Rintojen kasvusta joku kyseli... Minulla rinnat kasvaa alkuraskaudessa sen yhden kuppikoon ja siinä se kasvu sitten onkin. Näin ainakin esikon kohdalla. Vaihdoin B-kupista C-kuppiin ja sitä kokoa oli myös esikon imetysliivit. Minulla maitoa ei ole koskaan tullut mitenkään yli äyräiden. Esimerkiksi liivinsuojuksia en parin ekan kuukauden jälkeen käyttänyt ollenkaan. Myöskään pumpulla en juuri koskaan saanut mitään irti rinnoista (se siitä pakkaseen lypsämisestä). Kuitenkin tyttö oli täysimetyksellä 5kk ja rintamaidolla siihen asti kunnes aloitti lehmänmaidon juonnin (1v). Ja kasvoi hyvin. Eli minulla maitoa herui oikeastaan vain vauvan imiessä. Eli ei kannata huolestua jos rinnat ei hirveästi kasva tai maitoa heru itsellään, silti imetys voi onnistua loistavasti. Jos olet kiinnostunut imettämään, suosittelen lämpimästi tutustumaan aiheeseen jo ennen lapsen syntymää esim imetystukilistan sivuilla yms. Myös imetystukiryhmiin voi mennä mukaan jo odotusaikana. Itselläni olisi taatusti jäänyt imetys tosi vähälle jos en olisi jo etukäteen tiennyt asioista. Imetysohjaus on näet Suomessa tosi vaihtelevaa ja osin tieto uskomattoman vanhentunutta.

Sorry, tulipahan taas melkoinen palopuhe aiheesta.

Aurina 27+4 (näin se aika kuluu!)

Vierailija
30/59 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aminalle paljon positiivista energiaa lähetän! Toivottavasti vauva kuitenkin päättää vielä pysyä masussa. Onneksi kuitenkin viikkoja on jo ihan kivasti.

Pikku-Millille mukavaa kylpylälomaa ja jaksamista läheisesi sairastaessa.

Onko muut olleet masentuneita? Vai onko se vain minä joka tuntee olonsa surkeaksi? En oikeastaan edes tiedä tarkalleen miksi oloni on huono, tuntuu vaan surkealta. Ilmeisesti kyse on monen asian summasta joka nyt tuntuu kaatuvan päälle. Toki olen ollut taipuvainen masentuneisuuteen jo aiemmin joten varmaankin nuo menneisyyden haamut kummittelevat edelleen.

Ei tässä nyt vielä mistään vakavasta ole kyse mutta jollakin tapaa pitäisi saada itseään niskasta kiinni ja lopettaa turha surkuttelu ja lakata ajattelemasta asioita joihin ei voi vaikuttaa.

Mukavaa tiistaipäivää toukomasuille!

Red_Cat & Möykky 25+3

Vierailija
31/59 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oonkin miettiny että koskahan meistä eka lähtee, kun se huhtikuinen jouluna järkytti mua niin kovin. Toivotaan parasta aminalle (muistinkohan nimimerkin oikein).

Kait se pitää ittekin jo koti&kassit laittaa semmoseen kuntoon, että jos sairaalaan lähtö tulee niin kissat pärjää yms. Vaikka eipä sieltä vielä näillä viikoilla taideta vauva kainalossa kotiin tulla, sen verran pienihän tuo vielä on. Oon jo kyllä muutenkin ripotellut varapaitoja ja housuja paikkoihin joissa vietän paljon aikaa, kaikenlaisten maito-yms. vuoto-vahinkojen varalle. Kun ei oo sitä autoa, eikä ukkoa kotiin hakemassa niin v-mäistä kävellä paita/housut märkinä kotiin pakkaskelillä ;-P

Äsken tein taas virheliikkeen ja kävin lueskelemassa syntymä/lapsirunoja. Monen kohdalla joutui nieleskelemään kun syntymän ihmeellisyys nosti äitihormoonit pintaan... Ja eläinten pennut! Ne ne vasta on vihoviimenen itkuliipasin! Aina oon ollu yltiöeläinrakas, mutta nyt en kestä kattoa ees nelosen discovery-ohjelmaa ilman että täytyy tippa tirauttaa.. *silmienpyöritys*

Tänään ois taas valmennus, mutta mäpä valmentaudun omin menetelmin rentoutumista kun saan taas pitkästä aikaa oman kullan kainaloon. Päätin etten mee enää ku seurakunnan nimenantoinfoon ja synnäriin tutustumiseen. Eihän tuo onneks pakollista ole ja uskon vakaasti saavani mahansisällön maailmaan ihan yhtä hyvin/huonosti ilman valmennustakin.

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!

toivottelee stellis & vote rv28

Vierailija
32/59 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIKKU-MILLI: Siitä Tre massujen kohtaamiseta, niin jos aikomus järjestää tapaaminen vielä helmikuun puolella, olis kiva jos se olis iltapäivällä, eli siis klo 16 jälkeen, kun töissä pitää vielä tämä kuu olla. Mutta todellakin jos suinkin niin olis mukavaa tietää tapaamisesta ajoissa, kun on sitten varmistettava että mies pääsee hakemaan esikoista. Niin mielelläni kun kuitenkin tulisin tapaamaan teitä=)

Mutta sitten omaa napaa. Olin nimittäin juuri neuvolassa ja mieli on aika maassa. Painoa tullut aivan LIIKAA!!! Todellakin!!! Ja sitten, mitä on ollut teidän sf mitat nyt näillä viikoill??? Sillä mulla nyt sitten meni huimasti yli yläkäyrän ja kun mitattiin tiukalla mitalla tuli luvuiksi silti 29cm!!! Hittoon nää kamalat liitoskivut!!! Nyt yritetään avuksi akupunktio hoitoa, sillä kävely sattuu oikeesti, todella niin että ei tule kuuloonkaan ja sittenhän se näkyy tuolla puntarilla, kun ruokahalut kuitenkin vain kasvaa...=( No, sokerinrasitus tulokset oli juur ja juur alle sallitun rajan, eli paasto arvo oli 4,7 ja jos olis ollu 4,8 olisin joutunut sokerin tarkkailuun. Paineet hyvät ja pissa puhdas, mutta tosiaan toi paino, vei mielen matalaksi.....

H-R rv 26+1

Vierailija
33/59 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna olisi uni maittanut vaikka kuinka pitkälle, mutta pahaksi onneksi esikko oli taas jo kaheksalta ylhäällä:( Pyykkiä pitäisi tänään pestä monta koneellista, vaikkei homma kyllä huvittaisi yhtään!

Red_Cat kyseli tuosta masennuksesta...Mulla ei kyllä mitään masennusta ole, mutta oon huomannut, että oon koko ajan kauhean tylsistynyt arkeen! Voi tietty johtua siitäkin, että oon miehen kanssa saanut olla viimeksi kahdestaan n. 5kk sitten. Huomenna ajattelinkin lykätä esikon yökylään ja viettää oikein kunnolla aikaa miehen kanssa ja itseäni hemmotellen.

Imetys-jutusta oon kyllä samaa mieltä kun Aurina. Eli kannattaa kyllä tutustua aiheeseen jo kotona, koska ainakin päksissä oli aivan surkeaa ja olematonta tuo imetyksenohjaus. Lapsi vaan tyrkättiin kainaloon, eikä mitään imetysotteita ym. tarkasteltu kertaakaan. Senpä takia mulla olikin rinnat aika verillä aluksi. Onneksi sitten kotona sujui paremmin ja vauva itse korjasi imuotettaan...

Aminalle tosi paljon tsemppiä lähetän minäkin. Tuskin sitä kukaan vielä näillä viikoilla haluaisi synnyttää! Toivotaan, että kaikki menee parhain päin:)

Nyt ulkoilemaan.

pricilla rv 24 (jee, maaginen " selviytymisraja" !)

Vierailija
34/59 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

H-R, älä suotta stressaa sen painon kanssa! Kauheetahan se on vaa' assa nähdä isompia lukemia, mutta kyllä sitä painoa kuitenkin kaikille raskauden aikana tulee!

Mulla oli sf-mitta viime neuvolassa rv 21 22cm! Elikkä kyllä täälläkin voi jo samanlaiset mitat löytyä, kun sulta. Eikä sf-mitta välttämättä kerro yhtään mitään. Mullakin meni ekastakin mitta koko ajan yläkäyrällä ja yli ja terkka pelotteli jättivauvalla. Mun jättivauva painoi syntyessään rv 41+5 3615g, eli ihan normaalikokoa:)

Vierailija
35/59 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ystävänpäivää! :)

Vierailija
36/59 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän positiivisemmalla mielellä jo¿ paitsi, että eipä sitten saatu sitä asuntoakaan. No, sen mä kyllä arvasinkin. Yö meni ihan ketuille. Heräilin koko ajan. Milloin oli vatsa tiellä, milloin liian kuuma jne. Aamuyöstä näin vielä niin ahdistavia unia (jotain hemmetin elukoita hyökkäili vatsan kimpussa), että aamun nukuin yöpöydän lamppu päällä =D

Kiitos kaikille tsempeistä.

Hui, kyllä tosiaan Aminan tapaus pisti taas miettimään josko pitäis sairaalakassikin pakkailla valmiiks¿ mä tosin aion tän hauen pitää mahassani siihen asti kun mies tulee lapista maaliskuun puolessa välissä vaikka väkisin! Ennen en pihalle päästä¿

äiskälle onnea asunnon haussa! Toivottavasti teillä on parempi tuuri kuin meillä. =)

TAMPERE-miitistä¿ =) Laittakaahan ehdotuksia tapaamispäiväksi! Mennään kuitenkin nyt teidän ehdoillanne jotka vielä töissä olette. Mullahan ei ole muuta kuin aikaa =D Mulle ei ensiviikolta käy tiistai eikä nyt sitten keskiviikkokaan. Muut päivät käy, mutta sopii kyllä maaliskuun puolellakin.

Me lähdetään tosiaan sinne kylpylään uittamaan mahojamme (kyllä tolla miehelläkin hyvin uitettavaa on) =D ja palailen linjoille sitten torstaina.

Oikein hyvää ystävänpäivää kaikki toukomasukkaat! Olette korvaamaton apu =)

[color=red]pikku-milli & paco 29+4[/color]

Vierailija
37/59 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku-milli; harmi ettette saaneet sitä asuntoa. jospa löytyy teille vielä hieno linna. ja oikein hyvää kylpylälomaa!!! *vieläkin kade*

pricilla, kiva seurata sun viikot kun voi olla et mennään samalla. no, nyt on meilläkin sit myös se " maaginen raja" ylitetty. jos mennään 2. la:lla.

mun uus TAKKI on vihdoinkin saapunu postiin. ihanaa, kohta voi mennä ulos ilman et nännit jäätyy.

my_selene ja F rv 25+1 ,pikaisesti ennen kun tulee vieraita..katellaan!

Vierailija
38/59 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää YSTÄVÄNpäivää meiltäkin!

dementiasta kärsivä m_s ja F

Vierailija
39/59 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää ystävänpäivää kaikille!

Harmi pikku-milli ettette saaneet sitä asuntoa. Toivottavasti pian tärppäisi jostain joku mukava asunto. Olikos se niin että siun mies jo kerkesi ilmottaa uudelleen vuokralle teidän nykyisen asunnon?

Täytyy tänään pitää peukkuja pystyssä että saadaan auto liikkumaan eteenpäin uuden akun avulla. Alkaa tosiaan rassaamaan jo ilman autoa olo kun ei mihinkään pääse. Ja turvallisempi olokin sitten kun on jonkinnäkönen menopeli katoksessa jos yhtäkkiä lähtö tulisikin.

Viettäkää kaikki mukava päivä! :-)

Vierailija
40/59 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesämäki, no mies tavallaan on ilmoittanut tän kämpän vuokralle, mutta siten että vapautuu sopimuksen mukaan. Eli käytännössä tarkoittaa sitä, että vapautuu sitten kun me ollaan löydetty kämppä. Tää asunto kun on miehen oma. Kuulostaa varmaan fiksulta laittaa oma vuokralle ja lähteä ite vuokralle =D