Mielialaläkkeistä

Vierailija

Mistä olette saaneet avun? Ongelmanani on pakkoajatukset, ahdistuneisuus ja lievämasennus. Olen ylineuroottinen, pinna kireällä eikä mikään jaksa innostaa. Joskus käytin sitalopraamia mutta en oikein saanut siitä apua.

Kommentit (5)

Vierailija

Peratsin on hyvä, vanha lääke, joka on itselläni tehonnut pakkoajatuksiin ja ahdistukseen erinomaisesti. On halpakin (alle kympillä saa sata tabua, päiväannos minulla on 3kplx2mg).

Vierailija

Minuakin kiinnostaa tämä! Itse olen käynyt nyt purkamassa ajatuksiani ammattilaisen luona ja hän sanoi, että kohdallani olisi mahdollisesti hyvä kokeilla mielialalääkitystä, jotta ahdistukseen saisi helpotusta ja pystyisin käsittelemään lapsuuden traumoja. Puhe oli siis SSRI-lääkkeistä ja mainittiin että ensimmäisten viikkojen ajan ahdistus voi pahentua. Itselläni on ollut itsetuhoisia ajatuksia ja olen ajoittain miettinyt, että nappaan auton avaimet ja ajan autolla päin puuta tms.. joten pelottaa miten pahaksi ahdistus menee alkuvaiheessa. Onko kellään kokemusta tuosta ahdistuksen lisääntymisestä lääkitystä aloitellessa?

dg paniikkihäiriö

Essitalopram on auttanut mua, pystyn elämään päivät ahdistumatta täysin. Annostus 2x10mg ja on edullista, kk annos maksaa noin kympin luokkaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Essitalopram on auttanut mua, pystyn elämään päivät ahdistumatta täysin. Annostus 2x10mg ja on edullista, kk annos maksaa noin kympin luokkaa

Minuakin Escitalopram todella auttanut lievään masennukseen, otan vain yhden pillerin/pv. Aluksi oli muistaakseni sivuvaikutuksena pientä pahoinvoinin tunnetta joka lääkärin mukaan kuuluu asiaan, mutta se jäi nopeasti pois. Olen aikoinani käynyt mm. 3 vuotta psykoterapiassa joka tavallaan osaltaan auttoi mutta ei poistanut masennusherkkyyttäni. Mutta näin jälkeenpäin toivon, että olisin jo nuorena saanut käyttööni tämän lääkkeen. Nyt nimittäin olo on "normaali", ja koen voivani oikein hyvin. Joskus psykologiset ongelmat ovat kiinni pienestä kemiallisesta häikästä, johon tällainen lääke on tehokas apu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat