Mitä itsemurhan tehneelle tapahtuu?

Vierailija

Jos ajatellaan uskontoa.... Tai muuten vain... Kukaan ei tietenkään tiedä oikeaa vastausta mutta kysynpä vain.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Näin ateistina ajattelen, että elämä vain loppuu -- tajunnanvirta katkeaa, niin fyysiset kuin henkisetkin toiminnot ovat totaalisesti ohi. 

Ihan sama, miten henkensä on menettänyt. 

Vierailija

Minä taas ajattelen niin, että henki tai sielu jatkaa elämäänsä aivan kuin muidenkin kuolinsyiden koittaessa. Ruumis maatuu.
Siihen en osaa sanoa mitään, mitä muuta seuraa tai tapahtuu. Jos meillä on ikuinen ja kuolematon osa, niin mikä sen tarkoitus on on asia, jota en osaa sanoa. En siis usko varsinaiseen sielun kehittymiseen, vaikka en sitä ole poissulkenut.

Vierailija

Luulen että kuoltuaan ihmisen tietoisuus siirtyy johonkin toiseen ulottuvuuteen, jossa se voi vapaasti liikkua paikan lisäksi myös ajassa.

Vierailija

Joutuu tulemaan takaisin kehoon niin monta kertaa, että ymmärtää katsoa kortit loppuun asti ja täyttää tehtävänsä maan päällä. Luulen kuuluvani näihin tapauksiin.
Kaipasin nuorena pois tästä maailmasta. Oli vaikeaa ja näin ettei minulla ole tulevaisuutta. Jos olisin aikeeni toteuttanut en olisi (tälläkään kierroksella) oppinut sitä mitä nyt olen, eli että kestän paljon enemmän kuin luulin, että maailma on paljon ihmeellisempi kuin luulin, ja että Jumala on todellinen ja enkelit myös.
Eli jos itsensä tappaa, se on kuin jäisi luokalle. Ei kun uusiksi vaan. Karmea ajatus, jos ei halua mennyttä toistaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luulen että kuoltuaan ihmisen tietoisuus siirtyy johonkin toiseen ulottuvuuteen, jossa se voi vapaasti liikkua paikan lisäksi myös ajassa.

Lähde?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Häh? Mikä lähde? Eihän itsekunkin omille olettamuksille ja uskomuksille ole mitää lähteitä :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Olen nähnyt itsarin tehneen hengen kun se oli sisarensa ympärillä kietoutuneena.
Varmaan oli ikävä takaisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jatkaisin tätä omaa tekstiäni vielä niin että tuossa toisessa ulottuvuudessa voimme esimerkiksi palata lapsuuteemme, tai vieläkin kauemmas. Voimme aistia jo aiemmin kuolleita henkilöitä joiden kanssa olemme eläessämme olleet tekemisissä. Voimme liikkua maailmassa, paikassa ja ajassa. Voimme luultavasti myös syntyä uudelleen ihmisruumiiseen tai miksei eläimeenkin, eli siinä mielessä uskon "jälleensyntymään".

Vierailija

Jeesus on jokaisen ainoa toivo ikuista elämää ajatellen. Tarvitsemme Puolustajan, kun kuoleman jälkeen joudumme tuomiolle. Olen kyllä lukenut joitain kertomuksia, joissa itsemurhaa harkitsevaa on Jumala varoittanut, että hän ei pääse taivaaseen, jos tekee itsemurhan, eli kenenkään ei pidä leikitellä ajatuksella. Jumalalla on kaikille suunnitelma, ja Hänelle kuuluu oikeus päättää elämän alusta ja lopusta. Tietysti itsemurhan tekijä voi viime hetkellä huutaa Jeesuksen puoleen, ja kaikki on aina Jumalan kädessä. Nuo kaikki muut näyt, kuulemiset ja opit ovat eksyttäviltä hengiltä, ne kyllä vastustavat viimeiseen saakka sitä, että Jumalan hyvä tahto tapahtuisi jokaisen kohdalla.

Vierailija

Astraalitasolle hänkin menee, kunnes reipastuu sen verran, että voi syntyä jälleen maan päälle ja sovittaa sen karmansa, jonka sovituksen jätti kesken.

Vierailija

Jos itsemurha onnistuu, niin silloin tekijä onnistuu. Monet heistä, jotka tekevät isemurhan, eivät edes halua niinkään kuolla kuin vaan huomiota. Naiset tekevät isesmurhia miehiin nähden enemmän, mutta miehiä kuolee itsemurissa monikertainen määrä naisiin verrattuna.
Eli itsemurhan tehneet miehet pääosin kuolevat ja naiset taas pääsevät ehkä hoitoon.
Olen itse tehnyt itsemurhan kolme tai neljä kertaa, ensimmäisellä kerralla meinasin kuolla mutta jouduin hoitoon.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat