Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Pakko hehkuttaa kaikkialla, aivan sama vaikka joku tunnistaa!

Tietty ollaan tietokoneen välityksellä "nähty", mutta ei se vaan tietenkään ole sama asia. Nyt saadaan olla yhdessä reilu kuukausi.

Pyörryn varmaan kohta! :D

• ylös 38
  • alas 5

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

:-DD Minä näen tänään miehen ekaa kertaa sitten perjantain ja mullaki on jo ikävä!

• ylös 20
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ootteko ikinä asuneet yhdessä?

Ollaan, yhdessä on oltu 7 vuotta ja siitä ajasta on asuttu saman katon alla 3 vuotta. Ensi kesänä näillä näkymin päästään taas samaan maahan asumaan - tällä kertaa toivottavasti ihan lopullisesti :)
AP

• ylös 35
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oho! Miten olet kestänyt erossaolon?

Parisuhdetta kun aikanaan alotettiin niin tiedettiin kyllä että joudutaan olemaan paljon erillään. Kyllä se arki menee aina tämmöstä pidempää yhdessäoloaikaa odotellessa. Ikävän kanssa oppii onneksi elämään. Tai ainakin sitä oppii sietämään paremmin :)
AP

• ylös 17
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
OnKo teillä lapsia?

Ei ole eikä tule ennen kuin onnistutaan asumaan samassa maassa vakituisesti :D
AP

• ylös 21
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi näin pitkä tauko näkemisessä?

Koska lentoliput meidän välille on todella kalliit. Ja välimatka on erittäin suuri, joten toisen luo kun reissaa, niin pitäisi pystyä olemaan heti pidempään. Eikä kummallakaan ole ollut syksyn aikana edes mahdollisuutta niin pitkään lomaan.
AP

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Oliko mies töissä muualla? Vaihdossa ei varmaan? Asuu muualla?

Oma mieheni onneksi pystyi muuttamaan luokseni Suomeen, olen onnekas. Varsinkin kun monella se ei onnistu. Eräs kaverikin opiskelee ulkomailla ja mies täällä pohjoismaissa ja nyt lähtee Aasiaan vaihtoon. Rankkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi näin pitkä tauko näkemisessä?

Mies ei luultavasti saanut pysyvää oleskelulupaa ja joutuu käymään mutkan kotimaassa

• ylös 15
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni onneksi pystyi muuttamaan luokseni Suomeen, olen onnekas. Varsinkin kun monella se ei onnistu. Eräs kaverikin opiskelee ulkomailla ja mies täällä pohjoismaissa ja nyt lähtee Aasiaan vaihtoon. Rankkaa.

Asuu muualla. Meillä olisi miehellä muutto Suomeen tulossa ensi kesänä kunhan asiat menee suunnitellusti.
AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi ulkomaalainen vai ulkosuomalainen?

Ulkomaalainen, kylläki osaksi ulkosuomalaista verta.
AP

Vierailija

Mulle se koittaa vasta ensi viikolla!

Ja on kolme lasta.

Näin pitkää eroa ei ole ennen ollut, mutta sellaisia 1-3 kk useampiakin. Avioliittoa takana 15 vuotta ja yhdessäoloa yli 20 v. Vanhin lapsista 15-vuotias.

Onnea ap. Mä itken ilosta jo melkein nyt. Kippis!

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Asuu muualla. Meillä olisi miehellä muutto Suomeen tulossa ensi kesänä kunhan asiat menee suunnitellusti.
AP

Tsemppiä! Mieheni on eurooppalainen, mutta silti jouduttiin pomppia virastosta toiseen. Mutta kyllä se järjestyi, työn saanti helpotti erittäin paljon. Muistakaa varautua ja selvittää, että missä pitää käydä ensin. Esimerkiksi poliisille piti mennä 3 kk tänne saapumisesta, mutta kaikki ajat täysin varattu.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat