Mistä voi löytää miehen joka haluaa muutakin kuin seksiä?!
Olen reilu parikymppinen nainen, ja en ole vielä tähän mennessä ollut koskaan seurustelusuhteessa. Minulla on ollut pari yhden illan juttua, mutta ne eivät olleet minun juttu. Olen myös pari kertaa tapaillut lyhyen aikaa, mutta jutut ovat kaatuneet siihen, että mies haluaa vain seksiä, ei seurustelua.
Tämä on tullut ilmi esim. niin, että yhden illan jutut eivät ole ottaneet yhteyttä, tai mies johon olen vasta tutustunut lakkaa pitämästä yhteyttä, kun miehen vihjailujen jälkeen kerron suoraan, että en halua heti seksiä tai etsi pelkästään sitä.
Onko olemassa tietyntyyppisiä naisia, joita ei kelpuuteta seurustelusuhteeseen? En kaipaa tähän mitään saarnoja noista yhden illan jutuista ja kuinka kukaan ei halua käytettyä (niitä kun täällä palstalla aina välillä esiintyy), sillä kelpuutan itsekin vain fiksun ja kunnioittavan miehen.
En usko että vika olisi minussa. Olen mukava, itsenäinen, huumorintajuinen ja "hoivaava" persoona. Olen myös ihan nätti, laittauduttuani tosi nätti. Olen toisinaan ehkä hieman vaikeasti lähestyttävä, mitä yritän työstää, joten olen miettinyt jos vika olisi siinä. Mutta haluaisin myös, että mies omaisi sellaisen kiinnostuksen minua kohtaan, että ei heti turhautuisi.
Ihastun itsekin aika harvoin, joten tämä tuntuu välillä toivottomalta! Onko muilla ollut samaa ongelmaa? Mistä te olette löytäneet kumppaninne?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Olemme saaneet lopputuloksen: hyvät miehet löytyvät yliopistoista
Ihan yhtälailla ne pillua tulee vonkaamaan baareissa, ei kiva.
Vierailija kirjoitti:
Itse koin samanlaisia ongelmia täysi-ikäistymisen tienoilla. Ärsytti jatkuva vonkaaminen ja naurettavat iskurepliikit varsinkin baareissa, itse en ollut yhden illan jutuista kiinnostunut. Epätoivo kasvoi kunnes pääsin parinkympin kynnyksellä yliopistoon - ja tadaa, kolmessa viikossa löysin nykyisen kihlattuni tiedekuntani iltamista. Kun ei lainkaan lähennellyt tai ehdotellut vaan kohteli kunnioittavasti niin tiesin, että nyt on tutustuttava lähemmin. Sittemmin olen tavannut monia samanhenkisiä miehiä, joista tosin valtaosa on jo pitkissä parisuhteissa... vaan kyllä niitä vapaitakin löytyy, kun jaksaa etsiä. :)
Parisuhdekelpoiset miehet vakiintuvat reilusti alle 30-vuotiaina. Naisena ainakin peli alkaa olla menetetty jo 26-vuotiaana, siltä itsestä ainakin tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Viesti 42 perusteella naisen tulisi siis vaan nussia kaikkien sitä haluavien miesten kanssa, "koska miehethän haluaa seksiä aina naisilta" ja sitten voikin vaan yrittää etsiä niiden lukuisten seksiä haluavien miesten joukosta sen miehen, joka joskus ehkä haluaa muutakin kuin seksiä.
Tuohan on tehotonta ja aiheuttaa helposti naiselle vaan todella pahan henkisen olon.
Päinvastoin tarkoitan sitä ihan perinteistä mallia: ei kannata heti antaa vaan katsoa jaksaako vähän yrittää, jos jaksaa niin sitten antaa sopivan ajan jälkeen. Ellei sitten itsekin halua vain satunnaista seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti 42 perusteella naisen tulisi siis vaan nussia kaikkien sitä haluavien miesten kanssa, "koska miehethän haluaa seksiä aina naisilta" ja sitten voikin vaan yrittää etsiä niiden lukuisten seksiä haluavien miesten joukosta sen miehen, joka joskus ehkä haluaa muutakin kuin seksiä.
Tuohan on tehotonta ja aiheuttaa helposti naiselle vaan todella pahan henkisen olon.
Päinvastoin tarkoitan sitä ihan perinteistä mallia: ei kannata heti antaa vaan katsoa jaksaako vähän yrittää, jos jaksaa niin sitten antaa sopivan ajan jälkeen. Ellei sitten itsekin halua vain satunnaista seksiä.
Juurihan on todettu aiemmin tässä ketjussa, että siihen ei riitä kuukausi eikä edes parikaan kuukautta varmistua miehen motiiveista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse koin samanlaisia ongelmia täysi-ikäistymisen tienoilla. Ärsytti jatkuva vonkaaminen ja naurettavat iskurepliikit varsinkin baareissa, itse en ollut yhden illan jutuista kiinnostunut. Epätoivo kasvoi kunnes pääsin parinkympin kynnyksellä yliopistoon - ja tadaa, kolmessa viikossa löysin nykyisen kihlattuni tiedekuntani iltamista. Kun ei lainkaan lähennellyt tai ehdotellut vaan kohteli kunnioittavasti niin tiesin, että nyt on tutustuttava lähemmin. Sittemmin olen tavannut monia samanhenkisiä miehiä, joista tosin valtaosa on jo pitkissä parisuhteissa... vaan kyllä niitä vapaitakin löytyy, kun jaksaa etsiä. :)
Parisuhdekelpoiset miehet vakiintuvat reilusti alle 30-vuotiaina. Naisena ainakin peli alkaa olla menetetty jo 26-vuotiaana, siltä itsestä ainakin tuntuu.
Miksi alapeukkuja?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olisi parempi elää ilman miestä kokonaan. Seksi kun on aika oleellinen osa parisuhdetta. Se on huijaamista naruttaa joku mies rinnalle ja sitten jättää ilman seksiä....
Idiootti, ei joidenkin pihtaaminen liity aloitukseen.