Mies sanoo kännissä ikäviä asioita...

Vierailija

Miten voikin alkoholi vaikuttaa noin paljon toisen luonteeseen :( todella kultainen, huomaavainen ja ihana mies muuttuu kännissä ihan toiseksi ihmiseksi. Naljailee, vähättelee, jopa suoraan haukkuu. Eilen taas tuttavaporukan illanistujaisten jälkeen sain kuulla kuinka muut naiset olivat niin laittautuneita ja kauniita, minunkin pitäisi satsata kuulemma enemmän ulkonäkööni. Paras ystäväni näyttää todella kauniilta ja on kaikinpuolin "unelmanainen". Minulla taas kuulemma perse päässyt leviämään, pitäisi liikkua enemmän. Lisäksi sanoi päivittävänsä pian nuorempaan versioon. Tässä vain muutama esimerkki.

Aamulla taas kuin ei mitään laittoi tuolla keittiössä aamupalaa molemmille ja pesi pyykkejä. Toivotti huomenet pussaamalla poskelle. En edes tiedä, muistaako mitä tuli taas illalla sanottua. Mulla on niin kurja ja ristiriitainen olo. Mä olen alkanut inhoamaan alkoholin juomista, koska joka kerta sama homma. Raittiina arki on täydellistä, humalassa ihan paskaa.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Oletko lihonut tai jättänyt laittautumatta suhteen edetessä? Mies selkeästi rakastaa sinua persoonana ja naisena, mutta humalassa uskaltaa vihjata, että ulkonäöllisesti et ole hänen tasoisensa.

Jos et aio jaksaa panostamaan ulkonäköösi, suosittelen noiden illanviettojen väliinjättämistä. Onhan se aika kova pala miehelle huomata miten sinun ystäväsi näyttää paremmalta...

Vierailija

Ottaisin tuollaisten puheiden jälkeen miehen todella kovaan puhutteluun, kysyisin miksi hän on tuollaisia asioita sanonut. Suhteen jatko ois erittäin kovalla koetuksella. Jos ei pyytäisi anteeksi ja olisi erittäin katuva, todennäköisesti suhde olisi siinä. Kultaiset ja huomaavaiset ihmiset eivät puhu noin puolisoilleen.

Vierailija

Lopettakaa dokaaminen?

Jos miehen lapsuuden perheessä on vanhemmilla ollut tapana puhua toisilleen noin, on tapa voinut ikävä kyllä siirtyä. Mutta kukin vastatkoon omista teoista ja sanoista.

Itse keskustelisin mieheni kanssa ja sanoisin suoraan mitä mieltä olen moisesta. Kyllä kokemistaan epäkohdista saa huomautella mutta ei olla tilannetajuton tai tökerö. Ja siis, vittuilultahan toi ylläoleva kuulosti eikä rakentavalta. Vittuilulla haetaan vaan provosoituneita reaktioita. Onko tarvetta moiseen?

Tunnen kyllä naisia jotka illanistujaisissa säksättää miehilleen samalla tavalla. Kamalaa kuultavaa ja kuka julkisesti haluaa nöyryyttää kumppaniaan kavereitten edessä. En ymmärrä en.

Vierailija

Pidä huoli että liikut paljon ettei se perse oikeasti ala leviämään.

Vähintään tunti päivässä reipasta kävelyä ei mitään löntystelyä.

Vierailija

Mun mies oli samanlainen, ja olin itsekin aika kauhea kännissä. Päätettiin lopettaa alkoholin juominen kokonaan sillä parin lasillisen jälkeen meistä tuli ihan idiootteja. 420

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko lihonut tai jättänyt laittautumatta suhteen edetessä? Mies selkeästi rakastaa sinua persoonana ja naisena, mutta humalassa uskaltaa vihjata, että ulkonäöllisesti et ole hänen tasoisensa.

Jos et aio jaksaa panostamaan ulkonäköösi, suosittelen noiden illanviettojen väliinjättämistä. Onhan se aika kova pala miehelle huomata miten sinun ystäväsi näyttää paremmalta...

Alapeukkujen perusteella miehen tulisi tyytyä mihin tahansa lihoneeseen ja rupsahtaneeseen naiseen?

Vierailija

1:lle - Ollaan seurusteltu noin puolitoista vuotta ja ihan samoissa mitoissa olen kun suhteen alussakin - 168 cm ja 53 kg. Liikuntaa tulee harrastatettua myös se samat 3-5 kertaa viikossa.  Mikään prinsessa en ole, mutta tiedän että vientiä olisi. Illanistujaisiin laittauduin tosin melko "tavallisesti" - kevyt meikki ja siistit vaatteet. Totta oli, että ystäväni oli huolitellumpi, mutta onko oikeasti jotain hyötyä sanoa se ääneen? Oli paikalla komeita miehiäkin, mutta en nähnyt syytä mainita siitä erikseen miehelleni.

5:lle - Tuota alkoholin käytön lopettamista olen miettinyt jo pitkään, sillä dokaamisen seuraukset on niin kurjat. Aina iloisiksi tarkoitettujen juhlien jälkeen mulla ontodella surullinen olo kaikista miehen möläytyksistä ja nälvimisistä. En pysty ymmärtämään, kuinka viina muuttaa ihmistä niin paljon.

-ap

Vierailija

Ap, mikset tietojen 9 perusteella vain hyväksy sitä, että et vain vastaa täysin miehesi kauneusihannetta?

Ps. kaikilla naisilla on vientiä aina, myös rumimmilla. Ei ole indikaattori kauneudesta tai haluttavuudesta.

Vierailija

Alkoholin käytöllä ei ole juuri mitään positiivisia puolia, mutta silti sitä hehkutetaan joka paikassa. Alkoholi tappaa työikäisiä ihmisiä kuin syöpä ja kukaan ei halua tehdä asialle mitään. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap, mikset tietojen 9 perusteella vain hyväksy sitä, että et vain vastaa täysin miehesi kauneusihannetta?

Ps. kaikilla naisilla on vientiä aina, myös rumimmilla. Ei ole indikaattori kauneudesta tai haluttavuudesta.

Täysin eri asia mieheltä puhua huolistaan selvänä ja rakentavasti. Kuka helvetti kuvittelee että tuollainen möläyttely kännissä on suotavaa? Jos minä olen mieheni miehestä lihava/muuttunut huonompaan suuntaan suhteen aikana, odotan että hän ottaa asian esille kun olemme kahdestaan. On ihan eri asia sanoa ''Olen huolissani siitä että olet saanut lisäkiloja suhteen aikana'' ja ''Kyllä toi Pirkko-Liisa on niin paljon seksympi kun sä oot senkin leväperse''

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Täysin eri asia mieheltä puhua huolistaan selvänä ja rakentavasti. Kuka helvetti kuvittelee että tuollainen möläyttely kännissä on suotavaa? Jos minä olen mieheni miehestä lihava/muuttunut huonompaan suuntaan suhteen aikana, odotan että hän ottaa asian esille kun olemme kahdestaan. On ihan eri asia sanoa ''Olen huolissani siitä että olet saanut lisäkiloja suhteen aikana'' ja ''Kyllä toi Pirkko-Liisa on niin paljon seksympi kun sä oot senkin leväperse''

Kaikkien miesten parhain puoli ei ole verbaalinen lahjakkuus tai tahdikkuus, etenkään humalassa. Miehen hyvä tarkoitus vähän vesittyy kun ei kykene tarkemmin artikuloimaan selvänä kehitysehdotuksia ap:lle.

Vierailija

Kuten sanoin, selvänä mies on oikein kultainen ja ihana. Monesti tällöin kehuu ulkonäköänikin ja sanoo kauniiksi. Siksi nuo kännissä möläytetyt asiat tuntuukin niin ristiriitaisilta ja pelottavilta, kun ei itsekään tiedä mitä uskoa. Toisaalta humalassahan estot poistuu ja "totuuksia" lauotaan helpommin, mutta en ymmärrä miksi näkisi vaivan selvänä valehdella.

Jos en häntä miellytä, eihän häntä tässä suhteessa mikään pidättele. Sama tietenkin myös toisinpäin ja viimeaikoina olenkin miettinyt, kauanko jaksan kuunnella noita känniläisen paskaryöppyjä.

-ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat