Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näen tänään mieheni ensimmäistä kertaa sitten viime kesän

Vierailija
13.12.2015 |

Pakko hehkuttaa kaikkialla, aivan sama vaikka joku tunnistaa!

Tietty ollaan tietokoneen välityksellä "nähty", mutta ei se vaan tietenkään ole sama asia. Nyt saadaan olla yhdessä reilu kuukausi.

Pyörryn varmaan kohta! :D

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stupid.

Ap kuulostaa nuorelta F.Gumpilta

Vierailija
42/46 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ap:n mies on puoliksi suomalainen ja puoleksi Isis Espanjasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isis?

Vierailija
44/46 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin 20 yhdessäolovuoden jälkeen nyt etäsuhde työkuvioiden vuoksi. Toiselle tuli mahdollisuus näin nelikymppisenä työskentelyyn eri maissa ja se on nyt hyödynnetty. Lapset ovat asuneet sekä Suomessa että ulkomailla.

Mieheni olen nähnyt puolen vuoden aikana kerran ja seuraava kerta parin viikon päästä.

Tämä etäsuhde on avannut silmiä todella paljon ja toisen arvostus on lisääntynyt huomattavasti. Tuntuu että olen aivan silmittömän rakastunut mieheeni nyt ja ikävä on kova.

Meillä on paljon tulevaisuuden suunnitelmia mutta vielä ei päästä asettumaan samaan maahan.

Ihan suomalaisia olemme koko perhe.

Hassusti jotkut ajattelee, että nimenomaan miehet olisi heti panemassa muita kun oma nainen on kaukana. Yhtä hyvinhän se voisi olla nainen. Ja se paneminen ja pettäminen onnistuu ilman etäsuhdettakin jos niikseen on.

Vierailija
45/46 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on Fox?

Vierailija
46/46 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin 20 yhdessäolovuoden jälkeen nyt etäsuhde työkuvioiden vuoksi. Toiselle tuli mahdollisuus näin nelikymppisenä työskentelyyn eri maissa ja se on nyt hyödynnetty. Lapset ovat asuneet sekä Suomessa että ulkomailla.

Mieheni olen nähnyt puolen vuoden aikana kerran ja seuraava kerta parin viikon päästä.

Tämä etäsuhde on avannut silmiä todella paljon ja toisen arvostus on lisääntynyt huomattavasti. Tuntuu että olen aivan silmittömän rakastunut mieheeni nyt ja ikävä on kova.

Meillä on paljon tulevaisuuden suunnitelmia mutta vielä ei päästä asettumaan samaan maahan.

Ihan suomalaisia olemme koko perhe.

Hassusti jotkut ajattelee, että nimenomaan miehet olisi heti panemassa muita kun oma nainen on kaukana. Yhtä hyvinhän se voisi olla nainen. Ja se paneminen ja pettäminen onnistuu ilman etäsuhdettakin jos niikseen on.

No tottakai panee eikä se oma nainen niin kaukana tarvitse olla,riittää että on seinä välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan