Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä luki tilitiedoissa takuuvuokran palautuksesta? Olen hämmetynyt.

Vierailija
15.12.2015 |

Tiesin siis etten saa takuuvuokraa takaisin ainakaan kokonaan koska yksi avain puuttui yms. Eilen oli sitten tullut muutama kymppi edelliseltä vuokranantajalta, oletin että se olisi takuuvuokrasta sen verran mitä siitä saisin. Nyt vasta tajusin lukea sen viestin ja siinä luki:"Palautetaan liikaa maksettua vuokraa asiakkaalle takaisin."

Siis hä? Mies on aina maksanut vuokramme mutta laittoi siihen lappuseen silloin minun tilinnumeroni johon takuuvuokra palautetaan jos palautetaan. Onko mies siis maksanut vuokrasta muutaman kympin liikaa vai mitähän tuo meinasi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette vaan teettäneet yhtä avainta?

esim exec-avaimia ei noin vaan teetetä vaikka niiden patentti päättyi. 

Niitäpä juuri. Hyvin on saatu teetettyä.

No, mutta eihän tuossa tullut ilmi, että minkä sortin avain.

Missä saa teetettyä sillä samalla mustalla päällä?! Suutarit teettää kyllä, mutta ei abloyn kannalla.

Mä en nyt ollut värille uskollinen. Avaimesrahan tässä oli kyse. Otin valkoisen, punaisen ja sinisen. Kalliosta löytyi tähän sopiva putiikki

Vuokranantajan ei tarvitse hyväksyä teettämääsi avainta. Käytännössähän tuo tarkoittaa, että sulla ja kavereillasi voi olla miten monta avainta tahansa asuntoon, josta olet muuttanut jo pois. Haluaisitko itse asua asunnossa, johon edellisellä asukkaalla on avaimet?

Tervetuloa vuokralla-asujan arkeen. Likikään kaikissa taloissa ei ole uudenmallisia lukkoja joten noita avaimia saattaa olla liikkeellä ties kenellä. Voit omalla kustannuksellasi sarjoittaa lukon uusiksi mutta moniko vaivautuu jonkun muutaman kuukauden vuokraslummiasumisen vuoksi.

Vierailija
22/23 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuuvuokra ja vuokravakuus ovat kaksi eri asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette vaan teettäneet yhtä avainta?

esim exec-avaimia ei noin vaan teetetä vaikka niiden patentti päättyi. 

Niitäpä juuri. Hyvin on saatu teetettyä.

No, mutta eihän tuossa tullut ilmi, että minkä sortin avain.

Missä saa teetettyä sillä samalla mustalla päällä?! Suutarit teettää kyllä, mutta ei abloyn kannalla.

Mä en nyt ollut värille uskollinen. Avaimesrahan tässä oli kyse. Otin valkoisen, punaisen ja sinisen. Kalliosta löytyi tähän sopiva putiikki

Vuokranantajan ei tarvitse hyväksyä teettämääsi avainta. Käytännössähän tuo tarkoittaa, että sulla ja kavereillasi voi olla miten monta avainta tahansa asuntoon, josta olet muuttanut jo pois. Haluaisitko itse asua asunnossa, johon edellisellä asukkaalla on avaimet?

Tervetuloa vuokralla-asujan arkeen. Likikään kaikissa taloissa ei ole uudenmallisia lukkoja joten noita avaimia saattaa olla liikkeellä ties kenellä. Voit omalla kustannuksellasi sarjoittaa lukon uusiksi mutta moniko vaivautuu jonkun muutaman kuukauden vuokraslummiasumisen vuoksi.

Kuullostaa kieltämättä aika kamalalta, että asuntoon voi olla vaikka miten monet avaimet ja kenellä tahansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi