Tinderissä anonyymisti?

Vierailija

Olen käyttänyt suomi24 treffejä koska siellä voi olla anonyymisti ilman kuvaa. Ei ole kuitenkaan puolen vuoden aikana löytynyt muutamia outoja treffikumppaneita enempää seuraa. Mietin nyt tinderin lataamista, mutta en haluaisi laittaa sinne kuvaani sillä olen tarkka yksityisyydestäni. Voinko tehdä uuden nimettömän facebook-profiilin, ilman kuvaa, ja ladata tinderin? Tuleekohan naisena yhtään matcheja jos ei ole kuvaa?
Help!

Kommentit (7)

Vierailija

Tinderissä ollaan kuvan kanssa liikenteessä ja etsitään yleensä kevyttä suhdetta.

Mistä päin olet ja miten laajalta alueelta olet etsinyt miestä?

Vierailija

Kuvat ovat tinderin pointti. Jos ja kun sinulla on facebook, niin enemmän se rikkoo sinun yksityisyyttäsi kuin tinder... Normaaleissa nettideiteissäkin tutkimusten mukaan kuvan painoarvo on 92 % ja loput tulee muusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuvat ovat tinderin pointti. Jos ja kun sinulla on facebook, niin enemmän se rikkoo sinun yksityisyyttäsi kuin tinder... Normaaleissa nettideiteissäkin tutkimusten mukaan kuvan painoarvo on 92 % ja loput tulee muusta.

Haluaisin laittaa kuvan vasta sellaiselle, jonka kanssa olen puhunut jonkin verran. Facebookissa minulla on pari vuotta vanha kuva, enkä päivitä sinne mitään.
Ykköselle: olen Turusta, ja olen jutellut ihmisille Turun alueesta Porin tuntumille. Parille kauempana asuvalle myös, mutta yhteydenpito on kaatunut kuvan vaihtoon, kun komea ja urheilullinen onkin ollut kaljamahainen ja epämiellyttävän näköinen verskahousu. Yksi oli lupaava ennen tapaamista, mutta treffeillä huomasin ettei yhtään napannut muutamistakin syistä.
t. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä kuvassa rikkoo mielestäsi yksityisyyttäsi?

Minusta ei ole kuvaa laitettu nettiin kahteen vuoteen. En haluaisi naamaani suoraan jokaisen pällisteltäväksi.
t. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä kuvassa rikkoo mielestäsi yksityisyyttäsi?

Minusta ei ole kuvaa laitettu nettiin kahteen vuoteen. En haluaisi naamaani suoraan jokaisen pällisteltäväksi.
t. Ap

1) tinderi ei ole netti

2) kuljetko pussi päässä sitten ulkona?

3) tinder ei ole sopiva paikka olla kuvaton, eli suosittelen etsimään miestä sitten oikeasta elämästä

Vierailija

Voithan sä ottaa kuvan vaikka takaraivostasi tai pelkästä vartalosta ilman naamaa. Jos saat mätchejä ja olet valmis lähettämään kasvokuvan vain yhdelle niin varaudu siihen että häntä ei sitten ehkä kiinnostakkaan. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat