Ratkaisu vuokra-asumisen ongelmaan keksitty

Vierailija

Täällä kun aina vaaditaan että työttömien ja yh-äitien pitäisi muuttaa pienempään asuntoon jos vuokra liian kallis. Tässä ratkaisu:
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1450064830430.html

Kansalaispalkan jälkeen jää vielä 300 euroa tuhlattavaksi.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Sanotaan, että on hienoa, kun opiskelijoille saadaan pienempiä kämppiä. No ei ne opiskelijat pienempiä kämppiä etsi vaan halvempia. :D Tuo on pieni, mutta yhtä kallis kuin opiskelijayksiö/ kaksio.

Vierailija

Vuokranantajan unelma neliöhinnaltaan.

Kun on puhuttu että tarvitaan pienempiä asuntoja, niin samalla on kyllä tarkoitettu että niiden vuokratkin olisivat pienempiä. Nyt tiputetaan neliöitä 90% mutta summa pysyy samana.

Vierailija

Ahdistaa ajatuksin, että pitäisi asua tuolloisessa kopperossa ja vielä maksaa siitä 500 euroa. Itse asun keskisuuren kaupungin keskustan kupeessa (10min kävely) 65 neliöisessä kaksiossa, jossa vuokra tuo 500e/kk.

Vierailija

Kaikki, mikä lisää naisen taloudellista riippumattomuutta miehestä, heikentää miehen asemaa yhteiskunnassa. Nainen haluaa aina itseään rikkaamman miehen, eikä muuten kunnioita miestä. Jos kansalaispalkka tulee, miehet eivät saa enää olla miehiä jotka elättää naisen. Naisetkaan eivät ole siinä tilanteessa tyytyväinen. Nainen ei yleensä itse edes tajua että haluaa miehen elättämään ja suojelamaan. Jos naisella on liikaa rahaa, ei kenelläkään miehellä ole mahdollisuutta olla se mis hänelle. Siinä nainen tuntee itsensä onnettomaksi ja elämänsä tyhjäksi eikä välttämättä tiedä syytä sille. Miehiltä on myös viety mahdollisuus suojella ja elättää naista. Naiset masentuvat jos joutuvat huolehtimaan asiat yksin. Naisen psyyke ei kestä sitä. Nainen ei itse tajua että ongelman syy on ettei sopivaa miestä löydy kun miehiltä on viety se mahdollisuus.

Vierailija

AP aukoo päätään, mutta toi artikkeli on itseasiassa nerokas idea. viidensadan pikkuluukusta käsin saa käytyä töissä ja laitettua asiansa siihen pisteeseen, että saa sen aikuisten oikean kämpän hommattua lähistöltä.

yllättävää sinänsä, mä kannatan jotain artikkelin ideaa jonka luen täältä

-m35

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
AP aukoo päätään, mutta toi artikkeli on itseasiassa nerokas idea. viidensadan pikkuluukusta käsin saa käytyä töissä ja laitettua asiansa siihen pisteeseen, että saa sen aikuisten oikean kämpän hommattua lähistöltä.

yllättävää sinänsä, mä kannatan jotain artikkelin ideaa jonka luen täältä

-m35

Osa ei voi laittaa asioitaan kuntoon. Esim. työkyvyttömyyseläkkeellä olevat tai matalapalkka-alalla työskentelevät.

Vierailija

Ihan sikahinta Martinlaakson kaltaisella huonolla alueella olevasta sikapienestä asunnosta. Kuka hullu noihinkin muuttaa. Varmaan sellainen, jonka ei tarvitse itse maksaa vuokraansa.

Vierailija

On kyllä Martinlaakson vanhoissakin taloissa vuokra-asunnot törkeän kalliita, samoin kuin Kontulassakin on melko kallista jos ei yksityisellä asu.

Vierailija

Soman näköinen asunto, jos yksin elelisin niin kävisihän tuollainen. Viittäsataa tosin en tuosta maksaisi, korkeintaan kaksisataa.

Voi että kun vaan tulevaisuudessa saataisiin miehen kanssa työpaikat jostain pikkupaikkakunnalta, niin voisi jättää nämä mielisairaat hinnat taakseen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat