Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lohjalaiset huomio ! ( ja muutkin)

Vierailija
12.12.2015 |

Moi

Olen muuttamassa lohjalle ja paljon olen lukenut lohjalaisista ihmisistä. Itseäni huolettaa, miten siellä tutustuu uusiin ihmisiin näin ulkopaikkakuntalaisena? Olen sosiaallinen ja avoin persoona ja toivoisin tukea asiasta ?

Miten noin "yleensä" lohjalaisiin nuoriin tutustuu? Onko yhtä helppoa tai vaikeaa kuin muuallakin?

T. 20 vuotias mies

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rohkaisustanne :)

Vierailija
22/45 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, siellä voi tutustua meihin, avoin ja sosiaallinen niin kyllä pärjäät !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tahansa tutustuu ihmisiin jos itse näkee vähän vaivaa. Itse muutin alueelle missä ruotsi valtakielenä ja silti vähän ajan päästä oli jo ihan kivan kokoinen ystäväpiiri. En siis itse juurikaan puhunut ruotsia.

Vierailija
24/45 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa tutustut ihmisiin, tai sitten voit mennä mukaan johonkin harrastusporukkaan. Niitä löytyy paljon. Muuten Lohjalla on iltaisin aika hiljaista.

Oma kokemus on, että lohjalaiset ovat ihan mukavia, tavallisia ihmisiä. En ole törmännyt selän takana puhumiseen, ehkä siksi etten itse sellaista harrasta. Uskon, että oma asenne on tärkein. Uskon, että tulet pärjäämään ihan mukavasti. Tervetuloa vaan!

Tämä !

Vierailija
25/45 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä ihan samanlaista on kuin muuallakin Suomessa !!

Vierailija
26/45 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites siellä otetaan ulkopaikkakunnalta muuttava vastaan? ( nuorten keskuudesa) ???

Vierailija
27/45 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, että kuinka helposti sinne sopeutuu? Minkälaisia tukipalveluita sieltä löytyy nuorelle opiskelijalle? Olen ollut huolissani, että onko tuen saaminen millä tasolla ( saatan sillointällöin ahdistua helposti ) ??

Kiitos vastauksista !

Vierailija
28/45 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sut raiskataan siellä!

Vierailija
29/45 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne sopeutuu ! Oma aloitteisuus on tärkeä muistaa kyllä

Vierailija
30/45 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan muuta tänne! Pienet piirit, ihmiset puhuvat paljon selän takana. Vaikea tutustua ihmisiin.

Yritän itse saada töitä jostain muualta, haluan äkkiä pois!

Terv. 26 vuotta Lohjalla asunut

Miten vertaisit Lohjaa ja Porvoota (oikeasti siis) toisiinsa ilmapiiriltään? Etäisyys Helsingistä suht' sama.

Minä olen Porvooseen muuttanut Lohjalainen. Samanlaisia sisäsiittoloita, mutta on niissä kaupungeissa muitakin muualta tulleita. Harrastukset ja opiskelu ovat paras tapa tutustua uusiin ihmisiin.

Älä jännitä niin paljon, olet vaan oma kiva itsesi niin sopeudut hyvin joukkoon ja opiskelu on kaikista paras tapa saada uusia ystäviä, kun on samat intressit.

Vierailija
31/45 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää noista tukipalveluista ja ennenkaikkea SOPEUTUMISESTA YHTEISÖÖN ?

Vierailija
32/45 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lohjallahan sijaitsee myös suomen Ainoa Aromi-pesän tuotanto laitos. :) Lohja-järvi on kuitenkin uima kelpoinen, emme ole enää vuoteen vuotaneet sinne päästöjä.

Vierailija
33/45 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin tietää noista tukipalveluista ja ennenkaikkea SOPEUTUMISESTA YHTEISÖÖN ?

Olisiko kenelläkään tietoa tästä?

T. Vastauksista kiitollinen

Vierailija
34/45 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää että miten lohjalaiset nuoret suhtautuu ulkopaikkakuntakaiseen ? Saako kavereita ?

Monessa paikassa kun lukee vain huonoa :( ?

Vierailija
35/45 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
36/45 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään joka osaisi kertoa ja samalla auttaa minua? Miten sopeutua lohjalle?

Vierailija
37/45 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne sopeudu, asuin 7 vuotta ja naureskelin edelleen lohjalaisille. Sisäsiittoinen kylä. Ja hirveä murre...

Ja en muuten ollu ikinä nähny rokkareita ennen sinne muuttoa!

Todella paljon huumeita, baareissa pokeiltakin pystyi ostamaan. Ja rumakin kaupunki lisäksi.

Virkkala oli ihan ok alue, paljon deekuja tosin.

Vierailija
38/45 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
39/45 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Virkkalassa yläasteen ulkopaikkakuntalaisena.Elämäni kamalimmat 3 vuotta,huh huh.Nämä tollot kuvittelee,että Lohja on maailman napa,todella.Oli sitten mistä vain muualta,niin oli väärästä paikasta oli.

Jos olisin sinä,niin kulkisin Helsingistä tai Espoosta.Neljä vuotta on pitkä aika asua tollasessa junttilassa nimittäin...

Vierailija
40/45 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän