Atoopikkolapsen kasvojen iho, millä ihmeellä tuota enää rasvaisi??
12v pojalla on atopia heittäytynyt pahemmaksi kuin koskaan, ollaan aika ihmeissään että mitäs nyt ja miksi, liekö murrosiän vaikutusta en tiedä mutta kismittää kyllä:/
Eli kasvojen ja kaulan iho punoittaa ja on sellaista kuivahkoa punertavaa länttiä esim otsassa ja kaulassa korvien lähellä ja silmäluomi punertaa ja alaripsien alta iho kuiva ja punoittava, lisäksi kyynärtaipeet kutiavat ja on kuivat ja kulmakarvojen välissä ihan kuiva rupinenkin kohta.
Rasvoja on kuin apteekissa, reseptillä ja ilman. Ceralan, Aqualan L, Lipolan, Xyliderm ja uusimpana Locobase repair. Ja sitten Dermoshopilta herkän ihon hajusteeton vartalovoi. Kortisonivoiteena Bucort noille kyynärtaipeille, ei sitä uskalla kasvojen alueella käyttääkään.
Mitä muuta, apua?! ainiin, kylmäpuristettua kookosöljyä ostin mutta vähän tuntuu hankalalta senkin käyttö, 1tl/pv sitä nauttinut (purkissä lukee 3-4rkl annostuksena mutta myyjä sanoi että aloitettava pienellä määrällä kun myös "puhdistaa elimistöä ja ihoa" sisältäpäin) ja ihoon hangattuna se vain sotkee kun ei imeydy. Maitohappobakteerit on käytössä kuten ollut vuosia.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoimmuunisairauksissa hoidon tulisi lähteä sisältä päin. Vika on systeemissä sisällä, mutta oireet näkyvät ulos. Kokeile viljatonta muutama viikko. Tulokset eivät näy heti, koska solujen pitää ehtiä uudistua. Kalaöljyt rauhoittavat elimistössä olevaa tulehdustilaa eli tässä tapauksessa punoittavaa ihoa. Sokerit pahentaa tulehdusta. Eli herkut, sokeriset jogurtti yms. myös tauolle. Joulu kyllä tulossa mut heti sen jälkeen. Elikkä sinun pitää hoitaa lapsesi elimistöä ei pelkästään ihoa. Jos taustalla on ihokeliakia, niin sama ruokavalio auttaa kyllä siihenkin.
Mun atoopikko tytölle auttaa ainoastaan koko keholle ja kasvoille laitettuna ihottuma kohtiin puhdas lanoliini voide jota saa isompien markettien lastentarvike osastoilta.Ainoa pelastuksemme ihottuma helvettiin.
Iherbistä tilaat esim. thea tree saippuan tai pure olive oil saippua, jolla peseydytään. Jos siis ihon haluaa yleensä muulla kuin vedellä pestä, shampookaan ei saa olla hajustettu!
Samaisesta paikasta voi tilata sinkki+kupari valmistetta ja ihan oikeasti, minun sairas iho parani noin puolentoista kuukauden käytön jälkeen! Sinkki oli minulla se avainjuttu. sinkki+b3-vitamiineja saa Suomestakin, suosi luontaistuotekauppojen purkkeja - tosin kallista verrattuna, että tilaa iherbistä.
Viimeisimpänä on astaxanthin Iherbistä. Astaksantiini siis..
Ja ei en ole mikään mainostaja, ennen osti n kaikki Suomesta, mutta paaljon halvemmaksi tulee ostaa ulkomailta! Jos ei muulla viitsi aloittaa, niin edes se sinkki! Se on ihan oikeesti pelasti mun ihon kun ihotautilääkäritkään eivät parannusta mun ihooni löytäneet. Pitää pitkäjänteisesti syödä, eikä olettaa, että iho on viikon parin päästä parantunut. Mulla tosiaan meni se reilu kuukausi ja vedin tuolloin tupla-annoskuurina, pitkäaikaisena hoitona se on mulla sen 30mg. Eli siis söin aamupalalla 30mg ja iltapalalla toiset 30mg, mutta vain reilun kuukauden.
Kun tulokset näkyivät jatkoin 30mg päivässä ja edelleen syön. Iho on TÄYSIN kunnossa ja kestää meikkaamistakin yms.
En voi hehkuttaa enempää, minut tuo pelasti! Pitkäjänteisyyttä vielä korostan. Kokeilkaa ainakin se 3kk ja sitten tehkää omat johtopäätöksenne.
Korjaan Protopic.