Ihastuksen oudot ruokatavat

Vierailija

Tutustuin kaverin kautta kivaan muijaan ja ollaan nyt oleskelu porukassa ja kahdestaan. Kutsuin eilisessä kavereita istumaan iltaa. Mukana siis tää nainen. Kävi sitten niin, että muut alko mennä jo kotiin. Jäätiin kahdestaan joksi aikaa ja tää nainen sano, että hänki vois jo lähteä kotiin, kun on nälkä. No olin aikasemmin tehny itelleni spagettia, lihapullia ja kastiketta ja siitä oli jääny yli. Ehdotin, että voisi ottaa niitä, ennen kuun lähtee kotiin niin ei tartte alkaa kotona laittamaan ruokaa iltamyöhällä. Tää sopi ja nostin tähteet pöytään. En ehtiny edes ottaa ruokailuvälineitä esiin, kun tää naikkonen nappasi sorminensa lihapullan ja spagettia, dippas sen soossiin ja haukkas palasen. Sitten dippas uudestaan haukkaamanss pullan. Mä olin aika tyrmistynyt. Kaiken lisäksi tää muija otti vielä toisen lihapullaspagettisatsin samalla tavalla runsaaseen kastikkeeseen dipattuna. Sanoin, että olis ollu haarukoitaki ja lautanen. Sanoi säästävän mut tiskiltä.tän lihapullaepisodin jälkeen hyvästeltiin ja naikkonen lähti kotiin päin. Olen aika kuvottunut tuosta sormillasyönnistä ja viskasin lopun roskiin. Ei siis syönyt loppuun. Nyt en tiedä haluanko viedä ihastusta pitemmälle, kun en tiedä kestääkö katsoa tuollaisia ruokailutapoja. Vai ylireagoinko?

Kommentit (12)

Vierailija

Kuulostaa joltain opiskelija/nyyttäri/köyhäilymeiningiltä, kun pitää oikein tiskeissä säästää. Sanoisin, että normimeininkiä alle 25-vuotialta, mutta aikuiselta, työssäkäyvältä en oikein ymmärtäisi.

Vierailija

Ihan normaalia kotona (salaa katseilta), mutta kylässä vähän ronskia toimintaa. Itse en kehtaisi tehdä noin kenenkään nähden, vaikka kotona voisinkin tehdä noin. Mutta eipä toi ole mikään kunnon syy lopettaa tapailua. Jos se sua niin häiritsee, avaa toki suusi ja kerro asiasta.

Vierailija

Kuvottaako sinua siis potentiaalisen naisesi sormet? Vai suu, jota ehkä haluaisit pussailemaan?

Eihän tuo tietysti ihan tapojen mukaan mennyt, mutta ei toisaalta minusta hygienian kannalta ihan järisyttävän kamalaa ole myöskään. 

Vierailija

Minusta olisi ollut sinulta normaalia ensin kattaa pöytä ja vasta sitten nostaa siihen ruoka. Siinä järjestyksessähän ravintoloissakin menetellään. Ehkä nainen oletti, että astioita ei ole tulossakaan? Ja ehkä hänellä on jo niin kotoinen fiilis seurassasi, että sopii syödä yhteisestä kattilasta sormin.

Vierailija

Ei kuulosta kovin hyviltä pöytätavoilta. Mutta jos tuo on sellainen seikka joka on sinulle totaalinen turn off, niin enpä näe suhteellenne muutenkaan jatkoa.

P.S. muija-sanan käyttäminen on tosiaan sitten sellainen asia, joka tekee sinusta jossain määrin vastenmieleisen aika monen naisen silmissä. Ehkä haluat harkita sitä jatkossa.

Vierailija

Minä olen samanlainen tiskinsäästäjä, en mahda sille mitään. Vaikka meillä on astioita riittävästi ja tiskikone. Minulla tiskin säästäminen ilmenee siten, etten raaski ottaa puhdasta juomalasia, jos haluan nopeasti juoda jotain. Katson näkyykö pöydällä jotain vanhaa, joka ei ole ihan ällölikainen. Ei haittaa vaikka appelsiinimehua olisi kuivunut pohjalle, voin hyvin juoda siitä maitoa. Samaten jos haluan nopeasti haukata tähteitä, otan vain haarukan tai lusikan ja kauhon suoraan rasiasta. Leipälautasta käytän monta aamua peräkkäin, siinähän on pelkkiä muruja. 

Minusta on kyllä sopimatonta mennä tuolla tavalla sormin syömään vieraassa paikassa. Eri juttu jos olisitte olleet jo 10 vuotta naimisissa ja silloinkin vähintään haarukan käyttö olisi suotavaa.

Vierailija

Kyllä muakin ällöttäisi ruoan kaivelu (pesemättömillä?) käsillä ja haukatun lihapullan dippaaminen uudestaan, mutta toisaalta hyvä pointti, että ei sen potentiaalisen kumppanin sormien ja suun luulisi olevan niin ällöttäviä. En hylkäisi potentiaalista kumppania tuollaisen takia, mutta olisin kyllä varuillani tyypin hygieniakäsityksen suhteen, esim. pelottaisi että hänelle on ihan ok tehdä ruokaa täysin pesemättömin käsin.

Vierailija

Siinä mielessä et yliregoi, että tuollaista ei kenenkään tarvitse kodissaan sietää normaalioloissa. Tilanteessa voi kuitenkin olla jotakin poikkeuksellista ja tyttö (älä luojan tähden kutsu naisia ja tyttöjä naikkosiksi, se on loukkaava ilmaisu) on toiminut itselleen epätyypillisellä tavalla. Kun ja jos tapaatte vielä, ja jos tyttö ei edelleenkään noudata normaaleja pöytätapoja eikä ala noudattaa niitä jos niin toivot,  sinun kannattaa sen jälkeen ottaa kunnon mietintätuokio. 

Valitettavasti kristallipallossani näkyy seuraavana järkytyksenäsi se, että olette ravintolassa syömässä ja tyttö tunkee sormensa lautasellesi. Sori!

Vierailija

Siinä inhotti eniten se, että tämä nainen (musta muija on ihan ok ilmaus, enkä tarkottaa loukkaavana sitä) dippas kastiketta niin paljon, että se kastike valu sormia pitkin ja sitten dippas vielä uudestaan samaa lihapullan ja spagettia, mikä oli just käyny suussa ja kädessä dippiä. Ei jääny oottelemaan, että lämmitä ruuan eikä sitä haarukkaa. Olisin kuvitellu, että ruokatapoja olisi edes sen verran. Jos viitsii noin jo tehdä minun edessä, kun ei olla kauaa edes tunnettu niin minkälaisia tapoja huomaan, kun vielä pitempään ollaan tekemisissä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siinä inhotti eniten se, että tämä nainen (musta muija on ihan ok ilmaus, enkä tarkottaa loukkaavana sitä) dippas kastiketta niin paljon, että se kastike valu sormia pitkin ja sitten dippas vielä uudestaan samaa lihapullan ja spagettia, mikä oli just käyny suussa ja kädessä dippiä. Ei jääny oottelemaan, että lämmitä ruuan eikä sitä haarukkaa. Olisin kuvitellu, että ruokatapoja olisi edes sen verran. Jos viitsii noin jo tehdä minun edessä, kun ei olla kauaa edes tunnettu niin minkälaisia tapoja huomaan, kun vielä pitempään ollaan tekemisissä. Ap

Ja jatkat sitten vain muijittelua koska se on sinusta kiva sana. Muijastasikin oli varmaan ihan ok syödä sormin, eikä tarkoittanut tuolla mitään sinua loukkaavaa joten turha urputtaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat