Ihastun jokaiseen mieheen joka vähänkin huomioi minua

Seuraa 
Liittynyt12.12.2015

En jaksa edes selittää mutta olen jollain tapaa todella sairas mieleltäni. Sitten alan ihastuksen huumassani "vainota" näitä miehiä. Haluaisin vain rakkautta mutta tunteeni tuntuvat olevat 1000x intensiivisempiä kuin normaaleilla ihmisillä.

🍺🔪🔫🚬💔

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Mulla vähän samaa. No, en ala "vainota", tyydyn vaan haaveilemaan. Olen aina ollut se jonka ohi katsotaan, jolle ei puhuta, ja jota koulussa kiusattiin, opin ettei kukaan voi kohdella minua niin kuin ihmistä, että en ole ihminen. Nyt jos joku mies vaikka ystävällisesti juttelee kanssani, jotenkin "leimaannun" häneen, mietin että tässä täytyy olla jotain, koska hän puhuu minulle, jolle ei koskaan puhuta, jota kukaan ei koskaan huomaa. Alan kehittää jotain kiintymystä häneen. Säälittävää, tiedän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän samaa. No, en ala "vainota", tyydyn vaan haaveilemaan. Olen aina ollut se jonka ohi katsotaan, jolle ei puhuta, ja jota koulussa kiusattiin, opin ettei kukaan voi kohdella minua niin kuin ihmistä, että en ole ihminen. Nyt jos joku mies vaikka ystävällisesti juttelee kanssani, jotenkin "leimaannun" häneen, mietin että tässä täytyy olla jotain, koska hän puhuu minulle, jolle ei koskaan puhuta, jota kukaan ei koskaan huomaa. Alan kehittää jotain kiintymystä häneen. Säälittävää, tiedän.

Surullista :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sama. Pidän miesten ystävällisyyttä minua kohtaan vieläkin niin omituisena, että reaktioni on sekoitus ylläolevaa sekä hämmennystä, että mikä miehessä on vialla kun puhuu minulle sellaisella tavalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Surullista :(

Sitäkin, kyllä. Toisaalta näen siinä yhden hyvän puolen: osaan siis kiintyä ihmisiin. Koska joskus olen ajatellut että olen niin pilalla etten osaa. t. 2

Vierailija

Sama!

Mulla tähän liittyi myös nuorena melko holtiton käytös, sellainen että lähdin helposti kenen tahansa mukaan vaikka baarista koska kuvittelin että se oikeesti tykkää musta ja että meillä voi olla yhteinen tulevaisuus jne. Siis ihan random vasta tavattu kundi, joka vähän jututti ja sai mut uskomaan että olen kaunis ja hyvää seuraa jne niin uskoin heti.

Huono itsetunto, isä tai oikeestaan molemmat vanhemmat jätti oman onneni nojaan 12-vuotiaana, ketään ei kiinnostanut missä meen ja kenen kanssa. Ja sit kun 16-vuotiaana eksyy baariin ja siellä onkin paljon porukkaa joiden mielestä oon mielenkiintoinen ja mun kanssa voi viettää aikaa.. Helposti sitä vietiin silloin.

Sittemmin olen kasvattanut itsetunnon.

Vierailija

Mulla vähän samaa. Sillä erotuksella että olen aina saanut miehiltä huomiota. Mulla on melkein aina joku kehen olen ihastunut. Varattu tai vapaa. En tee mitään aloitetta, hymyilen vain ja olen mukava oma itseni :)

Vierailija

Mun yksi kaveri on tämmönen. Pienessä kylässä kasvettiin ja koskaan ei pojat oikein kummemmin huomioinu. Lukiossa molemmat löydettiin poikaystävät itsellemme. Tämä kaveri sitten muutti muualle opiskelemaan ja huomasikin että maailmassa on paljon miehiä jotka voivat kiinnostua hänestä. Opiskelijabileissä jatkuvasti nuohosi muiden misten kanssa.

Eipä mennyt kauaa kun jätti poikaystävänsä. Tämä kaverini on ollut aina vähän sellainen ettö jos joku poika on hänelle puhunut niin ihan heti hän on ollut ihan varma että poika on ihastunut. Kaikki aina katselivat häntä "silleen" yms. Vähän ehkö surullista,..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama!

Mulla tähän liittyi myös nuorena melko holtiton käytös, sellainen että lähdin helposti kenen tahansa mukaan vaikka baarista koska kuvittelin että se oikeesti tykkää musta ja että meillä voi olla yhteinen tulevaisuus jne. Siis ihan random vasta tavattu kundi, joka vähän jututti ja sai mut uskomaan että olen kaunis ja hyvää seuraa jne niin uskoin heti.

Huono itsetunto, isä tai oikeestaan molemmat vanhemmat jätti oman onneni nojaan 12-vuotiaana, ketään ei kiinnostanut missä meen ja kenen kanssa. Ja sit kun 16-vuotiaana eksyy baariin ja siellä onkin paljon porukkaa joiden mielestä oon mielenkiintoinen ja mun kanssa voi viettää aikaa.. Helposti sitä vietiin silloin.

Sittemmin olen kasvattanut itsetunnon.

Minulla samaa taustaa, mutta ei itsetunto ole tähän vaikuttanut. Huomio kelpaa aina ihan täysillä ja ihastun helposti, mutta koskaan ei yksikään mies ole saanut aikaan turvallisuudentunnetta tai muutakaan syvällisempää tunnetta.

Vierailija

Mullakin sama juttu. Viimeksi olen kehittänyt ihastumisentunnetta samassa bussissa kulkevaan työtuttuun, joka moikkailee joka aamu (viereen ei kyllä tule), vaikka hänellä ei varsinaisesti olisi aihetta huomioida minua asemistamme johtuen...

Vierailija

Mulla ei isä koskaan antanut huomiota, niin nykyään joka viikonloppu baarissa menen hakemaan miehiltä huomiota ja yleensä päädyn sänkyyn heidän kanssaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla ei isä koskaan antanut huomiota, niin nykyään joka viikonloppu baarissa menen hakemaan miehiltä huomiota ja yleensä päädyn sänkyyn heidän kanssaan.

Tuttua tavallaan. Onko sinullakin niin, että se hetkeksi saatu huomio tuntuu siinä hetkellä maailman ihanimmalta, mutta se tunne kestää vain hetken? Lopulta on aina yhtä tyhjä olo mitä aiemminkin, kun koskaan ei saa niiltä miehiltä sitä lopullista hyväksyntää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat