Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan taso on muuttunut vain huonommaksi ja huonommaksi - kävijöiden takia

Vierailija
16.12.2015 |

En ole paljoa täällä pyörinyt viime aikoina. Viimeksi joskus neljä kuukautta sitten. Pistää oikeen silmään, kuinka paljon täältä löytyy idiootteja, täysin kirjoitustaidottomia ja alle 12-vuotiaita kirjoittelijoita. Tää palstahan on nykyään ihan naurettava!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vauva oli verbaalisesti suplikkien äitien keskustelufoorumi. Nykyisin tänne on pesiytynyt katkeria kusipäitä.

Eikö äidit ole koskaan katkeria kusipäitä?

Vierailija
22/34 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistäs arvon hiekkapillulla nyt kenkä puristaa? Etkä kelvannut edes vokkilaisen patjaksi sen jälkeen kun kategorisesti aloit vihaamaan suomalaisia miehiä?

Juuri tämän kaltaiset kirjoittelijat ovat vallanneet palstan. Todella kuvottavaa kielenkäyttöä vailla minkäänlaista älykkyystasoa. Säälittää suomalaisen miehen puolesta, että se 1 palstalla huutava idiootti mölisee älyttömyyksiään suomalaisen miehen nimissä ja lokaa 99 muun, kunnollisen miehen maineen. Luulisi miehiäkin jo harmittavan. Mutta ehkä ne kunnolliset miehet eivät käy tällä palstalla lainkaan.

 

Ehkä?

No ehkäpä juu ei :D

Täällä käy naisista sairain, syrjäytynein ja tylsistynein prosentti. Joten voit kuvitella millainen porukka meistä miehistä täällä käy.

Miehen täytyy ihan rehellisesti olla totaalisen sementtipää aivokuollut, että se jaksaa ylipäätään juoruta naisten kanssa (tätä ei juuri tapahdu irl kuten varmaan kaikki tiedätte), saati sitten lukea tällaisia "mulla on ryppy oon 26"  "pano sitä, pano tätä kihihihii" juttuja. 

Tai sitten miehen on oltava puoliksi homo, kuten minä. 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin käyn katsomassa pipsan haukkumiset, hommailut ja mitä chicago iidalle kuuluu. Samalla voi kuunnella vuodatukset miten maailmankauneinjafiksuin ei löydä kunnollista miestä. 

 

- epämies

Vierailija
24/34 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen vauva oli verbaalisesti suplikkien äitien keskustelufoorumi. Nykyisin tänne on pesiytynyt katkeria kusipäitä.

Eikö äidit ole koskaan katkeria kusipäitä?

Kusipäisyys on nykyään lisääntynyt ja anonyymi vittumaisuus. Ainakin mä olen havainnut suoranaista tahallista kiusaamista täällä nykyisin jota ei ennen ollut. Mullakin on käynyt niin että on mennyt maku tähän. Kyllä huomaa että ihmiset voivat huonosti ja purkavat oman sisäisen ja ulkoisen rumuutensa tänne.

Vierailija
25/34 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen vauva oli verbaalisesti suplikkien äitien keskustelufoorumi. Nykyisin tänne on pesiytynyt katkeria kusipäitä.

Eikö äidit ole koskaan katkeria kusipäitä?

Ehkä sinä. Minä en ole.

Vierailija
26/34 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen vauva oli verbaalisesti suplikkien äitien keskustelufoorumi. Nykyisin tänne on pesiytynyt katkeria kusipäitä.

Eikö äidit ole koskaan katkeria kusipäitä?

Ehkä sinä. Minä en ole.

Ahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/34 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistäs arvon hiekkapillulla nyt kenkä puristaa? Etkä kelvannut edes vokkilaisen patjaksi sen jälkeen kun kategorisesti aloit vihaamaan suomalaisia miehiä?

Juuri tämän kaltaiset kirjoittelijat ovat vallanneet palstan. Todella kuvottavaa kielenkäyttöä vailla minkäänlaista älykkyystasoa. Säälittää suomalaisen miehen puolesta, että se 1 palstalla huutava idiootti mölisee älyttömyyksiään suomalaisen miehen nimissä ja lokaa 99 muun, kunnollisen miehen maineen. Luulisi miehiäkin jo harmittavan. Mutta ehkä ne kunnolliset miehet eivät käy tällä palstalla lainkaan.

 

Ehkä?

No ehkäpä juu ei :D

Täällä käy naisista sairain, syrjäytynein ja tylsistynein prosentti. Joten voit kuvitella millainen porukka meistä miehistä täällä käy.

Miehen täytyy ihan rehellisesti olla totaalisen sementtipää aivokuollut, että se jaksaa ylipäätään juoruta naisten kanssa (tätä ei juuri tapahdu irl kuten varmaan kaikki tiedätte), saati sitten lukea tällaisia "mulla on ryppy oon 26"  "pano sitä, pano tätä kihihihii" juttuja. 

Tai sitten miehen on oltava puoliksi homo, kuten minä. 

 

Olisitpa edes puoliksi fiksu...

Vierailija
28/34 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehno moderointi laskee tasoa. Kun kaikki aiheet poistuu, ei kukaan viitsi panostaa siihen mitä kirjoittaa.

Tämä oli hyvä huomio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/34 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistäs arvon hiekkapillulla nyt kenkä puristaa? Etkä kelvannut edes vokkilaisen patjaksi sen jälkeen kun kategorisesti aloit vihaamaan suomalaisia miehiä?

Juuri tämän kaltaiset kirjoittelijat ovat vallanneet palstan. Todella kuvottavaa kielenkäyttöä vailla minkäänlaista älykkyystasoa. Säälittää suomalaisen miehen puolesta, että se 1 palstalla huutava idiootti mölisee älyttömyyksiään suomalaisen miehen nimissä ja lokaa 99 muun, kunnollisen miehen maineen. Luulisi miehiäkin jo harmittavan. Mutta ehkä ne kunnolliset miehet eivät käy tällä palstalla lainkaan.

Palstan sanailua vastaavaa puhetta kuulee yläasteen käytävillä. Ei tätä paikkaa pelasta enää mikään, tämä tulee olemaan ylilauta 2.

Lopeta se Ylilaudan mollaaminen!

T.Sopsy puhelimella

Vierailija
30/34 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi syytä:

1. perusteellisesti ryssitty palstauudistus, käytettävyys lähentelee nollaa

2. kaikesta kiinnostavsta on keskustelu kielletty, samaten keskustelu kielletyistä ja poistetuista aiheista

tämä

tässä syyt mullakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/34 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistäs arvon hiekkapillulla nyt kenkä puristaa? Etkä kelvannut edes vokkilaisen patjaksi sen jälkeen kun kategorisesti aloit vihaamaan suomalaisia miehiä?

Juuri tämän kaltaiset kirjoittelijat ovat vallanneet palstan. Todella kuvottavaa kielenkäyttöä vailla minkäänlaista älykkyystasoa. Säälittää suomalaisen miehen puolesta, että se 1 palstalla huutava idiootti mölisee älyttömyyksiään suomalaisen miehen nimissä ja lokaa 99 muun, kunnollisen miehen maineen. Luulisi miehiäkin jo harmittavan. Mutta ehkä ne kunnolliset miehet eivät käy tällä palstalla lainkaan.

 

Ehkä?

No ehkäpä juu ei :D

Täällä käy naisista sairain, syrjäytynein ja tylsistynein prosentti. Joten voit kuvitella millainen porukka meistä miehistä täällä käy.

Miehen täytyy ihan rehellisesti olla totaalisen sementtipää aivokuollut, että se jaksaa ylipäätään juoruta naisten kanssa (tätä ei juuri tapahdu irl kuten varmaan kaikki tiedätte), saati sitten lukea tällaisia "mulla on ryppy oon 26"  "pano sitä, pano tätä kihihihii" juttuja. 

Tai sitten miehen on oltava puoliksi homo, kuten minä. 

 

Olisitpa edes puoliksi fiksu...

 

Jos olisin edes pienessä määrin fiksu, en todellakaan kuluttaisi iltojani av:lla. 

Meitä tyhmiäkin tarvitaan. AV:ta ei olisi muuten :D

 

Vierailija
32/34 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vauva oli verbaalisesti suplikkien äitien keskustelufoorumi. Nykyisin tänne on pesiytynyt katkeria kusipäitä.

Kyseessä ovat samat henkilöt, vuodet ovat vain vierineet ja kolhineet kirjoittajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/34 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen vauva oli verbaalisesti suplikkien äitien keskustelufoorumi. Nykyisin tänne on pesiytynyt katkeria kusipäitä.

Kyseessä ovat samat henkilöt, vuodet ovat vain vierineet ja kolhineet kirjoittajia.

Mun kohdalla ei päde tuo. Nuorena olin vittumaisempi, nykyisin aika elämää nähnyt ja kiltti kaikille. Palstalla vuodesta 2000.

Vierailija
34/34 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vauva oli verbaalisesti suplikkien äitien keskustelufoorumi. Nykyisin tänne on pesiytynyt katkeria kusipäitä.

Kyllä, sekä ihmeelliset hyökkääjät ja jankuttajat, kuten myös  typerimmistäkin typerimmät kirjoitusvirheiden korjailijat, eli itse itsensä valtuuttamat kielipoliisit, joiden omat korjailut vieläpä virheellisiä :D.

Joskus saa kyllä ihan huippunaurut näistä, ei voi kieltää...:'D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi