Mitä te äidit toivoisitte joululahjaksi?

Vierailija

Täällä siis 18v tytär ja joululahjaidea puuttuu :) edellisinö vuosina olen antanut suklaata, vilttejä, villasukkia yms yms.. Nyt olis kiva keksiä jotain muuta.
Tiedän, että jokainen tykkää eri jutuista ja teidän on mahdoton äitini puolesta keksiä mutta heittäkää ideoita niin nappaan ne mitkä kuvittelen sopivan äidille :)

Niin ja äiti itse ei kuulemma tarvi mitään vähistäni opiskelurahoistani ;) joten häneltä en saanut ideoita :'D

Kommentit (9)

Mym

Lahjakortti kampaajalle, kasvohoitoon, hierojalle tms. Johonkin erikoisempaan mitä ei muuten tule kokeiltua. Jotain erikoista tuotetta esim alajärventilan vuohenmaitokosmetiikkaa. Suomalaista käsityötä esim kainon huivi, lasipallot, käsintehdyt kynttilät ja saippuat.

Vierailija

No sun äiti ei varmaan toivokaan mitään sulta, pikemminkin sitä aina äitinä ajattelee, että paras lahja on, jos lapsi käyttää ne rahansa johonkin joka hänelle tuottaa iloa, koska lapsi itsessään, olemassaolollaan jo tuottaa suurta iloa vanhemmilleen. :)

Mitä äitisi harrastaa ja mistä pitää?  Jos hän pitää tietyistä lehdistä, niin juuri nyt netissä on edullisia määräaikaisia lehtitarjouksia, voit saada parilla kympillä pienen pätkän lehtitilausta, siitä on iloa pitemmäksikin aikaa. Ja sen voi maksaa vasta tammikuussa, jos nyt on rahat tiukoilla.  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sellaisen tarjoiluvadin, jossa on useita lohkoja. Lähinnä tortillojen täytteitä, kuten chilejä varten. Maksanee noin kympin.

En oo koskaan kuullutkaan. Mistä tälläisiä saa? Vai tarkotitki että tekis itse?
Ap

Vierailija

Minä äitinä, joka on töissä vielä 23.12., toivoisin joululahjaksi perheeltäni jouluvalmisteluja esim. siivousta ja ruoan laittoa. Toki itsekin teen niitä sitten, kun vaan ehdin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen tarjoiluvadin, jossa on useita lohkoja. Lähinnä tortillojen täytteitä, kuten chilejä varten. Maksanee noin kympin.

En oo koskaan kuullutkaan. Mistä tälläisiä saa? Vai tarkotitki että tekis itse?
Ap

Uskoisin löytyvän ihan isommista marketeista. Näin jossain mainoslehdessä, mutta nyt en muista minkä kaupan. Oisko ollut peräti Halpahallissa

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat