keskenmeno(ko)?

Vierailija

Oon rv9 menossa. Ihan alussa mun oireita oli arat rinnat ja röyhtäytti monta päivää. Sit parin vk jälkeen ei mitään. Mutta monta viikkoa kesti sellaista kipua alavatsassa. Ajattelin et se on vaan kohdun kasvamisesta. Kipu kesti muutaman sekunnin ajan useita kertoja päivässä. Kerran kun olin nousemassa autosta niin vihlasi oikeaa puolta alavatsasta oikein kunnolla. Oikealla puolella oli se "möykky" joka varhaisultrassa näkyi. Se kipu tuntui lähes aina siinä samassa kohdassa. Mulla on ollu tässä välissä pissatulehdus johon sain raskaana olevalle sopivan antibiootin 5pv. Ja olen aivastellutkin vähän yli viikon. Eilen aamulla kun aivastin sängyssä niin kävi todella kipeää oikealle puolen alavatsaa. Töihin lähdössä vähän pisteli siitä kohdasta hetken. Myöhemmin päivällä tuli vuotoa jonku verran. Kun istuin pöntölle niin sitä oiken valu pönttöön. Pieni hyytymiäkin tuli. Mut sitte se loppui. Illalla mulla oli alaselkä kipeä. Tänään aamulla kun raahauduin vessaan ja kun istuin pöntölle niin taas valui verta pönttöön. Enää edes yskiessä/aivastellessa ei satu oikealle puolen alavatsaa... oonko mä siis oikeassa että se on tullut ulos? :(

Kommentit (7)

Vierailija

Vähän siltä kuulostaisi, ei verinen vuoto ole koskaan normaalia ja varsinkaan hyytymät - näin sanoi kätilö minulle kun mulla meni kesken rv13.

Kuten ylhäällä oltiin kirjoitettu, soita neuvolaan. Jos siltä tuntuu niin soittaisin itse päivystykseen.

Vierailija

Nuo kivut ja nipistelyt yksinään voisivat olla ihan normaaleja, mutta hyytymäinen vuoto ja selkäkipu kuulostaa pahalta.

Soittaisin neuvolaan ja pyytäisin päästä ultraan tai hcg-mittaukseen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat