Mitä? MV-lehden omistajan keräämiä henkilötietojako nuo netissä leviävät on?
http://yle.fi/uutiset/miten_valtava_maara_suomalaisten_henkilotietoja_p…
Mitä ihmeen rekisteriä toi on pitänyt kansalaisista, kahdesta miljoonasta ihmisestä?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan pitää paikkaansa? Itse uskon että taas mustamalataan vaan. Suomalaiset uutiset on siitä niin hauskoja että jos haluaa ymmärtää niiden oikean puolen pitää ymmärtää asian päinvastaisesti. Kyllä on ei ja ei on kyllä.
Taas tuli terveiset putinin trollitehtaalta.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan pitää paikkaansa? Itse uskon että taas mustamalataan vaan. Suomalaiset uutiset on siitä niin hauskoja että jos haluaa ymmärtää niiden oikean puolen pitää ymmärtää asian päinvastaisesti. Kyllä on ei ja ei on kyllä.
Kävin lukemassa Iljan selittelyjutun lehdestään. Onko tämä tyyppi ihan sekaisin:
"Kuten moni onkin jo kerennyt sosiaalisessa mediassa tuomitsemaan tämän vihervasemmistolaisen median mustamaalauskampanjaksi, niin sitähän se on."
Ja millähän perusteella?
Ilja kertoo itse säilyttäneen miljoonien suomalaisten henkilörekisteriä "salaisen ip:n" takana. Nyt pitää ihan kysyä, että mitä vittua? Siis jos tiedät osoitteen, jos sen joku vaikka kertoo Suomi24-palstalla, niin tervetuloa käyttämään kaiken kansan henkilötietoja. Se siitä tietoturvasta.
Ilja hei, millä ihmeen tavalla oma törkeä mokasi on vihervasemmiston tai median syytä? En ole löytänyt sille ainoatakaan perustetta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä osa ei pitäisi paikkaansa? Lista on olemassa. Mvlläkin juttu aiheesta että lista on todellinen ja sen löytää verkosta jos haluaa.
Onko se laiton? tuskin. Krp selvittää kuka vuoti.
Vierailija kirjoitti:
Kävin lukemassa Iljan selittelyjutun lehdestään. Onko tämä tyyppi ihan sekaisin:
"Kuten moni onkin jo kerennyt sosiaalisessa mediassa tuomitsemaan tämän vihervasemmistolaisen median mustamaalauskampanjaksi, niin sitähän se on."
Ja millähän perusteella?Ilja kertoo itse säilyttäneen miljoonien suomalaisten henkilörekisteriä "salaisen ip:n" takana. Nyt pitää ihan kysyä, että mitä vittua? Siis jos tiedät osoitteen, jos sen joku vaikka kertoo Suomi24-palstalla, niin tervetuloa käyttämään kaiken kansan henkilötietoja. Se siitä tietoturvasta.
Ilja hei, millä ihmeen tavalla oma törkeä mokasi on vihervasemmiston tai median syytä? En ole löytänyt sille ainoatakaan perustetta.
Tuo salainen ip ihmetyttää? Ilmeisesti osoitetta ei kuitenkaan oltu suojattu.
Vaikka puollustankin mvtä niin oli jo aikasemmin nähtävillä että se rupesi ajamaan itseään pahasti nurkkaan kovilla lupauksilla.
Vierailija kirjoitti:
Ja millähän perusteella?Ilja kertoo itse säilyttäneen miljoonien suomalaisten henkilörekisteriä "salaisen ip:n" takana. Nyt pitää ihan kysyä, että mitä vittua? Siis jos tiedät osoitteen, jos sen joku vaikka kertoo Suomi24-palstalla, niin tervetuloa käyttämään kaiken kansan henkilötietoja. Se siitä tietoturvasta.
Idioottimaista salaliittoteoreetikon vastuunpakoilua tuo Iljan touhu, jos todella noin yrittää omia mokiaan selitellä.
MV boikottiin viimeistään nyt!
Mulle tulee ensimmäisenä mieleen, että siellä on koottu jotain "suvakkiasioista" tykkääviä ihmisiä vrt. "isänmaalliset". Eli MV-lehden puolustajat ja viholliset, tulevaisuuden oikeudenjakoa varten.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee ensimmäisenä mieleen, että siellä on koottu jotain "suvakkiasioista" tykkääviä ihmisiä vrt. "isänmaalliset". Eli MV-lehden puolustajat ja viholliset, tulevaisuuden oikeudenjakoa varten.
Ei ole. Sekava lista erinäisten tykkäyksien perusteella
Minullakin on vastaava yhteystietoluettelo n. miljoonasta ihmisestä, tosin jo muutaman vuoden vanha. Sillä on nimikin, puhelinluettelo. Nykyisn sitä ei juurikaan tarvitse, kun vastaavat tiedot saa Fonectasta. Olisi hauska nähdä, että millainen luettelo esim. Sanomalla on ihmisistä, Keskosta ja S-ryhmästä nyt puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, eikö ole mitään uutta sanottavaa? Vai että putinin röllitehtaalta. Lapsiko olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä osa ei pitäisi paikkaansa? Lista on olemassa. Mvlläkin juttu aiheesta että lista on todellinen ja sen löytää verkosta jos haluaa.
Siksi asiaa voi epäillä koska suomalaiset uutiset pitää hyvin harvoin enää paikkaansa. Siksi harva enää kattelee telkkariakaan.
Suomalainen media on täyttä paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtamedialla on hirveä paniikki täällä MV-lehden suuren suosion takia ja nyt ottivat sitä vastaan laajan mustamaalaamis kampanjan käyttöön!!!
Lehteä pyörittää mm. huumausainerikoksista ja pahoinpitelyistä tuomittu rikollinen, joka asuu Espanjassa. Siinäpä vasta isänmaan puolustaja.
Lisäksi tarjoaa intiimeitä palveluita ja eksoottista hierontaa molemmille sukupuolille (nuolennat ym. eritellen hinnoiteltu).
Markkinointia varten tuo lista oli laadittu.
Odottakaas vaan, niin Ilja tarjoaa kohta teillekin jotain "rentoutus"pakettia 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi asiaa voi epäillä koska suomalaiset uutiset pitää hyvin harvoin enää paikkaansa. Siksi harva enää kattelee telkkariakaan.
Miten uutiset tähän liittyvät :D moni tämän löysi juuri mvn sivuilta.
Vastahan teuvo hakkarainenkin suositteli mvn lukemista.
Eikä suomessa ole enää sananvapautta.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on vastaava yhteystietoluettelo n. miljoonasta ihmisestä, tosin jo muutaman vuoden vanha. Sillä on nimikin, puhelinluettelo. Nykyisn sitä ei juurikaan tarvitse, kun vastaavat tiedot saa Fonectasta. Olisi hauska nähdä, että millainen luettelo esim. Sanomalla on ihmisistä, Keskosta ja S-ryhmästä nyt puhumattakaan.
Käsittämättömän typerä kommentti, ihanko Iljalta itseltään vai lammaslakeijalta?
Joo on noilla viimeksi mainitsemillasikin luettelot, mutta ne eivät ole tuolla netissä kaiken kansan saatavilla. Lisäksi niissä rekisteröidyt voivat tarkistaa omia tietoja, vaatia virheitä korjattaviksi ja salaisiksi luokiteltavia tietoja tehokkaasti poistettavaksi. Niitä ylläpidetään henkilörekisterilain mukaisesti muutoinkin.
Henkilörekisterin ylläpitäjä on vastuussa siitä, että tietoturva on kunnossa. Iljan listan kohdalla ei voida puhua minkäänlaisesta tietoturvasta.
Vierailija kirjoitti:
No laitapas se nettiin julkiseksi ja katso mitä tapahtuu.