Vierailija

Laitoin vettä punaiseen, keltaiseen ja vihreisiin sankkoihin, huomennna on valmiina erivärisiä jäälyhtyjä!

• ylös 85
  • alas 8

Sivut

Kommentit (43)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei se väri kyllä niistä sankoista liukene siihen veteen - paitsi jos sinulla on jotain todella epämääräisistä sekundamuoveista valmistettuja ämpäreitä(?)

• ylös 25
  • alas 32
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se väri kyllä niistä sankoista liukene siihen veteen - paitsi jos sinulla on jotain todella epämääräisistä sekundamuoveista valmistettuja ämpäreitä(?)

Totta kai väri tulee lyhtyyn ämpärin värin mukaan!

• ylös 73
  • alas 4
Vierailija

Hahaa, mietinkin otsikon nähtyäni, tuleeko enemmän sanomista itse asiasta vai sankosta! :D

• ylös 38
  • alas 1
Vierailija

Ihana idea! Mä kopsasin sen ja kävin ostamassa punaisen ja keltaisen jääpalamuotin! Vesilasikin on paljon hienompi kun seassa värillisiä jääkuutioita. Mut ei kai ne keltaiset kuutiot sit näytä jäädytetyltä... noh...

• ylös 62
  • alas 0
Vierailija

Ihana vinkki! Pitääkin pyytää miestä tuomaan kaupasta erivärisiä sankkoja. Meillä on yleensä tehty keltaiset lyhdyt keräämällä perheenjäsenten pissaa, mutta aika työlästä ja hidastahan se, kun perheessä on vain 4 henkilöä, ja pieninkin vielä vaipoissa.

Jakaa muutkin parhaat jouluvinkkinne! Jos tänä jouluna säästyisi joulustressiltä kokonaan.

• ylös 63
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Höpön löpö, et ole itse taatusti edes kokeillut?

• ylös 28
  • alas 4
Vierailija

Naapurin emäntä laittaa mukamas vesiväriä veteen että saa erivärisiä jäälyhtyjä, mutta minä keksinkin että laitan veden erivärisiin SANKKOIHIN, niin ei tarvitse  tähertää värien kanssa, kyllä naapurin emmän suu loksahtaa auki huomenna, eipä keksinyt ennen minua, hahhah, mutta minä olenkin fiksumpi. Minulla on vielä valkoisia, sinisiä ja lilanvärisiä sankkoja, huomenna laitan niihen vettä ja sitten ne pakkaseen!

• ylös 41
  • alas 1
Vierailija

Selkeää Niksi Pirkka -ainesta!

Kiitos hyvästä ideasta! Laitoin vettä kirjavaan sankoon ja toivon, että jossain vaiheessa tulee pakkanen. :)

• ylös 48
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihana idea! Mä kopsasin sen ja kävin ostamassa punaisen ja keltaisen jääpalamuotin! Vesilasikin on paljon hienompi kun seassa värillisiä jääkuutioita. Mut ei kai ne keltaiset kuutiot sit näytä jäädytetyltä... noh...

Älä keltaisia käytä! Lapsiakin kielletään syömästä keltaista lunta, toi on vähän sama juttu.

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Joulukinkun voi paistaa sukkahousuissa, ei tarvii ostaa kalliita kinkkupusseja. Koon M sukkikseen sujahtaa helposti myös se marketin suurin kinkku. Kaupanpäälle saa kinkkuun jännän aromin siihen pintaan.

• ylös 27
  • alas 0
Vierailija

Löytyykö mistään sellasia sateenkaari sankkoja? Tulis niin nätit lyhdyt. Vai luulisko naapurit sit meitä jotenkin poikkeeviks?

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Minä tein muumilyhtyjä muumisankoissa. :) vahingosta viisastuneena vaan muistin tänä vuonna ottaa sankon pois jäälyhdyn päältä. Pysyy kynttilässäkin tuli pidempään.

• ylös 23
  • alas 0
Vierailija

Mut oikeesti: missä on pakkasta niin, että sankkot jäätyvät?

Mä olen tehnyt värillisiä lyhtyjä niin, että olen pistänyt vesivärinapin sankkoon veden sekaan. Tulee kivoja. Harmi kun en ole aiemmintajunnut värisankkokikkaa.

Jos pakastaa sinniämpärin, minkä värinen lyhty tulee?

• ylös 16
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat