Miten saada ääni lähtemään huomiseksi?
Minun täytyisi olla huomenna sellaisessa kunnossa, etten pysty puhumaan mutta voin kuitenkin olla muuten töissä. Olisiko teillä vinkkejä, miten saisin äänen lähtemään nopeasti ja tehokkaasti?
Kommentit (10)
Jos sinulla on auto niin lähde illalla ajelemaan, musiikki kovalle ja laula/ huuda päälle niin että varmasti oma ääni kuuluu. Toista tätä n. 2-4 tuntia.
Ryyppäämällä, örisemällä ja koko yö ulkona viuhahtelemalla. Istu alasti ojassa, kieriskele vesilätäköissä, karjahtele, riehu, kilju, huuda!!!, juo lisää raakaa viinaa. Eiköhän se ääni(kin) ala siitä pikkuhiljaa lähteen?
En pelkää esiintymistä, vaan mulle nakitettiin pidettäväksi sellainen puhe huomiskesi, jonka tekemiseen mulla ei ole valmiuksia eikä mulla ole aikaa myöskään siihen päivässä perehtyä...
Vedä röökiä ketjussa koko päivä ja karju ulkona vähissä pukeissa.
Mulla joskus raju närästys vie äänen.
60-70 asteinen viski vie äänen useammaksi päiväksi. Joskus nappasin vahingossa pitkän huikan auringossa lojuneesta pullosta...
Helpointa (ja terveellisintä) on varmaan esittää. Toisaalta voit mennä hiukset märkänä autoon vähissä vaatteissa, ikkuna auki, isolle tielle ajamaan ja karjumaan samaan aikaan kurkku suorana. (Auto siksi, ettet häiritse muita) Tai voit laulaa niin korkeaa ääntä kuin pystyt, mielellään vielä vähän korkeampaa. Yritä pitää ääni tasaisena. Äänihuulet liikarasittuvat tästä ja puhuminen ei onnistu hetkeen. Minulla kävi näin.
No etko voi sanoa vaan etta et kykene sita puhetta pitamaan...
Pelkäätkö niin paljon esiintymistä?