Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnitin tissit pelkällä teipillä töihin!

Vierailija
15.12.2015 |

Saa nähdä, huomaako kukaan yövuorossa. Olen kyllästynyt ahdistaviin liiveihin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla irtotissit?

Vierailija
2/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit ne töihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoiset? Sillä vaan kysyn, kun haluaisin kokeili niitä tissiteippejä, mutta en oikein usko että ne pystyy kannattelemaan tämmöisiä kun mun. En varmaan muutenkaan tulisi niitä käyttämään, kun mulla on sen verran eripariset, että se näkyisi.

Vierailija
4/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?! Irtodaisarit duuniin?

Vierailija
5/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mun tissit on kyl kasvanu ihan kiinni mun rintaan, ei niitä tarvi teipata kiinni! XD

Vierailija
6/26 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä saa "tissiteippiä"? haluaisin kokeilla! ja mikä sen oikea nimi edes on?

Vierailija
7/26 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan ihoteipin liimasta allergista ihottumaa. En tekisi tuosta mitään pitkäaikaista ratkaisua. 

Vierailija
8/26 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne tissit oikein teipataan? Kysyn ihan tosissani, koska näin pienitissisenä en osaa kuvitella miten tissejä tarvitsee/voi teippailla.

Vierailija
9/26 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne tissit oikein teipataan? Kysyn ihan tosissani, koska näin pienitissisenä en osaa kuvitella miten tissejä tarvitsee/voi teippailla.

Ne teipataan kainalon sisään.

Vierailija
10/26 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne teipataan kainalon sisään.

Oikeesti?!? :D miksi?? :D

Vierailija
11/26 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Micropore-teipillä teippasin (Ap). Sillä valkoisella, ruskealla versio punoittaa jostain syystä.

Ensin teipinpaloilla nännit ojennukseen suit ja sait! Ja sitten ilmasilta tissistä toiseen, ettei heilu kirkonkelloina.

Kukaan ei huomannu mitään.

Vierailija
12/26 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pics or did not happen.

Vierailija
13/26 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/26 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäs tuntuu se teipin poistaminen, kivalta?

Vierailija
15/26 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on niin arvoituksellinen, että siitä saa sorvattua vaikka kuinka monta tarkentavaa kysymystä, eikä silti tule hullua hurskaammaksi.

Vierailija
16/26 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Micropore-teipillä teippasin (Ap). Sillä valkoisella, ruskealla versio punoittaa jostain syystä.

Ensin teipinpaloilla nännit ojennukseen suit ja sait! Ja sitten ilmasilta tissistä toiseen, ettei heilu kirkonkelloina.

"nännit ojennukseen"? Siis teippasit oikein nännit tötterölle, vai millaisen ojennuksen niihin laitoit?

Ja "ilmasilta"? Eikös tuollainen rakennelma jo näy päällekin päin, kun teipit on pingotettu tissistä toiseen?

Ja tuo viritys on sitten mukavampi kuin rintaliivit? Kiva varmaan irrotella niitä teippejä.

Oletkos ajatellut laittaa samanlaiset baanalle lähtiessä? Ja sitten jos käy flaksi, niin voi kumppani yllättyä...

Vierailija
17/26 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä vieläkään osaa visualisoida tätä :D. Siis ensin teippasit nännit lyttänäksi? Ja sitten tissit toisiinsa kiinni, nännistä nänniin? Tuleeko sillä jotenkin paremman näköinen tissivako vai mikä oli ideana? Eikö, jos ylipäätään jotain tukea tarvitsee, olisi tärkeämpää teipata niitä tissejä pysymään ylhäällä? Ainakin itse olen aina kuvitellut että isompirintaisten pääongelma on se että rinnat roikkuu alaspäin, ei se, että ne heiluu sivulta sivulle :D.

T. Se pienitissinen

Vierailija
18/26 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltäs tuntuu se teipin poistaminen, kivalta?

Mikropore-teippi ei tunnu juuri miltään poistettaessa. Se on niin höttöistä, että suorastaan ihmettelen, että se kestää ap:n ilmasillat :)

Vierailija
19/26 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea jotkut naiset jaksaa tehä... Pistää nyt teippiä tisseihin :'D Jospa vain hyväksyisitte teidän vartalon olemassaolon ja naiselliset muodot, mitkä naisella luonnollisesti on.

Vierailija
20/26 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin  ihmetyttää ap:n ilmasilta :D Siis jon tissit on niin pienet,että eivät tarvitse rintaliivien tukea,niin silloin luulisi että riittää näppien teippaus.Ja jos taas on isot tissit,niin kyllä ne tarvitsevat rintaliivit ollakseen "hölskymättä".Niin kuin 17 arveli,isot ja roikkuvat rinnat pomppivat yleensä ainakin liikkuessa ylös ja alas,toisen rintavan kaverin kanssa on mietitty mistä saisi supertukevat liivit,kun esimerkiksi bussipysäkille juostessa tuntuu olevan vaara,että omat tissit kolkkaa juoksijan tainnoksiin pomppiessaan :D