En jaksa enää :(
Mun äitini kuoli syöpään ja mulla ei ole yhtään kavereita.. täytin vast 14 ja koulussakin menee huonosti. olen kerännyt monia lääkkeitä ja aattelin ottaa ne illalla alkoholin kanss. Mietin vaa että mitä kirjotan kirjeeseen isälle ja veljelle mul tulee pahamieli kun ajattelen niitä. olen tänää yksin kotona nii kukaa ei olis estelemässä, mua vaa pelottaa se et jos mun isä ei enää jaksa mun takii :( eikä ollu muuta paikkaa mihi voin tulla puhuun
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ootko ap vielä täällä? Lupaathan, että et tee mitään itsellesi?
olen kyllä täällä vielä :) kiitos teidän viesteistä! kiva että on noin ihania ihmisiä olemassa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ap vielä täällä? Lupaathan, että et tee mitään itsellesi?
olen kyllä täällä vielä :) kiitos teidän viesteistä! kiva että on noin ihania ihmisiä olemassa :)
Hyvä! On ollut mukava auttaa sinua:)
Yksi askel kerrallaan asiat menevät taas vähän paremmaksi kuin ne nyt ovat. Nyt on joululomakin tulossa ja kouluissa enää ehkä kokeita, niin isäsi tai sinä voisitte soittaa rehtorille ja selittää koko tilanteenne ja kouluasian. Voisitte pohtia yhdessä, jos ottaisit vaikka ensi viikon lomaa vaikeuksiesi takia. Rehtori auttaa mielellään tuollaisissa asioissa.
Mistähän päin mahdat olla? Voisit ottaa myös yhteyttä seurakuntaan. Heillä on erityisnuorisotyöntekijöitä ja sellaisen kanssa voisit käydä juttelemassa.
Uskon, että yksinäisiä nuoria on paljon. Aikuisen lisäksi kaipaisit sitä kaveria, jonka kanssa voisit olla tavallinen nuori. Sovitella hassuja hattuja, ostella meikkejä koruja, jutella hupsuja asioita.
Ja aikuiselta taas sitä, että kuuntelee sua ja auttaa sua kasvamaan.
Isälläsi on vaikeaa, varmasti myös veljelläsi.
Lupaathan hakea apua? Munkin tekisi mieli tarjoutua auttamaan, mutta kolmen pojan äidiltä tämä on vähän vaikeaa.
Juu isä lupas maanantaina soittaa koululle tästä tilanteesta ja kiitos tosiaan teille :) saitte mut ajattelemaan vähän järkevämmin ja enköhä joulun jälkeen saa jotain jutteluapua :) hyvää joulua teille ja kiitos vielä.
Vierailija kirjoitti:
Juu isä lupas maanantaina soittaa koululle tästä tilanteesta ja kiitos tosiaan teille :) saitte mut ajattelemaan vähän järkevämmin ja enköhä joulun jälkeen saa jotain jutteluapua :) hyvää joulua teille ja kiitos vielä.
Hyvää joulua ja parempaa mieltä! Kuulostat fiksulta tytöltä ja olen varma, että elämällä on vielä tarjottavana sinulle paljon hyvää <3
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, samoin sinne teille!
Jos sinäkin lähdet, sun veljellä ja isällä on vielä nykyistäkin raskaampaa. Se on heille elinikäinen taakka. Siksi ei kannata. 112:een voi myös soittaa itsetuhoajatuksista.