Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla päästää poikaystävää pikkujouluihin

Vierailija
16.12.2015 |

Saan varmasti kasan haukkuja, mutta tää on totta. En uskalla päästää häntä pikkujouluihin, jotka järjestää hänen luokkalainen (nainen). Poikaystäväni on 7 vuotta vanhempi hänen muita luokkalaisiaa, jotenkin edes ymmärrä miksi hän haluaa mennä kyseisiin pikkujouluihin. Pikkujoulut järjestetään opiskelija-asunnosa, mikä on pieni yksiö. Ahistaa pelkkä ajatus. Olen itse vähän ehkä vanhanaikainen, myönnettäköön ja ahistaa nämä 19v naiset, joilla miehet vaihtuu kuin sukat ja petikavereita saattaa olla tossa iässä monta. Pelkään, että mies hiprakassa tekee jotain tyhmää, enkä saisi tietää asiasta, koska en tunne heistä ketään kenen kanssa hän on menossa pikkujouluihin. Olen valmis mielummin eroamaan, koska tiedän kestäväni sen paremmin.Olemme seurustelleet yli neljä vuotta ja suhteeseen on mahtunut epäluottamusta miehen puoleta. Jäänyt kiinni deittisivustolta sekä jutellut muiden naisten kanssa flirttailevasti ja valehdellut päin naamaa, mutta tietääkseni juttelua pidemmälle ei ole menty. Tapahtumat ovat horjuttaneet luottamusta, joten poikaystävän lähtiessä ulos, koen hirveitä ahistuksen tunteita :( Itse en käytä alkoholia enkä tykkää käydä ulkona, joten en osaa samaistua poikaystäväni haluuun lähteä ulos :( sekava teksti anteeksi, ahistaa vaa niin paljon :(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde itse mukaan.

Vierailija
2/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa. tollasta sekoboltsii kenenkää tartte kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde itse mukaan.

Hän ei halua, koska haluaa olla kavereidensa kanssa. -ap

Vierailija
4/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi estää etkä ole vastuussa poikaystävän teoista.

Ymmärrän että sinua ahdistaa. Oletko jutellut tästä hänen kanssaan? Jos olet, mitä hän sanoo?

Älä anna mustasukkaisuuden päästä valtaan vaan ajattele että jos miehesi haluaa Petäjä, hän voi tehdä sen vaikka kauppareissulla. Sinun on vain pakko luottaa.

Mustasukkaisuus on kipeä tunne mutta se ei vähene jos alat tehdä kuten se tunne sinun haluaisi tekevän. Jos annat sille vallan se lisääntyy ja ahdistus samalla.

Halaus ja tsemppiä!

Vierailija
5/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et uskalla päästää ?

Ei kai kukaan kysele lupaa toiselta että minne saa mennä ?  Ei ole kyllä kovin kestävällä pohjalla teidän juttuunne.

Vierailija
6/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies aikoo pettää niin luuletko, että pikkujoulut on ainoa paikka missä sen voi tehdä.. pettää jos on pettääkseen, meni pikkujouluihin tai ei

Vierailija
7/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen ei tarvitse sulta lupaa lähteäkseen yhtään mihinkään.

Vierailija
8/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi estää etkä ole vastuussa poikaystävän teoista.

Ymmärrän että sinua ahdistaa. Oletko jutellut tästä hänen kanssaan? Jos olet, mitä hän sanoo?

Älä anna mustasukkaisuuden päästä valtaan vaan ajattele että jos miehesi haluaa Petäjä, hän voi tehdä sen vaikka kauppareissulla. Sinun on vain pakko luottaa.

Mustasukkaisuus on kipeä tunne mutta se ei vähene jos alat tehdä kuten se tunne sinun haluaisi tekevän. Jos annat sille vallan se lisääntyy ja ahdistus samalla.

Halaus ja tsemppiä!

Tiedän ja tiedostan itse, että tämä on hullua, mutta jotenkin se pahaolo ei irrota otetta, vaikka kuinka yritän selväjärkisesti ajatella :( En haluaisi olla mustasukkainen, koska tavallaan se on heikkouden merkki omasta itsetunnosta. Pelkään petetyksi tulemista ja sitä etten kestäisi sitä :( Olen jutellut asiasta poikaystäväni kanssa ja hän on kuulema vain ja ainoastaan menossa viettämään aikaa miespuolisten kavereidensa kanssa. Ehdotin hänelle, etteikö hän voisi mennä poikien kanssa istumaan iltaa johonkin bubii, missä on varmasti enemmän tilaa. Pikkujouluissahan leikitään erilaisia pelejä aivan varmasti ne ahistavat myös minua :(

Vierailija
9/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde itse mukaan.

Hän ei halua, koska haluaa olla kavereidensa kanssa. -ap

Eroa! Jos sinua ei haluta mukaan, niin ei ole puhtaat jauhot pussissa. Muutenkaan ei kuulosta luotettavalta.

Vierailija
10/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakait se pettää. Eikait nyt aikuinen mies tuollaisten siideripöhnissään olevien pikkupillujen luokse muuten mene. 

Vierailija
11/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et uskalla päästää ?

Ei kai kukaan kysele lupaa toiselta että minne saa mennä ?  Ei ole kyllä kovin kestävällä pohjalla teidän juttuunne.

En aio tietenkään estää häntä menemästä, mutta aion päättää suhteemme, jos hän menee. -ap

Vierailija
12/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes jaksanut lukea vuodatusta, mutta otsikon perusteella: Et voi IKINÄ omistaa toista ihmistä. Jos se haluaa menna, se menee.

Vierailija
13/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siellä on muitakin niin tuskin paljon alkaa hommailemaan yksiössä. ellei sitten vessassa tai lähtee toisen luokse. Mutta etköhän sen jo huomaa sitten kun kello venähtää :)

Vierailija
14/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et luota mieheen, koska tiedät ettei tämä mies ole luottamuksen arvoinen. Eroa. Yleensä vastustan mustasukkaisuutta, mutta tässä tapauksessa vaikuttaa, ettei kannata edes luottaa

Vierailija
15/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et uskalla päästää ?

En aio tietenkään estää häntä menemästä, mutta aion päättää suhteemme, jos hän menee. -ap

Hänen kannattaa mennä koska sama tilanne olisi edessä joka tapauksessa joskus.

Vierailija
16/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes jaksanut lukea vuodatusta, mutta otsikon perusteella: Et voi IKINÄ omistaa toista ihmistä. Jos se haluaa menna, se menee.

En tietenkään voi, mutta voin itse päättää millaisen ihmisen kanssa seurustelen ja tällä hetkellä tuntuu ettemme ole samalla aaltopitudella. Poikaystävä ei halua erota. -ap

Vierailija
17/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jotka sanoo että pettää vaikka kauppareissulla jos on pettääkseen.., niin fakta on että pikkujoulut on tapahtumana se jossa petetään kaikkein eniten. Viina virtaa ja on lupa pitää hauskaa vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Vierailija
18/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos siellä on muitakin niin tuskin paljon alkaa hommailemaan yksiössä. ellei sitten vessassa tai lähtee toisen luokse. Mutta etköhän sen jo huomaa sitten kun kello venähtää :)

Hän ei ikinä tule kotiin yöksi, kun menee ulos, joka aiheutta myös epäluuloa, joten en tiedä missä nukkuu ym. Kuulema taksi maksaa liikaa, opiskelijoita ollaan.

Vierailija
19/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää jotka sanoo että pettää vaikka kauppareissulla jos on pettääkseen.., niin fakta on että pikkujoulut on tapahtumana se jossa petetään kaikkein eniten. Viina virtaa ja on lupa pitää hauskaa vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Niin, sitä pelkään eniten, Meidän luokalla oli juuri toissa viikonloppuna pikkujoulut, joista kuulin että varatut olivat hommaileet keskenään, että en turhaa epäile. Huomasi koulussa keistä oli kyse.. -ap

Vierailija
20/29 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näinkin typerä provo tällä kertaa! *haukotus*