Noloimmat hetkesi jouluna

Vierailija

Itselläni ehdottomasti vuoden -12 joulu. Olin ensimmäistä kertaa joulun vietossa mieheni perheen luona. Jännityksen ja ruokailun yhteisseurauksena kaadoin ensin kinkun kastikkeet päälleni ja siitä valui myös anopin kalliille valkoiselle matolle. Illan kruunasi se, että mahani meni aivan ripulille ja juoksin vessaan viiden minuutin välein. Kaikenlisäksi vessa oli suoraan olohuoneen vieressä, jotta kaikki varmasti kuulivat toimitukseni :D

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Minulla ei ole jouluilta mitään noloa kerrottavaa. Olen aina osannut käyttäytyä, mutta luen mielellään teidän muiden juttuja täältä sivustalta!

Vierailija

Esikouluikäisenä pelkäsin pukkia, ja pissasin pukin sylissä aattona. Onneksi pukki sattui olemaan ukkini... Itse en muista tapausta, mutta olen kuullut äidiltä että näin kävi. Sattui vain tuon kerran (tai minulle vaan ei ole kerrottu muista...)

Vierailija

Meillä oli koko suku nolona, kun pukki ei tajunnut lähteä kotiinsa. 2h se istua pönötti nojatuolissa, eikä sitä lasten nähden voinut poiskaan häätää. Oisko ollut joku yksinäinen, joka sai vaan yhden pukkikeikan.

Vierailija

menin viime jouluna vanhempien luokse ja sinne tuli veli ja sisko perheineen ja joitakin sukulaisia. olin juonut aamulla tosi paljon pohjia ja iltapäivällä örvelsin ja sekoilin kaikkien edessä. muummuassa sanoin äitiäni huoraksi, huusin ja haastoin riitaa, hajotin kirjahyllyn, oksensin joulukuuseen ja puhuin kaikkea paskaa. illalla sammuin vessaan niin että ovi oli lukossa ja veli joutui murtamaan oven auki, koska ne luuli että minulle oli sattunut jotain. aamulla oli kyllä tosi kova krapula ja päänsärky.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mieheni esitti viime jouluna pukkia, jakkaralta noustessaan päästi vahingossa valtavan pierun. Olin niin nolona.

Miksi tuo sinulle oli noloa. Ei kai sinua kukaan joulumuoriksi luullut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
menin viime jouluna vanhempien luokse ja sinne tuli veli ja sisko perheineen ja joitakin sukulaisia. olin juonut aamulla tosi paljon pohjia ja iltapäivällä örvelsin ja sekoilin kaikkien edessä. muummuassa sanoin äitiäni huoraksi, huusin ja haastoin riitaa, hajotin kirjahyllyn, oksensin joulukuuseen ja puhuin kaikkea paskaa. illalla sammuin vessaan niin että ovi oli lukossa ja veli joutui murtamaan oven auki, koska ne luuli että minulle oli sattunut jotain. aamulla oli kyllä tosi kova krapula ja päänsärky.

Ooksää joku juoppo?

Vierailija

Kissani kaatoi rytinällä joulukuusen ja terkkarin siinä sivussa ja vielä pissasi sen kuusen päälle. Olin sitä ennen päässyt vielä kehumaan, että tosi hienosti on jättänyt kuusen rauhaan vaikka oli ensimmäinen joulunsa, vähän kävi vaan haistelemassa.

Oli hieman noloa näiden puheiden jälkeen kylpyhuoneessa putsailla pissaista joulukuusta ja koristeita, kun muut ulvoo naurusta vieressä... :D

Vierailija

Olin anoppilassa menossa joulusaunaan, kun kälyn esiteini-ikäiset lapset (poika ja tyttö) törmäsivät koputtamatta pukuhuoneeseen leikkiessään piilosta. Olin muuten alasti, mutta vaihtamassa kuukautissidettä alushousuista. Tilanne ei ehkä ollut kamalan nolo, mutta hieman "akward" kuitenkin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joka vanhoja muistaa, sitä tikulla silmään!

Muistatko miten tuo vanha sananlasku jatkuu? Tuohan oli siitä vasta puolikas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä oli koko suku nolona, kun pukki ei tajunnut lähteä kotiinsa. 2h se istua pönötti nojatuolissa, eikä sitä lasten nähden voinut poiskaan häätää. Oisko ollut joku yksinäinen, joka sai vaan yhden pukkikeikan.

:-)  Tuohan oli tosi sympaattista! Lapset muistavat varmaan pitkään sen joulun, kun Joulupukki asettui taloksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat