Mitä ostatte lapsellenne jolla on jo kaikkea?

Vierailija

On älypuhelin, tabletti, xbox,wii, lautapelejä 30kpl, kirjoja 30-40kpl, autorata, 10kpl kauko-ohjattavia autoja, työkalupöytä, auton parkkitalo, on zoomer, furby, yms. aivan kaikkea löytyy. Mitä siis ostaa ekaluokkalaiselle pojalle?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

- kattolamppuun väriä kaukosäätimellä vaihtava lamppu tai diskolamppu, saa kavereitten kanssa diskoilla

- vesiputouskaiuttimet, jos lapsi tykkää kuunnella musiikkia

- lehtitilaus, kuten aku ankka

- elokuvaliput

- lahjakortti makuuniin tms. Tuon ikäiselle on uutta ja mukavaa saada päättää itse asioistaan pienissä asioissa, ja ainakin oman poikani mielestä on hurjan hauskaa mennä ihan itse ostoksille. Siinä oma makukin  samalla kehittyy kun saa rauhassa miettiä mitä haluaa. 

Vierailija

Mä ostin aikoinaan ekaluokkalaiselle tytölleni tietokoneen ja siihen kuvankäsittelyohjelman. Siitä se sitten lähti. Myöhemmin ostin kameran, videokameran, piirtopöydän, laadukkaamman kuvankäsittelyohjelman, tietokoneeseen liitettävän syntetisaattorin, ohjelmointiin sopivan sovelluskehittimen yms. Nyt tytär on jo aikuinen ja teki harrastuksestaan itselleen ammatin. 

Vierailija

Teineille on jo vaikea ostaa lahjoja. Joka vuosi ovat toivoneet uusia kirjoja ja jotain vaatteita mitä en normaalisti osta esim. EMP:stä.
Tänä vuonna yksi lapsista saa tietokoneen, kun edellinen on jo vanha ja tehoton.
Joka joulu ostan yökkärit ja tohveleita menee melkein joka vuosi, kun jalat kasvaa.
Akkarin pokkarit on aina hyvä lahja pojalle.
Latauskortteja pelikaupoista ja uusia pelejä tulee aina ennen joulua.
Tytöille kelpaa aina korut, meikit, lahjakortit, leffaliput jne.
Pojat onkin hieman haastavampia.

Vierailija

Jos lapsella on jo kaikkea, mitä rahalla saa, niin olisiko aineettoman vuoro? Anna yhdessäoloa, jotain kivaa tekemistä minkä voitte toteuttaa yhdessä. Jos paketteja kuitenkin pitää olla, näitä voi laittaa lahjakorttimuotoon. Ottakaa vaikka kummilapsi kehitysmaasta lapsen nimellä, jonka kanssa voitte kirjoitella lapsen kanssa yhdessä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
- kattolamppuun väriä kaukosäätimellä vaihtava lamppu tai diskolamppu, saa kavereitten kanssa diskoilla

- vesiputouskaiuttimet, jos lapsi tykkää kuunnella musiikkia

- lehtitilaus, kuten aku ankka

- elokuvaliput

- lahjakortti makuuniin tms. Tuon ikäiselle on uutta ja mukavaa saada päättää itse asioistaan pienissä asioissa, ja ainakin oman poikani mielestä on hurjan hauskaa mennä ihan itse ostoksille. Siinä oma makukin  samalla kehittyy kun saa rauhassa miettiä mitä haluaa. 

Aku ankka on tullut jo vuosia. Elokuvissa käy mummonsa kanssa useamman kerran vuodessa ja mummo haluaa maksaa elokuvaliput. Pitää jotain lahjakorttia vaikka miettiä.

Vierailija

Meillä lapset saa lippuja uimahalliin ja elokuviin sekä lehtitilauksen. Tavaraa on joka nurkka täynnä enkö halua yhtään lisää.

Vierailija

Johan tuollaisella määrällä ruutuja alkaa läskiä kasaantua! :o
Anna lahjaksi LIIKUNTAA!!! Vie pihalle itse tai liikuntalahjakortti.

Vierailija

Mä en ole ikinä ymmärtänyt aineettomia lahjoja. Mistä mä edes tiedän onko mulla oikeasti vuohi jossain kaukana, vai sanooko lahjan antaja vain niin? Ja munko pitäisi tuntea hyvää oloa lahjasta mitä en itse saa vaan joku toimen? Tiedän, olen itsekäs paska, mutta jos haluaa lahjoittaa jotain hyväntekeväisyyteen, niin voi tehdä sen ihan milloin tahansa muulloin eikä antaa toisen lahjaa hyväntekeväisyyteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Johan tuollaisella määrällä ruutuja alkaa läskiä kasaantua! :o
Anna lahjaksi LIIKUNTAA!!! Vie pihalle itse tai liikuntalahjakortti.
Lapsi on hyvin hoikka. Kouluterveydenhoitajan mukaan liian laiha. Ja harrastaa paljon liikuntaa joka päivä. Ohjattuna sählyä.

Vierailija

Anna sen nimissä vuohi ja/tai puhdasta vettä kehitysmaan lapsille. Opiskelette sitten yhdessä millaista siinä maassa on, jonne lahjat menevät. Opeta sille tänä jouluna että kaikki eivät syntyneet keskelle samanlaista yltäkylläisyyttä.

Vierailija

Jäsenyys johonkin luontokerhoon. Aika opetella arvostamaan luontoa ja ymmärtää, mitä kaiken tuon roinan tuottaminen tarkoittaa maapallolle.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat