Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän kotona olemisesta - mistä löytäisin introverttimiehen?

Vierailija
12.12.2015 |

En käy missään keikoilla, museoissa tai taidenäyttelyissä. Baarissa käyn todella harvoin. Yökerhoissa en käy ollenkaan, enkä edes usko löytäväni sellaisista minulle sopivaa seuraa. Käytän vain vähän meikkiä ja meikkityylini on luonnollinen. Pukeudun aika tavanomaisiin, klassisiin tai trendikkäisiin vaatteisiin.

Harrastukseni on sellainen, ettei siinä tapaa kuin pari perheellistä, varattua miestä ja heidän vaimonsa ja lapsensa. Viihdyn kotona. Viikonloppuisin käyn esim. vanhempieni luona. Kavereitani näen yleensä omassa kodissani, heidän luonaan tai kahvilassa. Muutamat naisystäväni ovat kiireisiä, koska opiskelevat ja tekevät iltatöitä. Hekin viettävät paljon vapaa-aikaansa mieluiten kotonaan perheensä, kämppiksensä tai seurustelukumppaninsa kanssa.

Haluaisin löytää miehen/poikaystävän. Harmi vain, ettei tällainen nuori kotona viihtyvä, ujo ja naisvaltaisella alalla työskentelevä nainen kovin helposti löydä mukavaa ja kilttiä introverttimiestä. Mistä ihmeestä niitä miesehdokkaita voisi löytää? En halua esittää muuta kuin olen, ja haluan miehen pitävän samantyyppisistä asioista kuin minä. Eli ruoanlaitosta, leffojen katselusta kotona, kävelyllä käymisestä koiran kanssa jne.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirasi pelottaa introverttimiehet pois, kun ovat kissaihmisiä.

Vierailija
22/26 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista vain, että miehen introverttiys ei välttämättä tarkoita sitä, että mies haluaisi olla pelkästään kotona. Kyllä introverttiäkin voi kiinnostaa kovasti esimerkiksi matkustaminen jne.

Hyvä huomio. Oikeastaan minä lähtisin mielelläni itsekin välillä jonnekin matkalle tai vaikka keikoille tms. jos vain olisi sellaisista asioista kiinnostunutta seuraa täällä kotona. Yksin en halua mennä. Eli se ei olisi ongelma, jos mies on kiinnostunut muustakin kuin kotona oleskelusta. :)

Ehkä pitäisi uskaltautua sinne nettiin? Mitä sivustoja suosittelette?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene Teknillisen yliopiston pihaan ja tee itsellesi kyltti: "Tämä vapaa nainen etsii introverttimiestä". Muuta ei tarvitse. Jos et asu lähellä noita paikkoja, amk:n tekniikan osasto käy myös. Olisin tyrkyttänyt sinulle poikaani, mutta valitettavasti tuo koira ei käy, kun on koirille allerginen. Hän ei juuri harrasta muuta kuin musiikkia omaksi ilokseen ja lenkkeilyä omaksi ilokseen. Ruokaa osaa laittaa. 

Tämä oli hyvä neuvo. Joka tapauksessa etsi netistä luonnontieteisiin ja/tai tekniikkaan suuntautuneista miehistä. Siellä on jopa ylitarjontaa. Omani löytyi nettideittisivustolta ja myöhemmin totesimme, että emme ikinä olisi tavanneet muuten.

Vierailija
24/26 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitää olla introvertti? Itse olen introvertti, mieheni kallistuu enemmän ekstrovertin puolelle. Täydennämme toisiamme ja saan sopivasti ihan omaa rauhaa kotona kun mies on edes välillä menossa :D eiköhän suurin osa ihmisistä kuitenkin viihdy tarpeeksi kotona varsinkin kun nuoruus on ohitettu... eli tuskin sinä yksin sinne jäisit vaikka mies ei olisi introvertti.

Vierailija
25/26 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista vain, että miehen introverttiys ei välttämättä tarkoita sitä, että mies haluaisi olla pelkästään kotona. Kyllä introverttiäkin voi kiinnostaa kovasti esimerkiksi matkustaminen jne.

Hyvä huomio. Oikeastaan minä lähtisin mielelläni itsekin välillä jonnekin matkalle tai vaikka keikoille tms. jos vain olisi sellaisista asioista kiinnostunutta seuraa täällä kotona. Yksin en halua mennä. Eli se ei olisi ongelma, jos mies on kiinnostunut muustakin kuin kotona oleskelusta. :)

Ehkä pitäisi uskaltautua sinne nettiin? Mitä sivustoja suosittelette?

Ap

Olen kuullut hyvää match.comista. Kaksi kaveria löytänyt sieltä hyvän miehen. Se on maksullinen sivusto, mikä ehkä karsii pelleilijät pois. Tarkemmin en osaa kertoa, kun en ole koskaan käynyt.

Ja noin kolmekymppisiä ollaan.

Vierailija
26/26 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitää olla introvertti? Itse olen introvertti, mieheni kallistuu enemmän ekstrovertin puolelle. Täydennämme toisiamme ja saan sopivasti ihan omaa rauhaa kotona kun mies on edes välillä menossa :D eiköhän suurin osa ihmisistä kuitenkin viihdy tarpeeksi kotona varsinkin kun nuoruus on ohitettu... eli tuskin sinä yksin sinne jäisit vaikka mies ei olisi introvertti.

En jaksaisi kuunnella miestä, joka haluaisi jutella jatkuvasti jotain. Minusta olisi hieman kiusallista, jos hän esimerkiksi juttelisi lähes päivittäin avoimesti bussissa ja ruokakaupassa kenelle tahansa. Jatkuva small talk ei sovi minulle. Luulen, että ekstrovertit miehet ovat useammin niitä, jotka haluavat äksöniä tai isomman joukon ihmisiä ympärilleen. Minun luonteeni on sellainen, että panostan mieluummin muutamaan läheiseen ihmissuhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän