Vinkkejä lihomiseen? En vain liho vaikka mitä tekisin.....
Olen siis todella ruipelo ollut koko elämäni, ja haluaisin saada lisää painoa. Syön jo nyt niin paljon kuin pysyn, mutta ilmeisesti se ei riitä. Mitä minun kannattaisi syödä ja kuinka usein/kuinka suuria annoksia, jotta saisin painoni nousemaan?
Eihän sellainen pitäisi olla mahdollista, että syö todella paljon ja silti paino ei vaan nouse?
Kommentit (23)
Aamupalan jälkeen .5l pullo kokista,lounaan jälkeen tölkki batterya tai jotain vastaavaa ja illalla klo 18jälkeen taas .5l pullo kokista.
Joka päivä ja varmasti nousee paino.
Vierailija kirjoitti:
Aamupalan jälkeen .5l pullo kokista,lounaan jälkeen tölkki batterya tai jotain vastaavaa ja illalla klo 18jälkeen taas .5l pullo kokista.
Joka päivä ja varmasti nousee paino.
Ja sitä mukaan kun näillä ohjeilla paino nousee niin hampaat tippuu..
Musta painat jo ihan normaalisti. Tai siis itse voisin haluta 10 kg lisää painoa, mulla siis sama ongelma kun ap:lla. Paino ei yksinkertasesti vaan nouse, toki nirsous ei edes auta yhtään. Painoa oon saanut nostettua kunnolla vaan raskauksilla, mutta se nyt ei oo kellekkään järkevä ratkaisu. Ennen raskauksia painoin 44kg (oon 167cm pitkä), ekasta raskaudesta painoa tuli +17kg. Kaikki lähti heti ja enemmänkin, painoin siis 42kg. Tokasta raskaudesta tuli +14kg, ja enemmän lähti kun tuli, painoin tokan jälkeen 39kg. Se oli jo sairasta, eikä se paino vaan millään noussut vaikka söin, ja söin säännöllisesti. Kolmas raskaus puolestaan toi +20kg, ja tällä hetkellä synnytyksestä 5kk aikaa ja painoa 47,5. Pitkään painoin jopa 53kg synnytyksen jälkeen mutta sit se vaan rupes laskemaan, nyt jo useamman viikon pysynyt samassa, ei siis nouse mutta ei onneks laskekaan. Mä siis todellakin tiedän ap miltä tuntuu, kun se paino ei yksinkertaisesti vaan nouse, vaikka tuntuu että mitä tekis. Odotan jo kauhulla kun pitää imetys lopettaa, että lähteekö paino laskuun..