Hämmentynyt
Olen hieman hämmennyksissä, en tiedä mikä minuun iski viikonloppuna. Tanssin lauantaina yhden tanssin yhden tutun kanssa, siis miespuolisen tutun. Ja siinä kohtaa jysähti ja lujaa. Sydän tykytti, vatsanpohjassa kutitti ja ajatukset katosivat jonnekin. Sen jälkeen olen monta kertaa mielessäni tanssinut sen tanssin uudestaan. En ole tiedostanut mitään ihastusta tai vastaavaa kummankaan taholta, enkä oikein osaa ajatella nytkään mitään sellaista. Myöskään hänen puoleltaan. Se tanssi vaan jostain syystä sai aikaan sellaisen tunnemylläkän jonka haluan elää koko ajan uudelleen. Ja kyllä, olen naimisissa, voin sanoa jopa olevani onnellinen avioliitossani. Siksi olen niin hämmentynyt tästä. Tämä tuttu on myös parisuhteessa. Hänen kanssaan on ollut aina helppo jutella ja tulla toimeen, mutta mitään romantiikkaan viittaavaakaan ei välillämme ole koskaan ollut. Enkä todellakaan aio edes yrittää viedä asiaa siihen suuntaan. Törmäsimme eilen postilaatikolla ja jutustelu sujui aivan kuten ennenkin, ja sellaisena välit tulevat pysymäänkin myös jatkossa.