Aion lähteä tänään pikkujouluihin ja vauvamme on 5 viikkoa vanha

Vierailija

Anteeksi provoavasta otsikosta!

En edes tajunnut että voisin tämän takia olla pasca mutsi ennen kuin luin tuon toisen keskustelun. Tosin en aio ryypätä ja vauvamme ei ole kuumeessa, mutta on kylläkin reilusti nuorempi kuin tuon toisen keskustelun vauva.

Ihana päästä hetkeksi hengähtämään ja näkemään rakkaita työkavereita. Vauva jää luonnollisesti isänsä hellään huomaan. Ja pikkujoulupaikka on alle kilsan päässä meidän kotoamme joten pääsen äkkiä kotiin jos pikkuisella nälkä yllättääkin normaalia aiemmin ja ei jostain syystä huoli pulloa.

En nyt oikein tiedä että pitäisikö minun sittenkin tuntea tästä jotain hurjan huonoa omatuntoa? Tai varautua siihen että työkaverit pyörtyä kupsahtavat järkytyksestä kun viiden viikon ikäisen vauvan äiti menee pikkujouluihin?

Ainoa ongelma tässä on se, että mihin mekkoon minä saan nämä maitotissini mahtumaan.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Vauvahan on toisen pääasiallisen hoitajansa, eli isänsä seurassa ja sinä et ole kauaakaan poissa. Mikä tuosta voisi tehdä paheksuttavaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vauvahan on toisen pääasiallisen hoitajansa, eli isänsä seurassa ja sinä et ole kauaakaan poissa. Mikä tuosta voisi tehdä paheksuttavaa?

Se, että vauva on erossa pääasiallisesta ruokkijastaan noin pienenä. Tuon ikäisenä vauva tarvitsee ÄIDIN, hänen tuoksunsa lähelleen. Isän tarve kasvaa vasta hieman myöhemmin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Se, että vauva on erossa pääasiallisesta ruokkijastaan noin pienenä. Tuon ikäisenä vauva tarvitsee ÄIDIN, hänen tuoksunsa lähelleen. Isän tarve kasvaa vasta hieman myöhemmin.

Ai, että se oma läheinen isä ei kelpaa vauvalle edes parin tunnin ajaksi? Hyvä tietää, että äitinä oma elämä tulee kuolemaan vauvavaiheessa.

Vierailija

Minäkin olen takiaismamma. Siitä huolimatta voisin jättää vauvan yhdeksi illaksi isän hoitoon. Tosin.. en ole koskaan vielä tehnyt niin :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anteeksi provoavasta otsikosta!

En edes tajunnut että voisin tämän takia olla pasca mutsi ennen kuin luin tuon toisen keskustelun. Tosin en aio ryypätä ja vauvamme ei ole kuumeessa, mutta on kylläkin reilusti nuorempi kuin tuon toisen keskustelun vauva.

Ihana päästä hetkeksi hengähtämään ja näkemään rakkaita työkavereita. Vauva jää luonnollisesti isänsä hellään huomaan. Ja pikkujoulupaikka on alle kilsan päässä meidän kotoamme joten pääsen äkkiä kotiin jos pikkuisella nälkä yllättääkin normaalia aiemmin ja ei jostain syystä huoli pulloa.

En nyt oikein tiedä että pitäisikö minun sittenkin tuntea tästä jotain hurjan huonoa omatuntoa? Tai varautua siihen että työkaverit pyörtyä kupsahtavat järkytyksestä kun viiden viikon ikäisen vauvan äiti menee pikkujouluihin?

Ainoa ongelma tässä on se, että mihin mekkoon minä saan nämä maitotissini mahtumaan.

Hauskaa iltaa! Nauti, olet sen ansainnut!

Vierailija

Kyllä kertoo karua kieltä sun moraalista, jos vauvan jättämisen sijaan isoin mietinnän aihe on miten saa tissit parhaiten tyrkylle. Säälittävää.

Vierailija

Mun mielestä on väärin lähteä moneksi tunniksi johonkin sillon kun vauvan ikä lasketaan viikoissa. Isä ei ole tuossa iässä yhtälailla pääasiallinen hoitaja, puhutte mitä puhutte. Ja ei, en ominut omaa lastani vaan isä pääsi yhtälailla hoitamaan, mutta en moneksi tunniksi jättänyt vauvaa tuossa iässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä kertoo karua kieltä sun moraalista, jos vauvan jättämisen sijaan isoin mietinnän aihe on miten saa tissit parhaiten tyrkylle. Säälittävää.

Oivoi, nyt sun pieni pää ymmärsi asian aivan väärin. Ongelmanahan on se, miten tissit saa VÄHITEN tyrkylle. Ap

Vierailija

Meidän lapsi oli ensimmäisten viiden kuukauden ajan erossa minusta joka ikinen yö. Häntä ei myöskään hoitanut isä. Hoitaja ei myöskään säilynyt samana tänä aikana. Repikää pelihousunne mammat!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat