Kaveripariskunta ei mukamas ehdi vauvaanne katsomaan moneen kuukauteen, mitä ajattelet?
Kommentit (12)
Ne on vasta sitten kiinnostavia, kun oppivat liikkumaan.
Minulla on hieman samanlainen tilanne tällä hetkellä, vapaa-aikaa (jos on), niin on yleensä illalla 10 jälkeen ja aamusta aikaisin heti taas pää hiessä eteenpäin.
Mielelläni ystäviäni tapaisin ja heidän lastaan, mutta aikaa ei ole tarpeeksi.
eivätkä ole koskaan käyneet meillä. Meille syntyi lapsi eivätkä käyneet kylässä siltikään. me kävimme kerran heillä ja oli noloa kuunnella selittelyä kiireistä ja lupausta tulla käymään. meni yli puoli vuotta eikä heitä kuulunut. siten muutimme pois.
ja ainakin esittää jotakuinkin kiinnostavaa.
Vierailija:
ja ainakin esittää jotakuinkin kiinnostavaa.
siis KIINNOSTUNUTTA eikä kiinnostavaa
Taitaa vaan olla saamaton ja laiska pariskunta :(
ap
Siis jos ei ole heidän normaalia käytöstä tämmöinen.
Esim. minä teen vuorotyötä, ja menemisiä on aidosti vaikea järkätä. Olen työpäiväillat vähintään klo 21 asti duunissa. Kun olen vapaalla, pitää hoitaa tuhat ja yksi asiaa.
Mutta jos kavereillanne ei ole työkiireistä kyse, niin sitten minäkin ihmettelisin.
Ei ystävyyssuhdetta hoideta siten, että viis veisataan toisten elämän kohokohdista vain, " kun muiden vauvat ei satu kiinnostamaan" !!!!
Täysin käsittämätön asenne osalla teistä vastaajista. Vaikka hemmetti se toisen vauva jopa ihan inhottaisi, niin hyvä ystävä menee silti ihailemaan sitä asiaankuuluvasti ja elää toisten onnessa myötä.
voisiko syynä olla ihan joku vauvaan liittyvä juttu? Lapsettomuutta taustalla? Tiedän vaan omasta kokemuksestani, että ei ole aina niin helppoa nähdä pieniä vauvoja jos kärsii itse lapsettomuudesta. Tykkään paljon lapsista ja olen iloinen muiden puolesta, mutta joskus ei vaan " jaksa" . Mutta en ole kyllä ikinä vältellyt näkemästä montaa kuukautta, johan siinä kerkee vauva kasvamaan jo liian " isoksi" :)
t. tahattomasti lapseton
a) he haluaisivat toisen lapsen, mutta eivät jostain syystä onnistu sitä saamaan ja teidän vauvanne nostaisi vain surun pintaan
b) he ovat kokeneet oman lapsensa vauva-ajan liian raskaana eivätkä siksi halua muistutusta siitä
c) heillä on joku muu perhekriisi
Mikäli olette tarpeeksi läheisiä, kysy suoraan, haluaako hän nähdä lastanne tai onko hänellä jotain sydämellään.
t. väsynyt äiti, joka ei ole nähnyt ystävänsä vauvaa kahteen kuukauteen, koska omat lapset ovat koko ajan sairaana...
ap