Kerro naapuristasi jotain muutamalla sanalla!

Vierailija

Kuvaile häntä..

Kommentit (9)

Vierailija

Boheemi muusikko, alkoholi ja kanabis maistuu, soittaa välillä yöaikaankin musiikkia kovalla äänellä. Onneksi ei kuitenkaan ole seinänaapuri, joten ei minua henk.koht. juurikaan häiritse, mutta lähimmät naapurit ottavat kokoajan yhteyttä isännöitsijään ja jopa poliisiin kovan melun ja häiritsevän elämäntyylin takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Boheemi muusikko, alkoholi ja kanabis maistuu, soittaa välillä yöaikaankin musiikkia kovalla äänellä. Onneksi ei kuitenkaan ole seinänaapuri, joten ei minua henk.koht. juurikaan häiritse, mutta lähimmät naapurit ottavat kokoajan yhteyttä isännöitsijään ja jopa poliisiin kovan melun ja häiritsevän elämäntyylin takia.

Kerro missäpäin.. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kerro missäpäin.. 

Treella.

Vierailija

En oikein tiedä kenestäkään mitään. Yhden joskus tunsin, mutta lakkasi välillä tervehtimästäkin, jopa perheen koira jää tuijottamaan minua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat