Mulla on väriä vaihtavat led-valot pinkissä joulukuusessa

Vierailija

Mitäs siihen sanotte?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Täällä tulee olemaan väriä vaihtavat ledit valkoisessa kuusessa jahka saadaan se kasattua ja koristeltua lähempänä joulua. Mielestäni hienompi lopputulos kuin tavallisilla kuusen valoilla. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pics or it didn't happen

No en varmaan laita, jokuhan vois tunnistaa mun kuusen ja saada selville, että käyn täällä. :D

T: undercover av-mamma, ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tätä mieltä: haukotus.

Pitäisi varmaan sunkin laittaa joku värikäs kuusi jonkin nurkkaan niin piristyisit! :D
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pics or it didn't happen

No en varmaan laita, jokuhan vois tunnistaa mun kuusen ja saada selville, että käyn täällä. :D

Kyl enemmän hävettäis et joku ihan livenä näkee sen sun virityksen. Sitäpaitsi lähes varmasti sut tunnistettii jo tosta alotuksesta, aika harvinainen combo katos. Kuva kehiin tai sitä ei tapahtunu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pics or it didn't happen

Kyl enemmän hävettäis et joku ihan livenä näkee sen sun virityksen. Sitäpaitsi lähes varmasti sut tunnistettii jo tosta alotuksesta, aika harvinainen combo katos. Kuva kehiin tai sitä ei tapahtunu.

Tiedän kyllä muutaman muunkin, joilla on samalainen viritelmä ollut jo pari joulua, itse mä liityin joukkoon vasta nyt. :)
Viereisessä kaupassa myydään muuten isoja, parimetrisiä väriä vaihtavia kuusia, eli niihin ei tartte erikseen ees valoja ja aika moni on näkynyt roudaavan niitä tuolta auton takakonttiin. ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pics or it didn't happen

No eihän värikkäät kuuset tai väriä vaihtavat valot enää nykypäivänä ole mikään harvinaisuus, itse tiedän jopa perheen jolla on sininen joulukuusi. Valkoisetkin on hyvin pitkälti halutuimpia kuin vihreät ja valoista melkein kaikki on nykyään ledejä ja useimpiin ns. holiday season-tuotteisiin saa vaikka mitä välkettä nappia painamalla lisättyä. Miksi olet niin tosikko jostain näinkin vapaamielisestä asiasta kuin joulukuusi ja valot? Eikö riitä huumori yli vihreän kuusen kellertävillä valoilla?

T: myös väriä vaihtavat valot värikkäästä kuusessa

Vierailija

9 = ap siis :D

Ja ei muuten hävetä tää kuusi! Miksi hävettäis? Kai joulukoristeilla voi hullutella, ei tartte olla naama norsun vituilla ja rautakanki hanurissa tälläsen asian takia, herranjumala :DD relaa

Vierailija

Että joulun aikaan mauttomuus punnitaan. :) Ei tarvitse kuin lähteä iltakävelylle, niin näkee kuinka jotkut oikein julistavat ikkunoissaan tai parvekkeillaa n"Hohooi, minullapa ei ole makua ollenkaan!" Senkin kyllä toisaalta näkee jos sitä makua on. Nipun valoja voi laittaa erittäin esteettisesti esille tai sitten... kuten niin moni suomalainen joulun alla tekee... Eilen näin toistaiseksi mauttomimmat mitä olen koskaan nähnytkään. Ajattelin että sen täytyy olla vitsi, mutten mitenkään taivu jakamaan samaa huumorintajua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Että joulun aikaan mauttomuus punnitaan. :) Ei tarvitse kuin lähteä iltakävelylle, niin näkee kuinka jotkut oikein julistavat ikkunoissaan tai parvekkeillaa n"Hohooi, minullapa ei ole makua ollenkaan!" Senkin kyllä toisaalta näkee jos sitä makua on. Nipun valoja voi laittaa erittäin esteettisesti esille tai sitten... kuten niin moni suomalainen joulun alla tekee... Eilen näin toistaiseksi mauttomimmat mitä olen koskaan nähnytkään. Ajattelin että sen täytyy olla vitsi, mutten mitenkään taivu jakamaan samaa huumorintajua.

Voi apua, mikä teillä oikein on, kun pitää oikein mieli pahoittaa toisen joulukoristeista? Ja se muuten, että jollain on erilainen maku kuin sulla ei tarkoita, että se toinen olisi mauton tai tyylitön, av-mamma tyylitaju kun ei ole universaali muuttumaton vakio jolla muut ihmiset punnitaan. :D ihan samalla tavalla se toinen saattaa miettiä miten sulla ei ole tyylitajua ollenkaan ja olet mauton! Voi herranjestas, tunnetko nyt itsesi hitusen paremmaksi ihmiseksi, kun sulla on erilainen joulukoristus (!! :DD) kuin tällä eräällä ?
Ap

Vierailija

Tämä av-palsta elää jossain ihan omassa universumissaan, kun mammat istuu palkokasvi sieraimessa tällaisen asian takia. Kyllä minä niin mieleni pahoitin. Mutta toisaalta, tiedetäänhän se, että vaan vihreä kuusi on täällä yleisesti hyväksytty kelmeän keltaisilla kasarivaloilla. Niin ja joulun pitää tietenkin olla raivoraitis, koska on junttia, noloa ja lapsille traumoja aiheuttavaa juoda lasillinen viiniä tai glögiä. Moni kun tuntuu luulevan, että laillisesta tulee perskänniin ja sitten örvelletäänkin kinkkuoksennukset rinnuksilla loppuilta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat