Oletko koskaan tunnistanut itsestäsi puhuttavan palstalla?

Vierailija

Mitä sinusta on kerrottu, kuka kertoi ja oliko totta vai värikynää käytetty?

Kommentit (11)

Vierailija

En, mutta kaverin tunnistin täältä, kertoi yksityiskohtia myöten sairastumisestaan ja vikisi lapselliseen tyyliinsä. Ihmettelen että mitä hän täällä hengailee, nippanappa täysikäinen, lapseton nainen. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En, mutta kaverin tunnistin täältä, kertoi yksityiskohtia myöten sairastumisestaan ja vikisi lapselliseen tyyliinsä. Ihmettelen että mitä hän täällä hengailee, nippanappa täysikäinen, lapseton nainen. :D

Luulit vaan tunnistavasi. Mitäs muuten itse hengailet täällä kuvitelmiesi kanssa? Voi eicä! 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Luulit vaan tunnistavasi. Mitäs muuten itse hengailet täällä kuvitelmiesi kanssa? Voi eicä! 

Ei, vaan tunnistin. Katsos kun olin just jutellut hänen kanssaan ja tänne oli vuodatettu mm. tarkat labra-arvot, jotka olivat tismalleen samat kuin kaverillani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan tunnistin. Katsos kun olin just jutellut hänen kanssaan ja tänne oli vuodatettu mm. tarkat labra-arvot, jotka olivat tismalleen samat kuin kaverillani.

Niin varmaan.

Muistahan sitten huomenna aamulla herätä röihin ettei tarvitse jäädä palstaa kyttäämään!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Täysi-ikäinen, ei täysikäinen. Ja edelleenkö joku kuvittelee av:n olevan vain keski-ikäisten äitien kohtaamispaikka? :D

Vierailija

yhdessä vaiheessa hiekkalaatikko tuttu, kertoi täällä mun juttuja ominaan.

Lähdettiin siis muksujen kanssa lounaalle ja päikkäreille. Lapset nukahti siirryin palstalle.. täällä oli useana päivänä mun tapahtumista avauksia. Ei mitään ihmeellisyyksiä, mutta se oli outoa. Palsta tapansa mukaan huuteli trollia ja haukkui pystyyn..

Sitten kerran pari syötin kunnon pajunköyttä vain tälle mimmille ja parin tunnin päästä komeilikin jo palstalla.. silloin oli harvinaisen ymmärtävää porukkaa.

Otin mä puheeksi tuon kanssa ja ensin kielsi, suuttuikin, että kehtaan sanoa, että hän juttelisi jollain paska palstalla..

Illalla siltä tuli anteeksipyyntö ja valittelut, kun mun elämä on jännempää ja mielenkiintoista, hän halusi edes sen siivun siitä.

Jatkuvia juoksuja lääkärissä ja putkituksissa yms. Kyllähän niistä kannattaa kateellinen olla!

Otin reippaasti etäisyyttä ja paskaa sitten tihkui seläntakana. Toivottavasti Taina olet saanut elämäsi ja pääsi jo kuntoon.

Vierailija

Entinen avopuoliso kirjoitteli tänne jonkun verran tarinoita sekä joitain viestejä suomalaisen arkielämän havaintoja, joissa minäkin välillä esiinnyin. Ihan siis neutraaleja juttuja, ei mitään JSSAP-matskua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat