Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnitin tissit pelkällä teipillä töihin!

Vierailija
15.12.2015 |

Saa nähdä, huomaako kukaan yövuorossa. Olen kyllästynyt ahdistaviin liiveihin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saan ihoteipin liimasta allergista ihottumaa. En tekisi tuosta mitään pitkäaikaista ratkaisua. 

--- ja on muuten juuri Microporetta! 

Vierailija
22/26 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun kunniaksi tissit voisi koristella näin kivasti. Tarrateipillä ja muilla koristeilla.

xD

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1450163207288.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Micropore-teipillä teippasin (Ap). Sillä valkoisella, ruskealla versio punoittaa jostain syystä.

Ensin teipinpaloilla nännit ojennukseen suit ja sait! Ja sitten ilmasilta tissistä toiseen, ettei heilu kirkonkelloina.

Kukaan ei huomannu mitään.

Mistä sä tiedät etei kukaan huomannu mitään, kysyitkö? Vai meiaatko että työkaverit alkais huomautella että hei, miksei sulla oo rintsikoita?

Vierailija
24/26 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Micropore-teipillä teippasin (Ap). Sillä valkoisella, ruskealla versio punoittaa jostain syystä.

Ensin teipinpaloilla nännit ojennukseen suit ja sait! Ja sitten ilmasilta tissistä toiseen, ettei heilu kirkonkelloina.

Kukaan ei huomannu mitään.

Mä en kyllä vieläkään osaa visualisoida tätä :D. Siis ensin teippasit nännit lyttänäksi? Ja sitten tissit toisiinsa kiinni, nännistä nänniin? Tuleeko sillä jotenkin paremman näköinen tissivako vai mikä oli ideana? Eikö, jos ylipäätään jotain tukea tarvitsee, olisi tärkeämpää teipata niitä tissejä pysymään ylhäällä? Ainakin itse olen aina kuvitellut että isompirintaisten pääongelma on se että rinnat roikkuu alaspäin, ei se, että ne heiluu sivulta sivulle :D.

T. Se pienitissinen

Mun ongelma ei niinkään oo se alas roikkuminen, rinnat on D/DD-kuppia, mutta ilman rintskoita ne on jotenkin liian leveällä, eli eivät pysy tuossa rintakehän edessä, vaan karkaavat sivummalle ja nimenomaan heiluvat. Muuten ovat aika terhakat. Ois kiva tietää kuinka suuria rintoja vois tolleen teippailla, jotenkin kuvittelisin ettei pysyis isommissa..

Vierailija
25/26 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhe mä olin ilman rintsikoita tai viritelmiä töissä. Tosin A75 ei tässä mun tapauksessa ainakaan mitään kaipaakaan.

Vierailija
26/26 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olis vaan helpompaa pukea päälle tiukka toppi ilman rintsikoita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi