Mistä löydän tällaisen unelmieni miehen?
Leveät hartiat, roteva eli lihaksia ja sopivasti läskiä, ehdottomasti tummat hiukset, sopivan karvainen, ei yli 180cm eikä alle 170cm, täysi elukka sängyssä, nuolee mun pillun ja perseen kahta kertaa miettimättä, luonteeltaan rento, sovitteleva, kiltti ja tekeväinen, eli ei istu kaiket päivät sohvalla! Ja lukee kirjoja! N25
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Löydät unelmiesi miehen ehkä vielä tuossa iässä JOS unelmasi olisivat hieman realistisempia. Karsiminen kannattaa aloittaa turhista ulkonäkövaatimuksista.
Tee kuten miehet ja tyydy vain malliin... eiku hetkine XD
Totuus on että miehille ulkonäkövaatimukset eivät ole turhia, toisin kuin miesten mielestä naisille.
Toine totuus on että naisen pääasillinen toive miehen uskollisuudesta ja turvallsuudesta kaikuu hälyyttävän osin kuuroille korville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon just tollanen.
Anna numerosi! ❤️ ap
En jaa numeroani netissä yleisillä palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Leveät hartiat, roteva eli lihaksia ja sopivasti läskiä, ehdottomasti tummat hiukset, sopivan karvainen, ei yli 180cm eikä alle 170cm, täysi elukka sängyssä, nuolee mun pillun ja perseen kahta kertaa miettimättä, luonteeltaan rento, sovitteleva, kiltti ja tekeväinen, eli ei istu kaiket päivät sohvalla! Ja lukee kirjoja! N25
Täytän muuten kaikki yllä mainitut kriteerit, mutta läskiä ei liiemmin ole. M36
Vierailija kirjoitti:
Onko väliä, mitä kirjoja lukee? Kelpaako moottoripyörien huoltomanuaalit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä,mutta en ole karvainen ja 181cm,se tuskin haittaa.
minkälainen itse olet?
onko sulla kauniit kiinteät rinnat,nätisti kaartuva lantio ja jonkin verran persettä,pillusi on aina märkä ja valmis kovaan käyttöön,kauniit kasvot,hyvä nätti vaalea iho?
palvot maata miehesi jalkojen alla ja töitä tullessa pidät heppiä suussa aina vähintään sen 3min?Moni nainen ei itse pysty vastaamaan tuollaisiin unelmien miesten toiveisiin ja kuitenkin itse pitäisi saada vastaava mies.
Moni mies ei vastaa missi naisen toiveisiin mutta silti ois jonoa.
Hei menkääs kakarat v*ttuun tältä hiekkalaatikolta, jookos kookos? Eihän tuollaiset parikymppiset ole kuin täysiä kakaroita. Kuulostaa hieman hassulta kun samassa yhteydessä puhutaan komeudesta, fiksuudesta, mukavuudesta yms. Tuollaisilla ihmistaimilla on vielä valtavasti opittavaa elämästä ja muustakin.
Miehet kilpaa todistelevat ap:lle olevansa tällainen "unelma"mies. Apinat.
Yhdentekevää nuoletko pillua ja persettä jos korvien välissä ei ole mitään ja arvot ovat hanurista.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka sanotte että parhaat miehet on jo viety 25 ikävuoteen mennessä, oletteko sitten samaa mieltä myös naisista?
Tietysti! Olen sen ikäinen naispuolinen sinkku ja monia perustavanlaatuisia vikoja löytyy, samaten tuntemistani muista sinkkunaisista.
Ei me olla suhdekelpoisia, miten edes voisi kuvitella kun ei ole yhtäkään kiinnostunutta miestäkään yhdelläkään :D Aika harhainen idiootti saisi olla jos luulisi itseään catchiksi miehille, kun edellisestä treffipyynnöstäkin voi olla reilu kolme vuotta!
Vierailija kirjoitti:
Hei menkääs kakarat v*ttuun tältä hiekkalaatikolta, jookos kookos? Eihän tuollaiset parikymppiset ole kuin täysiä kakaroita. Kuulostaa hieman hassulta kun samassa yhteydessä puhutaan komeudesta, fiksuudesta, mukavuudesta yms. Tuollaisilla ihmistaimilla on vielä valtavasti opittavaa elämästä ja muustakin.
elämäm koulu?
Olen tavannut aika vaatimattoman näköisiä naisia, jotka silti toivovat korkeamman tason miestä (koulutus, ulkonäkö ja luonne). Viisaus alkaa realismista.
Kuinka paljon teitä muuten vituttaa se, että saan haikailla juuri sellaisen miehen perään kuin itse tahdon? ap
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut aika vaatimattoman näköisiä naisia, jotka silti toivovat korkeamman tason miestä (koulutus, ulkonäkö ja luonne). Viisaus alkaa realismista.
Näin. Tuntemani älykäät, komeat, menestyneet ja mukavat miehet (varattuja kaikki) eivät pitäisi ap:n vaatimulistasta. Heidän omat puolisonsa ovat hauskoja, luovia, fiksuja, ystävällisiä, syvällisiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka sanotte että parhaat miehet on jo viety 25 ikävuoteen mennessä, oletteko sitten samaa mieltä myös naisista?
Tietysti! Olen sen ikäinen naispuolinen sinkku ja monia perustavanlaatuisia vikoja löytyy, samaten tuntemistani muista sinkkunaisista.
Ei me olla suhdekelpoisia, miten edes voisi kuvitella kun ei ole yhtäkään kiinnostunutta miestäkään yhdelläkään :D Aika harhainen idiootti saisi olla jos luulisi itseään catchiksi miehille, kun edellisestä treffipyynnöstäkin voi olla reilu kolme vuotta!
Entäpä ne sinkut, jotka saisivat suhteen, mutta ihmisten kanssa, jotka eivät heitä itseään sytytä? Valuvikaa jos ei rehellisesti kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon teitä muuten vituttaa se, että saan haikailla juuri sellaisen miehen perään kuin itse tahdon? ap
Sun parasta ainakin mä ajattelen. Jäät yksin jos elät noissa nuorten tyttöjen prinssiunelmissa. Mutta jatka toki, ei mua haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska tyrkyt, harhaiset ja epätoivoiset naiset ovat niin myötähäpeää herättäviä otuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä ne sinkut, jotka saisivat suhteen, mutta ihmisten kanssa, jotka eivät heitä itseään sytytä? Valuvikaa jos ei rehellisesti kiinnosta?
Riittämättömiä ja valuviallisia.
Jos et kykene sitouttamaan oikeasti haluamaasi ihmistä suhteeseen, olet jollain tavalla kelpaamaton. Joskus omaa tasoaan kykenee nostamaan (esim. ulkonäkö, luonne), joskus tasomuutokset ovat täysin mahdottomia (perhetausta, jne).
Moni nainen ei itse pysty vastaamaan tuollaisiin unelmien miesten toiveisiin ja kuitenkin itse pitäisi saada vastaava mies.