Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän tällaisen unelmieni miehen?

Vierailija
13.12.2015 |

Leveät hartiat, roteva eli lihaksia ja sopivasti läskiä, ehdottomasti tummat hiukset, sopivan karvainen, ei yli 180cm eikä alle 170cm, täysi elukka sängyssä, nuolee mun pillun ja perseen kahta kertaa miettimättä, luonteeltaan rento, sovitteleva, kiltti ja tekeväinen, eli ei istu kaiket päivät sohvalla! Ja lukee kirjoja! N25

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset sinkkunaiset tuntuvat aina pohtivan sitä, että mitä puoliso antaa HÄNELLE mutta ei koskaan mieti mitä itse tarjoaisi puolisolle. Minä minä minä minä.

Vierailija
42/63 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka sanotte että parhaat miehet on jo viety 25 ikävuoteen mennessä, oletteko sitten samaa mieltä myös naisista?

Olen. Yli 25v naisista on jäljellä diivat, pintaliitäjät, mt-ongelmaiset..

Lol olen diiva ja vähän pintaliitäjäkin mutta myös fiksu ja koulutettu ja olen jo naimisissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon teitä muuten vituttaa se, että saan haikailla juuri sellaisen miehen perään kuin itse tahdon? ap

Sun parasta ainakin mä ajattelen. Jäät yksin jos elät noissa nuorten tyttöjen prinssiunelmissa. Mutta jatka toki, ei mua haittaa.

Voi kyynel. Ihan kuin se yksinolokaan haittaisi mua yhtään! Kyllä sen pitää prinssi mun silmissä olla, en mitään ihan jees-miestä huoli! :P ap

Vierailija
44/63 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori Ap, vastaus kysymykseesi on, että et löydä mistään. Ensinnäkin kaikki naiset on tekeväisempiä, kuin miehet,jotka vaan on yksinkertaisesti laiskempia. Tämä on tullut nähtyä. Luettelosi muut kohdat ovat helpompia löytää.

Vierailija
45/63 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon teitä muuten vituttaa se, että saan haikailla juuri sellaisen miehen perään kuin itse tahdon? ap

Sun parasta ainakin mä ajattelen. Jäät yksin jos elät noissa nuorten tyttöjen prinssiunelmissa. Mutta jatka toki, ei mua haittaa.

Voi kyynel. Ihan kuin se yksinolokaan haittaisi mua yhtään! Kyllä sen pitää prinssi mun silmissä olla, en mitään ihan jees-miestä huoli! :P ap

Voi kyynel. Onnea elämään. Vai pitäiskö sanoa viisautta.

Vierailija
46/63 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuvailit espanjalaisen miehen, eli yritä etsiä sieltä.

Vierailija
47/63 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmien miehet ovat jo varattuja tuossa iässä.

No sanokaa sitten kenellä on kotona tuollainen mies niin tulen nappaamaan sen pois! ap

Unelmamies ei petä eikä jätä. Jos pettää ja jättää, onko se silloin unelmamies? Ei ole.

Vierailija
48/63 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sanokaa sitten kenellä on kotona tuollainen mies niin tulen nappaamaan sen pois! ap

Unelmamies ei petä eikä jätä. Jos pettää ja jättää, onko se silloin unelmamies? Ei ole.

No se ap:n unelmamiehellä voi olla atm joku huono korvike, johon on tyytynyt. Olisi oikea unelmamies ja sopiva juuri ap:lle.

Vierailija
49/63 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka sanotte että parhaat miehet on jo viety 25 ikävuoteen mennessä, oletteko sitten samaa mieltä myös naisista?

Tietysti! Olen sen ikäinen naispuolinen sinkku ja monia perustavanlaatuisia vikoja löytyy, samaten tuntemistani muista sinkkunaisista.

Ei me olla suhdekelpoisia, miten edes voisi kuvitella kun ei ole yhtäkään kiinnostunutta miestäkään yhdelläkään :D Aika harhainen idiootti saisi olla jos luulisi itseään catchiksi miehille, kun edellisestä treffipyynnöstäkin voi olla reilu kolme vuotta!

Entäpä ne sinkut, jotka saisivat suhteen, mutta ihmisten kanssa, jotka eivät heitä itseään sytytä? Valuvikaa jos ei rehellisesti kiinnosta?

Riittämättömiä ja valuviallisia.

Jos et kykene sitouttamaan oikeasti haluamaasi ihmistä suhteeseen, olet jollain tavalla kelpaamaton. Joskus omaa tasoaan kykenee nostamaan (esim. ulkonäkö, luonne), joskus tasomuutokset ovat täysin mahdottomia (perhetausta, jne).

On olemassa paljon omasta halustaan sinkkuja, jotka silti kumppanina peittoavat satunnaisesti valitun seurustelevan henkilön, jos kumppanuutta mitataan ulkonäön, koulutuksen ja luonteen kriteerein. Pelkkä seurustelu ei ole minkäänlainen todiste ihmisen ominaisuuksista, seurustelemisen taidosta tai seurustelemaan sopivuudesta.

Vierailija
50/63 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Yli 25v naisista on jäljellä diivat, pintaliitäjät, mt-ongelmaiset..

Lol olen diiva ja vähän pintaliitäjäkin mutta myös fiksu ja koulutettu ja olen jo naimisissa <3

Dear Lol-Diiva,

Olen iloinen puolestasi ja ymmärrän nyt, että maailma ei ole mustavalkoinen ja poikkeuksiakin löytyy.

Ystävällisesti nimimerkillä,

Seison Ojennettuna

Vierailija
51/63 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se ap:n unelmamiehellä voi olla atm joku huono korvike, johon on tyytynyt. Olisi oikea unelmamies ja sopiva juuri ap:lle.

Tyytyykö unelmamies? Onko unelmamies jos tyytyy?

Vierailija
52/63 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäkää mulle mies, joka ei petä. Oon sinkku nainen ja liian moni varattu,perheellinen mies on tullut iskemään ja "huijaamaan" olevansa sinkku ja monet on ollut hyvässä "asemassa. Oon valittanut periaatteista, kysynyt missä vika, että lähtee pettämisen tielle....vastaus; oma vaimo ei anna.

Vierailija
53/63 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti! Olen sen ikäinen naispuolinen sinkku ja monia perustavanlaatuisia vikoja löytyy, samaten tuntemistani muista sinkkunaisista.

Ei me olla suhdekelpoisia, miten edes voisi kuvitella kun ei ole yhtäkään kiinnostunutta miestäkään yhdelläkään :D Aika harhainen idiootti saisi olla jos luulisi itseään catchiksi miehille, kun edellisestä treffipyynnöstäkin voi olla reilu kolme vuotta!

Entäpä ne sinkut, jotka saisivat suhteen, mutta ihmisten kanssa, jotka eivät heitä itseään sytytä? Valuvikaa jos ei rehellisesti kiinnosta?

Jos et kykene sitouttamaan oikeasti haluamaasi ihmistä suhteeseen, olet jollain tavalla kelpaamaton. Joskus omaa tasoaan kykenee nostamaan (esim. ulkonäkö, luonne), joskus tasomuutokset ovat täysin mahdottomia (perhetausta, jne).

On olemassa paljon omasta halustaan sinkkuja, jotka silti kumppanina peittoavat satunnaisesti valitun seurustelevan henkilön, jos kumppanuutta mitataan ulkonäön, koulutuksen ja luonteen kriteerein. Pelkkä seurustelu ei ole minkäänlainen todiste ihmisen ominaisuuksista, seurustelemisen taidosta tai seurustelemaan sopivuudesta.

On todiste ja erittäin painava sellainen, jos haluaa kumppanin ja 1) sitä ei saa suurestakaan yrittämisestä huolimatta, 2) joutuu tyytymään sellaiseen vaihtoehtoon, jota ei oikeasti haluaisi, ts. vain sinua kiinnostamattomat henkilöt kiinnostuvat sinusta.

Aika harhainen saa tosiaan olla, jos kuvittelee olevansa "hyvä" vaikka suhdekokemus olematon elämänsä ajalta yrityksestä huolimatta. En tiedä miksi on vaikea pala myöntää, etenkin ikisinkuille.

Vierailija
54/63 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä sille voi jos joutui tyytymään ennen ap:n löytämistä? Ihan inhimillistä on tyytyvä halpoihin korvikkeisiin, esim. laastarisuhteiden muodossa, jotka ovat erittäin yleisiä.

Vierailija
55/63 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä sille voi jos joutui tyytymään ennen ap:n löytämistä? Ihan inhimillistä on tyytyvä halpoihin korvikkeisiin, esim. laastarisuhteiden muodossa, jotka ovat erittäin yleisiä.

Ja sit pettää, voi sitä autuutta ja onnee..

Vierailija
56/63 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todiste ja erittäin painava sellainen, jos haluaa kumppanin ja 1) sitä ei saa suurestakaan yrittämisestä huolimatta, 2) joutuu tyytymään sellaiseen vaihtoehtoon, jota ei oikeasti haluaisi, ts. vain sinua kiinnostamattomat henkilöt kiinnostuvat sinusta.

Aika harhainen saa tosiaan olla, jos kuvittelee olevansa "hyvä" vaikka suhdekokemus olematon elämänsä ajalta yrityksestä huolimatta. En tiedä miksi on vaikea pala myöntää, etenkin ikisinkuille.

Menetkö ihan jonnekin muualle parjaamaan sinkkuja? Vitun hullu luuseri. Tee vaikka oma keskustelu, jos olet ihan niin säälittävä! ap

Etpä itsekään vaikuta kauhean kivalta haukkumalla "vitun hulluksi luuseriksi" :D Ja raportointiin menee, hyvää päivänjatkoa sinulle :)

Vierailija
57/63 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti oli se, että vapaaehtoinen sinkku on monta kertaa kumppanina parempi kuin seurusteleva varattu.

Vierailija
58/63 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäkää mulle mies, joka ei petä. Oon sinkku nainen ja liian moni varattu,perheellinen mies on tullut iskemään ja "huijaamaan" olevansa sinkku ja monet on ollut hyvässä "asemassa. Oon valittanut periaatteista, kysynyt missä vika, että lähtee pettämisen tielle....vastaus; oma vaimo ei anna.

Vastasit omaan kysymykseesi; Mies ei petä, jos suhde ja seksielämä on kunnossa :)

Olen täysin varma että joka ikinen vastaantullut varattu mies ei ole ehdotellut sinulle seksiä eivätkä tule ehdottelemaankaan, et vain huomaa kuin ne jotka lähestyy.

Vierailija
59/63 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Matti ja Maija Meikäläinen alkavat seurustella, se ei vielä kerro YHTÄÄN MITÄÄN siitä, että he olisivat komeita, korkealle koulutettuja tai luonteeltaan erityisen "hyviä" tai taitavia seurustelemiseen.

Vierailija
60/63 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Matti ja Maija Meikäläinen alkavat seurustella, se ei vielä kerro YHTÄÄN MITÄÄN siitä, että he olisivat komeita, korkealle koulutettuja tai luonteeltaan erityisen "hyviä" tai taitavia seurustelemiseen.

Pointti viuhuu taas niin ohi, että ihan naurattaa! :D Kerro miten joku voi ymmärtää asiayhteyden taas noin väärin?