Naiset eikö teitä koskaan häiritse rakkaudessa
99% miehistä olisi valmiita yhdyntään kauniin naisen kanssa.
Eikö se koskaan häiritse teitä tietää tällaista faktaa.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse. Rakkaus on myös tahdon asia. Maailma on täynnä houkutuksia myös meille naisille. Kyse on siitä, haluaako luopua hyvästä elämästään yhden houkutuksen vuoksi.
Ei rakkaudessa tästä ole kysymys, vaan silloin mieli on rajoittunut. Mies
Väärin. Kyse on samasta tahdonvoimasta kuin jos mies on vaikkapa tehnyt paljon töitä edetäkseen urallaan siihen kovapalkkaiseen hommaan, jossa nyt on. Miehellä on alaisina muutamia hyvännäköisiä nuoria naisia ja mies tietää, että harrastamalla seksiä jonkun alaisensa kanssa saa kengänkuvan persuksiin. Uskopa huviksesi, että suurin osa miehistä valitsee uransa eikä panoa. Sama tilanne on parisuhteessa. Sitä on rakennettu pitkään, on yhteinen koti ja yhteiset lapset. Jos miehen pitää valita yksi pano ja menettää perheensä vai hillitseekö himonsa, suurin osa hillitsee himonsa.
Ymmärrät siis, että suurinosa hillitsee himonsa, eli naisena et osaa rakastaa. Ei asioiden matonalle lakaisemin ratkaise niitä. Kaikki tietenkin pysyvät ulkokultaisesti oikein. Pystytkö käsittämään oikeata rakastamista, jossa toiselle annetaan se mitä toinen on vailla.
Mies
Kyllä ymmärrän, että suurin osa hillitsee himonsa. Ts käyttää päätöksentekoonsa ylä- eikä alapäätään. Niin teen itsekin. En pidä maton alle lakaisemisena sitä, että tekee järkeviä valintoja typerien valintojen sijaan. Toki, jos ei olisi mitään menetettävää, voisi elää kuin ellun kana. Suurin osa ihmisistä rakentaa kuitenkin elämänsä vähän muullekin pohjalle kuin impulsiiviselle viettien toteuttamiselle. Se muuten on yksi tekijä, joka erottaa ihmisen muista eläimistä.
No jos itselleen valehtelemisella tulee onnelliseksi. Kovin harva siitä vain saa nautintoa. Pidä tiukka itsekuri ja seiso väkevänä sängyn laidalla joka aamu.
Elämän tarkoitus ei ole vain nautiskella.
Mutta tästä syystä oletkin exäni..
Mitä muuten pojallesi kuuluu?Elämän tarkoitus on sitten kärsiä?
Sanoit aika pahasti ja ikävästi, toivottavasti et ole noin ikävä ihminen oikeasti. Poikaani ei ole koskaan tunnustettu. Mies
Nautiskelun ja kärsimylsen väliin mahtunee paljon muitakin vivahteita vai mitä luulet?
Rakkailleni en koskaan, mutta sitähän sinä et ollut ja syykin taisi viimeistään nyt selvitä sinulle.
Viimeiseen kohtaan vastaan: Varjele! En muuta..Loukkasit minua, etkä vaivautunut edes anteeksi pyytämään. Mennään sitten tällä, jos sinulle on pääasia, että sinä voitat väittelyn. Mies
No itkase nyt aikuinen mies!
Itkase? Yritätkö yliotetta, joka alhaisen tason naiselle on mahdotonta.
Alhaisen tason. No sä tiedät totuuden itsekin..
Vastaus käytöksen mukaan, miksi et voinut käyttäytyä asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri sinut minä halusin, enkä millään, en siis millään huolisi nuorempaa, isotissisempää ja tiukempaa naista.
Mikäs miestäni estäisi lähtemästä, jos niin haluaisi?
Ei mikään. Muu kuin Rakkaus.
Ja kyllä tuo vitjapalli minun riipputissejäni edelleen himoitsee.
Onnetont.. eikun onnellista loppuelää sinullekkin, valitsemallasi tiellä! :)
Myönnät siis himon, mutta kunhan se ei kohditu väärin, pystyisitkö koskaan ajattelemaan toisin?
Käyttäydyin niin asiallisesti kuin keskustelu seurasi antoi myöden..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri sinut minä halusin, enkä millään, en siis millään huolisi nuorempaa, isotissisempää ja tiukempaa naista.
Onnetont.. eikun onnellista loppuelää sinullekkin, valitsemallasi tiellä! :)Myönnät siis himon, mutta kunhan se ei kohditu väärin, pystyisitkö koskaan ajattelemaan toisin?
Eipä ole tarvetta ajatella toisin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi tästä että varmasti rakkaus on ainoa yhdessä pitävä sidosvoima tässä tapauksessa. Teillä on siis suhde aivan oikealla pohjalla. Mies
Vierailija kirjoitti:
Käyttäydyin niin asiallisesti kuin keskustelu seurasi antoi myöden..
No mua kohdeltiin melko väärin tässä keskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aidosti ja kokonaisvaltaisesti rakastaa toista, ei silloin halua muita. Suurin osa miehistä ei rakasta täysillä muuta kuin itseään.
Lapsellinen kuvitelma. Jos toista rakastaa, niin päästää toisen vapaaksi.
Se, että sinä et kykene tällaiseen rakkauteen, ei tee siitä lapsellista kuvitelmaa. Yksiavoinen parisuhde ei vain ole sinun kaltaistesi juttu. Te vain yritätte oikeuttaa omia halujanne ja himojanne moisilla korulauseilla. Älä mene parisuhteeseen niin voit loukkaamatta toista toteuttaa omaa käsitystäsi rakkaudesta.
Hä en tajua mitä jauhatte, mutta ei mua tuo ap:n juttu häiritse. Saa haluta minkäs sille kukaan voi ja miks pitäis mitään voida, parisuhteessa on kaks yksilöä vapaasta tahdostaan ja kukaan ei voi määrätä toista aikuista ihmistä. Suhteen säännöistä voidaan keskustella.
Olen kiltti, naimisissa oleva nainen, enkä ole koskaan pettänyt miestäni, mutta silti ajattelen lähes jokaisen tapaamani miehen kohdalla, millainen tämä olisi sängyssä.
Ihan hyvä juttu, kun satun olemaan kaunis nainen. Olisi ikävää, jos mieheni ei olisi valmis seksiin kanssani.