Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinä täti-ihminen, miksi kuset yleisen wc:n istuinrenkaan päälle?

Vierailija

Oletko transu vai miksi ihmeessä kuset yleisessä veskissä istuinrenkaan päälle?
Eikö yhtään hävetä kun seuraava vessan käyttäjä näkee, kuinka sinä olet kusaissut renkaalle ja kenties lattioillekin? Saatko tästä jotain sairasta nautintoa?

Tänään oli nimittäin taas joku mielestäni ihan naisen näköinen, about 40v täti-ihminen Prisman vessassa ja kun itse menin hänen jälkeensä koppiin, koko rengas oli ihan kusinen. Ei voi kuin ihmetellä miten röyhkeitä jotkut ovat.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Aina muuten kyse ei ole kusestakaan. Itse joskus menkkojen aikaan joudun pelaamaan alapesusuihkun kanssa, ja siitä helposti jää niitä roiskeita. Toki yritän aina muistaa pyyhkiä ne paperilla pois.

Vierailija

Ei tulisi mielenkään istua yleisessä vessassa, joten hoidan homman seisten. Voi vähän roiskua, mutta ihan sama mulla esim. mitä sinä siitä ajattelet. Oma perse on lähin perse!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aina muuten kyse ei ole kusestakaan. Itse joskus menkkojen aikaan joudun pelaamaan alapesusuihkun kanssa, ja siitä helposti jää niitä roiskeita. Toki yritän aina muistaa pyyhkiä ne paperilla pois.

Näin voi käydä myös, jos vessassa on käsienpesuallas. Harvoi ne kopit kuitenkaan niin tilavia on ettei käsiä pestessä vesi ruiskuisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näin voi käydä myös, jos vessassa on käsienpesuallas. Harvoi ne kopit kuitenkaan niin tilavia on ettei käsiä pestessä vesi ruiskuisi.

Vetäessäkin voi ruiskuta.

Vierailija

Vesijohtovesi ei ole keltaista, joten keltaiset roiskeet vessan istuinrenkaalla eivät voi olla vesihanasta. 

Vierailija

Sitä kutsutaan ilmapissaksi. En tiennyt, että jotkut oikeasti istuvat yleisten vessojen renkaalle. Luulin, että kaikki pissaavat ilmasta. Synnytyksen jälkeen sihtaaminen on vaikeampaa. Siksi voi tulla roiskeita.

Vierailija

Miksi pelkäätte renkaalle istumista? Persposkillahan siinä kökötetään. Ette onnistu saamaan siitä mitään herppestä, klamydiaa tai raskautta, jos käytte vessassa soolona ettekä onnistu hieromaan limakalvojanne toisten jätöksiin. istuinrinkulan voi suojata vessapaperilla, ellei paperisia istuinsuojia ole tarjolla ja peräpeili on superherkkä.  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haloo te ilmapissijät, sen istuinrenkaan voi nostaa ylös!

No, hyi...kuka idiootti nyt siihen koskee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi pelkäätte renkaalle istumista? Persposkillahan siinä kökötetään. Ette onnistu saamaan siitä mitään herppestä, klamydiaa tai raskautta, jos käytte vessassa soolona ettekä onnistu hieromaan limakalvojanne toisten jätöksiin. istuinrinkulan voi suojata vessapaperilla, ellei paperisia istuinsuojia ole tarjolla ja peräpeili on superherkkä.  

Mitä haittaa sitten on kusisesta renkaasta. 

ps. ulosteen vältyksellä tartuu muutakin kun sukupuolitauteja

Vierailija

Itse olen parikymppinen eli ei täti-ihmiseksi kai voi laskea, mutta kyllä aina välillä jää kusitippoja pöntön istuimelle, ei sille mitään voi. En tiedä onko asialla jotain tekemistä sen kanssa, että mulla on fistula ja kuukautisveri + kusi tulevat samasta reiästä ja se virtaus on tosi outo. Mutta kyllä mä yleisissä vessoissa ne kusitipat pyyhin jos vain millään kerkiän. :) 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Entä ne muut  noin 2 miljoonaa uloste peräistä bakteeria

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat