Näen tänään mieheni ensimmäistä kertaa sitten viime kesän
Pakko hehkuttaa kaikkialla, aivan sama vaikka joku tunnistaa!
Tietty ollaan tietokoneen välityksellä "nähty", mutta ei se vaan tietenkään ole sama asia. Nyt saadaan olla yhdessä reilu kuukausi.
Pyörryn varmaan kohta! :D
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle se koittaa vasta ensi viikolla!
Ja on kolme lasta.
Näin pitkää eroa ei ole ennen ollut, mutta sellaisia 1-3 kk useampiakin. Avioliittoa takana 15 vuotta ja yhdessäoloa yli 20 v. Vanhin lapsista 15-vuotias.
Onnea ap. Mä itken ilosta jo melkein nyt. Kippis!
Ihanaa! Turha edes sanoa että nauttikaa yhdessäolosta! ♡
AP
Samoin!
Eikö tuossa tilanteessa ole järkevintä vain erota?
Missä tapasitte? Kuinka vanhoja olitte?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuossa tilanteessa ole järkevintä vain erota?
Ei vaan meidän mielestä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Missä tapasitte? Kuinka vanhoja olitte?
Hän oli vaihto-oppilaana Suomessa 18-vuotiaana. Minä olin silloin 17.
AP
Jos samaan maahan muutto ei onnistukaan, niin paras varmaan sitten on erota. Teilläbon niin erilaiset elämät ja omat ympyrät.
Eli jos miehen muutyo ei onnistu Suomeen, niinei kannata jatkaa roikkumista. Onko mies oikeesti yksin ollessaan yhtä kiinni sussa ku sä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Jos samaan maahan muutto ei onnistukaan, niin paras varmaan sitten on erota. Teilläbon niin erilaiset elämät ja omat ympyrät.
Eli jos miehen muutyo ei onnistu Suomeen, niinei kannata jatkaa roikkumista. Onko mies oikeesti yksin ollessaan yhtä kiinni sussa ku sä siinä.
Mitä natiset??
Miks kaikesta pitää tehdä negatiivista.
Olen iloinen ap:n ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Tää viesti on kerrassaan niin kummallinen etten osaa sanoa muuta kun että löysennä pipoa ja oikein hyvää joulun odotusta sulle!
AP
Onko hän länsimainen? Vai oleksää Isis vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Onko hän länsimainen? Vai oleksää Isis vaimo?
Riippuu siitä miten määrittelee länsimaan. Wikipedian määritelmän mukaan ainakin näköjään on.
"Länsimaat on hieman epämääräinen kulttuurillisia, poliittisia ja maantieteellisiä seikkoja sisältävä käsite, jolla viitataan usein Yhdysvaltoihin, Kanadaan ja suureen osaan Euroopasta. Länsimaissa voidaan kulttuurillis-poliittisessa mielessä katsoa olevan mukana myös länsimaiden siirtokunnista itsenäistyneet maat, ainakin Australia ja Uusi-Seelanti."
AP
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa ap, Mitäs aiotte tehdä?
No mitäs luulet että puoli vuotta erossa ollut pariskunta tekee? :D
Ohjelmassa tietty myös joulun ja vuodenvaihteen juhlintaa sekä ystävien ja suvun tapaamista.
AP
Minä näen omani vasta jouluna :( Tosin erossa ollaan oltu vasta kuukausi
Ihanaa. :) mun poikaystäväni asuu Japanissa ja mä täällä Suomessa, nähdään vasta uutenavuotena seuraavaksi. :/
Mamupatjan arkea. Miehellä muita hoitaja 100% varmuudella.
Toivottavasti ap ymmärtää että mies ei todellakaan ole ollut jalat ristissä.
Bitches ne grazy. Ei ne toisessa maassa asuvat mamu-ukot ole teille uskollisia - trust me .
Ap on typerä tytön heitukka. Elämä opettaa vielä.
Ihanaa! Turha edes sanoa että nauttikaa yhdessäolosta! ♡
AP